Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אירועי קיץ תשע"ח בבני ברק

אירועי קיץ תשע"ח בבני ברק

עיריית בני ברק הפיקה, לקראת ימי "בין הזמנים", שיא של המוני אירועים, הכוללים מגוון של תכניות גדולות ביותר בהיקפן ובאיכותן ופעילויות לילדי העיר במחירים השווים לכל נפש, ביזמתו של הרב חנוך זייברט, ראש העיר, שהציב בסדר עדיפות עירוני הכנת חופשת תוכן ערכית ומרתקת לילדי העיר, במטרה לרכז כוחות רעננים ומחודשים לפתיחת שנת הלימודים החדשה.

המדובר בתכנית הכוללת מאות פעילויות מגוונות ומרתקות לילדי העיר, בשלל אירועים, טיולים, חוויות חינוכיות, מופעים, הקרנות והרצאות במגוון נושאים ומקומות, החל מיום י"א באב ועד לכ"ט באב, שהוכנו במשך חודשים ארוכים בידי הצוות המקצועי של הנהלת מח' התרבות בעירונית, להפעלת מגוון כה ענק של פעילויות לילדי העיר בני ברק ובקידום מעשי והוצאתן לפועל של מגוון התכניות בידי מח' התרבות העירונית שבראשה הרב שלמה זכריה קוסטליץ, חבר הנהלת העירייה ובהנהלת הרב יעקב רוזן.

בין האטרקציות והחוויות שהועמדו לרשות אלפי ילדי העיר הם פארקי שעשועים בקיבוץ חפץ חיים, ספידי כיף במבוא ביתר, נחשונים במים, פארק אקסטרים, אינדי פארק, ים כרמל, אקשן פארק, חי כיף, מאחורי הדבש, שיט הרצליה, פארק פרס, שורה ארוכה של מופעים מלהיבים ומרתקים עם מיטב האמנים, וכל אלו במחירים נמוכים במיוחד, לאחר שקיבלו סבסוד עירוני. ובחלקם בסיוע האגף לתרבות יהודית במשרד החינוך והמשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, כל התכניות, האירועים והמופעים עומדים ברמה איכותית וחינוכית גבוהה ובברכת משמרת הקודש והחינוך של בני ברק. כמו"כ מתקיים המעמד הגדול לילדי תלמודי התורה, שכולל חידון תורני ענק, מופע על מסירות נפש יהודית, הרצאה מרכזית על חשיבות לימוד המשנה מהרב הגאון רבי חיים דוד קובלסקי שליט"א, ראש מפעל "משנה מאירה", ואת המעמד התורני-חינוכי ינחה הרב מנחם וייס שליט"א.

כדי להקל על המוני הנרשמים למגוון התכניות, הועמדה ע"י מח' התרבות העירונית מערכת ממוחשבת וחדשנית, שכדי להפעילה באופן היעיל והנוח ביותר, הושקעו בה מאמצים ואמצעים מרובים, והיא אפשרה עשרות פניות, באותה עת, לרישום ולרכישת כרטיסים למופעים ולתכניות, באופן מהיר ונוח ביותר.

בד בבד, מח' התרבות גם עסקה בקביעת תחנות אוטובוסים באזורים שונים בעיר, לצורך הסעת הילדים לטיולים המגוונים ולאטרקציות השונות. כדי להבטיח את הסדר במהלך הנסיעות והפעילויות, נקבעה בהן חובת ההשתתפות של אחד ההורים.

לקראת עונת האירועים והמופעים הוכנה ע"י מח' התרבות חוברת מהודרת ומקיפה של כל התכניות וההנחיות הקשורות אליהן, והיא כוללת גם עשרות עמודים של חידונים, תשבצים ושעשועונים חינוכיים. בחוברת גם פורסם מסלול לרכב אליו ניתן להביא את הפיתרונות לחידונים, כשלאחר מכן תתקיים הגרלה גדולה לזוכים.

בדברי ברכתו לפעילות הענפה לקיץ של מח' התרבות העירונית, שפורסמה בחוברת המרשימה להורים ולילדים, הדגיש הרב חנוך זייברט, ראש העיר את חשיבותן של פעילויות אלו ההופכות את ימי חופשת הקיץ למלאי תוכן ועמוסי חוויות איכותיות, לעומת ימי חופשה בעבר בהם היו ההורים עסוקים כל הזמן בחיפוש אחרי תעסוקה ותכניות למילוי ימי חופשת ילדיהם.

הרב שלמה זכריה קוסטליץ, חבר הנהלת העירייה וראש מח' התרבות עמד בדבריו על חשיבותן של מאות התכניות המגוונות והמבורכות של המחלקה, בפיקוח רוחני ובהתאמה חינוכית מעולה, שתוצאותיהן הן אגירת כוחות ושיפור היכולת לקראת שנת הלימודים המתקרבת ובאה.

הרב יעקב רוזן, מנהל מח' התרבות שיבח את העבודה המסורה והמקצועית של צוות המחלקה להכנת מגוון התכניות ושלל האירועים, זה חודשים אחדים לפני עונת הקיץ, במטרה להעמיד לרשות ילדי העיר שפע תכניות ,חוויות ואתגרים לכל יום.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
שואפים גבוה
20 תלמידות ותלמידים שאפתנים ומוכשרים השתתפו בקורס הכנה לצבא בתחום...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...