Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אלדר השקעות תקים מגדל משרדים של 22 קומות בפארק העסקים החדש של חולון

אלדר השקעות תקים מגדל משרדים של 22 קומות בפארק העסקים החדש של חולון
קרדיט - 3ddesign

אלדר השקעות רכשה קרקע בשטח של 4.7 דונם בפארק העסקים החדש בחולון ותקים עליו את "מגדל אלדר"

רו"ח עדי דנה, מנכ"ל אלדר השקעות: "זיהינו את הפוטנציאל של המקום לפני כשנה כשהשקנו את מתחם NEXT, ולאור הצלחת הפרויקט החלטנו להעמיק את הפעילות באזור"

אלדר השקעות תקים מגדל משרדים בפארק העסקים החדש של חולון
קרדיט – 3ddesign

אלדר השקעות מקבוצת אלדר תקים מגדל משרדים בפארק העסקים החדש של חולון. לפני כחודשיים חברת אלדר השקעות מימשה רכישת הקרקע לבניית בניין המשרדים והמסחר NEXT בחולון באמצעות קבוצת הרכישה אותה היא גיבשה. כעת מדווחת החברה על רכישת קרקע בשטח 4.7 דונם להקמת "מגדל אלדר" (Eldar Tower) בכניסה למתחם העסקים  ובצמוד לתחנת הרכבת הקלה – הקו הירוק.

מגדל אלדר מתוכנן להבנות בצמוד לתחנת המרכבה של הרכבת הקלה ותתאפשר ממנו כניסה ישירה לתחנת הרכבת. המגדל כולל כ-30 אלף מ"ר משרדים וכ-4,000 מ"ר שטחי מסחר ו-3 מרתפי חניה. חברת אלדר השקעות יוצגה על ידי עו"ד אדם שפרוך ממשרד יגאל ארנון בעסקה. הבניין מתוכנן על ידי משרד האדריכלים מילוסלבסקי בשיתוף פעולה עם מחלקת התכנון בעירית חולון בדגש על נגישות הבניין ומיקומו האטרקטיבי. מאלדר השקעות נמסר כי המחיר למ"ר במגדל יהיה החל מ-8,900 שקל למ"ר.

רו"ח עדי דנה, מנכ"ל אלדר השקעות, מספר כי "זיהינו את הפוטנציאל של המקום לפני כשנה כשהשקנו את מתחם NEXT, ולכן החלטנו להעמיק את הפעילות באזור. כעת אנו עושים קפיצת מדרגה נוספת ומקימים מגדל משרדים של 22 קומות. היתרון הגדול של מגדל אלדר הוא במיקום שלו כבנין הראשון בכניסה לפארק העסקים של חולון. המגדל נמצא בצמוד לתחנת הרכבת הקלה ולפארק העסקים".

רו"ח דנה הוסיף כי "המיקום של הקרקע בחולון בצמוד לכביש 4 ובשילוב הרכבת הקלה הופכים את פארק העסקים החדש של חולון לאידיאלי עבור תושבי גוש דן וגם לעובדים שיגיעו לעבוד בפארק מאזור השרון והשפלה. החברות שמגיעות לפארק נהנות כיום מתמיכה אדירה מצד עיריית חולון, שגם ממשיכה לפתח את הפארק, ומדיניות זו מובילה לביקושים גואים באזור".

לדברי אדריכל הפרויקט גיא מילוסלבסקי, "המגדל נמצא בכניסה המזרחית לפארק העסקים ויתחבר לגשר המגיע מכביש 4 בנקודה הקרובה ביותר לתחנת הרכבת הקלה העתידית. קונספט הבניין הוא לגשר על פערי הגובה הקיימים כיום בין רחוב המרכבה לשדרות ירושלים, כך שנוסעי הרכבת ייהנו מגישה נוחה יותר לתחנה. בעיצוב הפרויקט, הושם דגש על המפגש בין רחוב המרכבה לשדרות ירושלים. מקטע הבניין בפינת הרחובות הועצם על ידי שימוש בהפרשי הגובה הטבעיים במקום. במקטע הבניין לכיוון שדרות ירושלים, תבנה חזית בת שלוש מסות שונות על מנת ליצור תחושה של חיבור ועומק".

פארק העסקים בחולון עובר בשנים האחרונות תהליך התחדשות מואץ ומקיף בדרך להפוך למרכז העסקים, המסחר והפנאי החדש והמודרני של העיר חולון. עד כה למעלה מ-150 חברות כבר העתיקו את מיקומם לפארק עובדה שהובילה לעליות מחירים במתחם וזוהי מגמה שצפויה להמשך ולהתעצם גם בשנים הקרובות.

צילום-מורן ויזל

אלדר השקעות מקבוצת אלדר מארגנת ומנהלת קבוצות רכישה בהיקף עלויות הקמה של למעלה ממיליארד שקל. בין הפרויקטים שבנתה בהצלחה: עדן טאוור ברחוב נגבה בר"ג ועדן כפר סבא הירוקה. לחברה גם פרויקטים לשכירות לטווח ארוך בנווה שאנן ולאחרונה השלימה את שיווק ומימוש הקרקע של בניין המשרדים NEXT בחולון.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
הפיתוח הישראלי שחוסך למיליוני אנשים בארץ ובעולם בדיקה פולשנית לסרטן
על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי מדי שנה מתגלים בעולם...
משרד הביטחון וצה"ל בוחנים שימוש בפיתוח ישראלי חדשני הפועל נגד דכאון כבד, חרדות ופוסט טראומה
מפא"ת, המנהל למחקר במשרד הבטחון וכן בית חולים מרכזי וגדול...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...