Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אל תמהרו להספיד את בתי הדפוס

אל תמהרו להספיד את בתי הדפוס
Credit: shutterstock

אמנם ענף הדיגיטל כרסם במעמדו של ענף הדפוס בשלל תחומים, אך נראה שענף הדפוס טרם אמר את המילה האחרונה. רחוק מאוד מכך למעשה 

האם אתם זוכרים את הזמנים שבהם מדי יום נאלצנו לפנות יותר מדי פליירים של בתי עסק מתיבת הדואר? נכון להיום בתי הדפוס בישראל כבר כמעט לא מדפיסים פליירים וזאת משום שבתי העסק נותנים עדיפות ברורה לפרסום ושיווק באמצעי הדיגיטל השונים. אלו האחרונים, מאפשרים להם להשקיע את המשאבים שלהם באופן מדויק יותר ולפנות מראש ללקוחות פוטנציאליים בלבד, מבלי להתפזר יותר מדי. 

אל תמהרו להספיד את בתי הדפוס
Credit: shutterstock

זוהי רק דומה אחת מני רבות לאופן שבו ענף הדיגיטל נגס בנתח שוק מסוים שהיה נחלתו הבלעדית של ענף הדפוס בעבר ודוגמאות נוספות ישנן כמובן בשפע. ובכל זאת, נראה שענף הדפוס טרם אמר את המילה האחרונה. במאמר שלפניכם תמצאו שלוש דוגמאות לדרכים המאפשרות לענף הדפוס להישאר רלוונטי בעולם שמתקדם לעתיד ללא נייר. 

נשארים במודעות של הלקוח באמצעות מוצרי דפוס ממותגים 

גם אם יש לכם אתר אינטרנט לתפארת, חשוב לזכור שהאתר מתקיים במרחב הווירטואלי בלבד ולפיכך רוב הזמן נמצא מחוץ לשדה הראייה של הלקוח הפוטנציאלי. מוצרי דפוס לעומת זאת, הם בעלי קיום ממשי ולכן מאפשרים לכם להישאר בתודעה של הלקוח למשך זמן רב יותר. 

באחת הפרסומות המפורסמות ביותר של חברה אמריקאית להדפסת קופסאות גפרורים, נטען שאם הייתם רואים אדם מסוים משליך קופסת גפרורים שלמה לפח, היה בכך כדי לערער על רמת היעילות של הפרסום על קופסאות גפרורים. לאחר מכן, נשאלו הקוראים האם יצא להם לראות אדם מסוים משליך קופסת גפרורים שלמה לפח… 

המשמעות היא שישנם אינספור מוצרי דפוס שהלקוחות שלכם יעשו בהם שימוש ושיסייעו לכם להישאר במודעות שלהם לאורך זמן רב. החל ממעמד למשקפיים, דרך עט איכותי ועד לחולצה ממותגת, כל הדרכים כשרות כדי להישאר במודעות. 

מסתכלים בקנקן! 

לא רק המוצרים עצמם יכולים להיות ממותגים, אלא גם המארזים והאריזות שלהם. נראה כי בשנים האחרונות בתי הדפוס עושים לילות כימים ומשקיעים משאבים רבים בפיתוח של מוצרי אריזה ומארזים שובי עין. נסו לדמיין כיצד תרגישו כלפי מוצר שמגיע באריזת קרטון גנרית ונטולת ייחוד וכעת נסו לדמיין כיצד תרגישו כלפי מוצר שמגיע באריזה כל כך מיוחדת ומהממת, שיהיה לכם לא נעים לפתוח אותה כיוון שלא תרצו שתינזק. גם אם תחפשו, לא תמצאו בית דפוס בתל אביב או במרכז שלא מציע שירות אריזות ומארזים. תחום האריזות והמארזים, הוא מן הסתם אחד התחומים שבהם תחום הדיגיטל, אף פעם לא יוכל ליהנות מדריסת רגל ולכן אנשי הדפוס משקיעים בו לא מעט מאמצים.   

מתי בפעם האחרונה הדפסתם תמונה?

אין ספק שבעשורים האחרונים, כולנו מדפיסים הרבה פחות תמונות משנהגנו להדפיס לפני שני עשורים וזאת בזמן שכולנו מצלמים הרבה (הרבה) יותר. אחת הסיבות לכך היא שרבים מאתנו נפרדו מאלבומי התמונות הפיזיים ועברו לאלבומי תמונות וירטואליים. ובכל זאת, אין ולא יהיה תחליף לתמונה מודפסת ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בהדפסה מיוחדת. 

זה המקום להזכיר את אחד ממוצרי הדפוס הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות והכוונה היא כמובן להדפסה על קנבס. נכון להיום ישנם אינספור בתי דפוס שמספקים שירותי הדפסה על קנבס בתל אביב ואין זה משנה אם מדובר על בית דפוס בתל אביב שמחזיק בניסיון של ארבעה עשורים או בית דפוס בתל אביב שנפתח רק השנה. המראה הייחודי והמרשים של תמונות המודפסות על קנבס, הוא דוגמה טובה נוספת למוצר שמאפשר לענף הדפוס לספק שירות בתחום שבו לענף הדיגיטל אין ולמעשה לעולם לא תהיה דריסת רגל. האם תוכלו לחשוב על דוגמאות נוספות? 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפסיכיאטר נגד הפסיכיאטר- התמכרות לתרופות
בשונה מספת הפסיכולוג המיועדת לשיחות וטיפולים באמצעות עבודה בין אישית...
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
5 טעויות נפוצות בעסקת טרייד-אין לרכב
הרכב החדש כבר עוד דקה אצלכם ביד, ועכשיו רק נשאר...
על החשיבות מאחורי אימות צוואות ע"י נוטריון
כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, צוואה היא אחד מהדברים הרגישים...
למי כדאי לרכוש ביטוח צד ג' לרכב – ומהם הסעיפים החשובים שכדאי לבדוק?
ביטוח צד ג' יכול לספק הגנה מפני הוצאות כבדות לפיצוי...