Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אמן חושים לאירועים פרטיים – הדרך להרים את האירוע גבוה

אמן חושים לאירועים פרטיים – הדרך להרים את האירוע גבוה
קרדיט לתמונות FREEPIK

אחד הדברים הכי מאתגרים כאשר מתכננים אירוע פרטי הוא בחירת התוכן. בעיקר כאשר מדובר במגזר הדתי, אמנים שונים שמספקים תוכן לאירועים אינם מתאימים את עצמם למופע מול הציבור הדתי וכך סוגים שונים של תכנים נמנעים מציבור דתי. אולם, שימו לב, כאשר אתם מחפשים אמן כלשהו לאירוע שלכם והקהל שלכם ברובו דתי אל תתייאשו ותלכו מייד על המובן מאליו, ישנם אמנים שונים שכן יצרו מופעים המותאמים לציבור הדתי, אמן חושים לאירועים פרטיים אשר מתאים את המופע שלו גם לציבור הדתי הוא אסף סלומון שנקרא גם המנטליסט הדתי. 

אל תתפשרו על אירוע עם תוכן סטנדרטי, הפתיעו!

מה זה בכלל מנטליסט? למה שלא אשכור שירותיו של נגן מנדולינה שיעביר את הזמן בנעימות? כמובן שאין שום דבר רע בלהזמין לאירועים פרטיים נגן פרטי, כזה שיעבור בין השולחנות ויחייך עם כלי הנגינה שלו, אך אל תצפו שמישהו מהאורחים שלכם יזכור משהו מהאירוע שלכם. אירוע פרטי לא חוגגים בכל יום, ואפילו לא בכל שנה, לכן, אתם ודאי מעוניינים שהאורחים שלכם ילכו מהאירוע בתחושת אופוריה, בתחושה של 'וואוו היה אירוע נדיר' או 'חבל על הזמן החלק האמנותי היה בלתי נשכח'. בשביל שזה יקרה, עליכם באמת לדאוג לכך שהחלק האמנותי באירוע שלכם יהיה כזה – יהיה בלתי נשכח, איך עושים זאת? מזמינים אמן חושים לאירועים פרטיים,

באירוע שלכם צפוי להיות קהל בעיקר דתי? אין כל בעיה הזמינו את המנטליסט הדתי . אז מה זה בכלל אמן חושים לאירועים? ודאי אתם שואלים את עצמכם. ובכן, אמן חושים הוא אמן שמשלב במופעיו אלמנטים הן מעולם הקוסמות והן מעולם הטלפתיה, קריאת מחשבות וגילוי עתידות. אין לטעות, לא מדובר באדם עם כוחות על של גיבור מהאגדות, אמן חושים לאירועים הוא אדם רגיל לחלוטין שמתמחה בטכניקות קוסמות ברמה הגבוהה ביותר, אחד כזה שתפחדו לחשוב לידו כי תאמינו בכל לבכם שהוא קורא את מחשבותיכם. הוא לא באמת קורא אותן כמובן, הוא בהחלט יודע לתעתע ולגרום למוח שלכם להתבלבל פעם אחר פעם וזה רבותיי משהו שאי אפשר להסביר במילים עד שלא חווים.

מופע של אמן חושים לאירועים פרטיים הופך כל אירוע למופע מטריף שישגע את המוזמנים שלכם וישאיר את הלסתות שלהם פתוחות ופעורות. מתי בפעם האחרונה ראיתם את אבא שלכם נדהם עד כדי כך שלא מוציא מילה מפיו? חישבו על כך שמטרתו האמתית של אמן חושים לאירועים היא להשאיר כמה שיותר אנשים בתדהמה. היכולת הזאת של אמן חושים לאירועים פרטיים להפוך את כל מה שאתם חושבים ב 180 מעלות היא האמנות שלו, ואם עדיין לא חוויתם חוויה כזו, תהיו בטוחים שמופע חי של אמן חושים הוא בהחלט חוויה בלתי נשכחת.

תנו לאורחים שלכם להיות חלק מהחגיגה

אחד הדברים החשובים כשאתם חושבים על החלק האמנותי באירוע פרטי שאתם מתכננים, הוא הקהל שלכם. ברוב האירועים וברוב המופעים באירועים הקהל נשאר פאסיבי, אם אתם מעוניינים להשאיר חותם, הסוד הוא לשלב בחלק האמנותי באירוע שלכם קטעים שמערבים את הקהל. קהל אקטיבי זה קהל שמח, קהל אקטיבי זה קהל מחייך, צוחק, מרוגש ונהנה. מופע של אמן חושים בהחלט נחשב למופע שמפעיל את הקהל, לא פעם ולא פעמיים לאורך המופע יוזמנו לעלות לבמה מוזמנים שלכם ולהיות חלק פעיל מהמופע, מעבר לכך כאשר מדובר בחתן השמחה באירועים כמו בר מצווה או יום הולדת, יוכל אמן החושים להקדיש חלק שלם במופע שלו למופע משותף עם חתן השמחה. 

אם כן, אם אתם במהלכו של תכנון והפקת אירוע פרטי, אל תהיו באנליים, הזמינו קייטרינג טוב, הזמינו דיג'יי נעים הליכות אבל כאשר מדובר בחלק האמנותי אל תוותרו ואל תתפשרו, לכו על כל הקופה והזמינו אמן חושים שילהיט את האירוע וירים אותו לגבהים חדשים שלא הכרתם קודם לכן וישאיר את כל האורחים שלכם המומים, מופתעים ועם חיוך ענק על הפנים. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
לא רק למטבח- נירוסטה כמו שעוד לא הכרתם
תחום הבנייה והייצור, בין תחומים רבים אחרים, עושים שימוש נרחב...
איך שומרים על סטריליות בשטח?
אם בעידן טרום קורונה היינו צריכים להסביר לילדינו מדוע האחות...
מתעוררת מחלוקת בתוך המשפחה? אל תנהלו את הדברים לבד
משפחה היא המסגרת הקרובה והבטוחה ביותר עבור כל אחד. זוהי...
עיצוב פנים בסגנון מודרני
עיצוב פנים בסגנון מודרני
הבית הוא לא "רק" המקום הבטוח עבור כולנו, אלא גם...
לשון הרע מאחורי המקלדת- איך מתמודדים?
האינטרנט עשה מהפך אמיתי בעולם בכל תחומי החיים, כשהרשתות החברתיות...
חובותיכם גדולים מיכולתכם לשלם? יש מה לעשות
יוקר המחיה, הריביות המזנקות ובכלל תנאים של חוסר יציבות כלכלית...
מינרלים- הקוסם הסודי לעור ושיער מושלמים
טיפול בפיגמנטציה הוא אחד מענפי הקוסמטיקה הנפוצים והשכיחים ביותר בעולם,...
איך לדאוג לחיים נוחים לאנשים בגיל השלישי?
ישנם קשישים המעדיפים להישאר לגור בביתם ולהיות מטופלים על ידי...
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....