Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אצטדיון הכדורגל העירוני בפתח תקוה ישנה את שמו מאצטדיון המושבה

אצטדיון הכדורגל העירוני בפתח תקוה ישנה את שמו מאצטדיון המושבה

עיריית פתח תקוה, באמצעות החברה לפיתוח פ"ת, יוצאת במכרז לצורך מתן חסות וקריאת שם אצטדיון הכדורגל העירוני, המוכר כ"אצטדיון המושבה" על שם גורם מסחרי, כפי שמקובל באצטדיונים ואולמות ספורט ברחבי הארץ והעולם.


האם "המושבה" – שמו של אצטדיון הכדורגל העירוני בפתח תקוה הגיע לקיצו? בימים אלו, עיריית פתח תקוה, באמצעות החברה לפיתוח פ"ת, יוצאת במכרז לצורך מתן חסות מסחרית וקריאת שם לאצטדיון.

בעשורים האחרונים, נהוג כי מבני ציבור שעלותם גבוהה נקראים על שם חברות מסחריות או תורמים פרטיים תמורת מימון מלא או חלקי. דוגמאות מוכרות בישראל הנן היכל 'מנורה מבטחים' בת"א ואצטדיון סמי עופר בחיפה. כיוון שבמימון בניית האצטדיון לא לקח חלק אף גוף מסחרי או פרטי והמימון היה ציבורי, בזמן תחילת בנייתו של האצטדיון שמו טרם נקבע והוא נשא את הכותרת "אצטדיון עירוני" ללא כל כינוי נוסף. בהמשך, הודיעה עיריית פתח תקווה כי הוחלט לקרוא לאצטדיון בשם "אצטדיון המושבה".

כעת כאמור, מבקשת העירייה לשנות את שם האצטדיון ולהעניק במסגרת ההתקשרות את שם נותן חסות, והוא ימותג וישולט הן במעטפת החיצונית והן בחללים הפנימיים בשם וסמל נותן החסות.

אצטדיון המושבה הוא אחד ממתקני הספורט החדשים והחדשניים בארץ ואחד מאצטדיוני הכדורגל הבודדים העומדים בתקן הבינלאומי ורשאים לארח משחקים במסגרות בינלאומיות. הוא משמש בית לשתי הקבוצות העירוניות ולשתי קבוצות ליגת על ומתקיימים בו כ-100 משחקים בעונה, מחציתם משודרים בשידור טלוויזיוני מלא וחלקם כתקצירים. באצטדיון מתקיימים אירועי בידור שונים, הוא מכיל כ-8,000 מ"ר שטחי מסחר המושכרים לעסקים מסחריים ובסה"כ פוקדים אותו כ-300,000 צופים מדי שנה.

האצטדיון נהנה מכיסוי תקשורתי נרחב ומוזכר בערוצי התקשורת השונים כ-150 פעמים בחודש. הוא ממוקם בסמיכות לצירי תנועה ראשיים כגון כביש 4 ו-5 וצמוד לתחנת הרכבת העירונית.

ראש העיר רמי גרינברג: " גם בספורט, אנחנו מובילים ועושים למען הציבור. כיאה לאצטדיון מתקדם וחדשני, אשר נמצא בליגה של כל המגרשים ומתקני הספורט המובילים בישראל, גם נושא שם האצטדיון וקבלת חסות צריכים להיות ברמה גבוהה. המהלך הזה יביא לכך שחברות גדולות ישקיעו בספורט המקומי, יכסו חלק נכבד מעלויות אחזקת האצטדיון ויאפשרו להשקיע את הכסף הציבורי בפיתוח הספורט ותחומים נוספים לרווחת התושבים".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
הפיתוח הישראלי שחוסך למיליוני אנשים בארץ ובעולם בדיקה פולשנית לסרטן
על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי מדי שנה מתגלים בעולם...
משרד הביטחון וצה"ל בוחנים שימוש בפיתוח ישראלי חדשני הפועל נגד דכאון כבד, חרדות ופוסט טראומה
מפא"ת, המנהל למחקר במשרד הבטחון וכן בית חולים מרכזי וגדול...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
שואפים גבוה
20 תלמידות ותלמידים שאפתנים ומוכשרים השתתפו בקורס הכנה לצבא בתחום...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...