Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בוגרי תיכון ברנר במגמת מדעי הרפואה משתלבים בעולם הרפואה בצה"ל ובאקדמיה

בוגרי תיכון ברנר במגמת מדעי הרפואה משתלבים בעולם הרפואה בצה"ל ובאקדמיה
קרדיט: דוברות פתח תקווה

לפני עשור, הוחלט לראשונה לפתוח את מגמת מדעי הרפואה והבריאות בפתח תקוה בתיכון ברנר בניהולה של מיכל רייכרט, תוך ליווי מקצועי של בכירי הצוות הרפואי והסיעודי בביה"ח השרון.

התלמידות והתלמידים, בהכוונתם המקצועית של מורות המגמה, נחשפו לידע מקצועי מקיף על מערכות גוף האדם, כמו גם למקצועות השונים בתחום הרפואה ולמחקר הקליני. חשיפה זו, מסתבר, השפיעה רבות על שיקול הדעת של בוגרי המגמה בבחירת עתידם המקצועי.

צוות התיכון עדכן כי בימים אלו נמצאים לקראת תחילת לימודיהם בפקולטה לרפואה חמישה בוגרי המגמה, כשלמערך הרופאים והחוקרים הצטרפו שלוש בוגרות מהמחזור הראשון, אחת מהן סיימה את מסלול צמרת (לימודי רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים)  והחלה התמחות באף אוזן גרון, השנייה סיימה מסלול פסגה (תואר ראשון בסיעוד באוניברסיטת תל אביב) וכעת היא קצינה בדרגת סרן בצה"ל ומנהלת מרפאה, והשלישית סיימה תואר בהנדסה רפואית (באוניברסיטת תל אביב) ועובדת כמהנדסת בחברת פיתוח מיכשור רפואי לחולי סוכרת. בשנים הקרובות יצטרפו אליהן,  תשעה רופאים נוספים, חמישה אחים/ אחיות, שני מהנדסים רפואיים ושתי סטודנטיות למדעי המוח.

קרדיט: דוברות פתח תקווה

במערך הצבאי, בוגרי המגמה נמצאים בתפקידים פיקודיים: כך למשל מפקד קורס חובשים בבה"ד 10 הוא מבוגרי המגמה, וכן יש מדריכים בקורס חובשים, פארמדיקים, חובשים וקצינים בחיל רפואה, הנושאים את שמו של תיכון ברנר בכבוד ובגאווה.

ראש העיר רמי גרינברג אמר "כיאה לעיר המובילה בתחום הבריאות ושבשטחה נמצאים חמישה מוסדות רפואיים מהמובילים בארץ, אכן ראוי היה כי תהיה בעיר מגמת לימוד בתחום מדעי הרפואה. מספר הבוגרים הרב המשתלב בתחום במהלך שירותם הצבאי וגם לאחר מכן בעולם הרפואה האקדמי, מוכיח כי המגמה בברנר איכותית וכי תלמידי העיר רוכשים כלים ומיומנויות המשמשים אותם בהמשך. יישר כוח למיכל המנהלת, לצוות ולכל התלמידות, התלמידים, הבוגרות והבוגרים".

מ"מ רה"ע וראש מינהל החינוך רון כץ הוסיף ואמר כי "מגמת מדעי הרפואה בתיכון ברנר הינה איכותית באופן מיוחד ומשורותיה יוצא דור העתיד של עולם הרפואה. גאווה גדולה למערכת החינוך ולעיר כולה".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
שואפים גבוה
20 תלמידות ותלמידים שאפתנים ומוכשרים השתתפו בקורס הכנה לצבא בתחום...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...
רחל קלנר המורה לכימיה מאולפנת אמית ישורון - המורה המצטיינת בארץ
הזוכה בפרס להצטיינות בהוראה ע"ש דליה צ'שנובסקי, מטעם החברה הישראלית...
חנייה חינם בכחול לבן במהלך חג הפסח
כן כן לא דמיינתם, קראתם נכון. חנייה חינם בכחול לבן במהלך...
התלמידים דואגים לנזקקי פתח תקווה
לקראת חג הפסח, תלמידי שכבת י"א בכפר הנוער אמית פתח...
שמעון קונטראז'י – The Colors of Music
בגלריית GLOBAL ART רח' מרכז בעלי מלאכה 13 תל אביב אוצרות :...
ספיר ואברהם מדברים לראשונה למה לא הגיעו לחתונה של אחיה שניר והאם מתכננים חתונה בקרוב? יואב צפיר מספר על המשלחת לאירוויזיון ואליאב זוהר שולף טבעת בפרימיירת הסרט איימי ויינהאוס בקניון הגדול
את הקרנת הבכורה לסרט המדובר של פסח הקרוב: Back to...
"חצויות" - מיצג ייחודי ייערך בכיכר החטופים ביום ראשון 14.4
תוף מרים ענק שייבנה משלטי הפגנות ויהדהד את קול זעקת...
תערוכת צילומים חדשה המוקדשת לתושבי מערב הנגב וגבול הצפון נחנכה ביום שני בשדרת הנוסעים היוצאים לחו"ל בנתב"ג
בתערוכה מוצגות עשרות תמונות ממכלול הוויה והעשייה בישובי הנגב המערבי...
רשת SACARA ממשיכה להתרחב ופותחת סניף שלישי בעיר פתח תקוה: הסניף החדש של סאקרה נפתח בכפר גנים בהשקעה הנאמדת בכ- 650 אלף ₪
רשת הקוסמטיקה SACARA ממשיכה להתרחב ופותחת סניף שלישי בעיר פתח...