Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בחירת מצעים מפנקים

בחירת מצעים מפנקים
קרדיט PIXABAY

אנו מבלים כמעט שליש מהחיים בשינה, ולכן חדר השינה הופך באופן אוטומטי לאחד החללים החשובים ביותר בכל בית. אם אתם תוהים כיצד להגביר את רמת הנוחות ואת איכות השינה, ולהבטיח שנת לילה נהדרת, כדאי להשקיע במצעים יוקרתיים מהחומרים האיכותיים ביותר שיש שמקדמים שנת לילה טובה ויגרמו לחדר השינה שלכם להיראות נפלא. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה, מוזמנים להיעזר במדריך הבא.

קרדיט PIXABAY

הסיבים שמרכיבים את המצעים

כאשר אתם רוכשים מצעים מפנקים יהיה עליכם לבחור בין סיבים טבעיים לבין סיבים מעשה ידי אדם. לכל סוג יש את היתרונות שלו, ולעיתים שילוב בין שני העולמות יכול לשפר את איכות הצבע ולהפוך את המצעים להרבה יותר קלים לטיפול.

בין הסיבים המלאכותיים שמשמשים ליצירת מצעים נמצאים הפוליאסטר והאקריליק, ובין הסיבים הטבעיים, החומר הפופולרי מכולם הוא כמובן כותנה, כאשר ישנן גם אפשרויות פופולריות אחרות כמו למשל במבוק, צמר או פשתן.

עם זאת, מצעי כותנה הם הבחירה הפופולריות ביותר שכן הכותנה כוללת סיב טבעי נושם, חלק, חזק ונעים, ואם אתם רוצים ליהנות ממצעים יוקרתיים במיוחד, כדאי להשקיע בכותנה מצרית, אשר זכתה למוניטין ככותנה הטובה ביותר בעולם. כותנה מצרית רכה למגע, עמידה מאוד, ומספקת סיבים ארוכים וחזקים במיוחד. המתכון המושלם לשנת לילה חלומית!

במקום לספור כבשים סופרים חוטים

ספירת חוטים במצעים נעה בין 200 ל-1,600 ואפילו יותר, כאשר אם לא ידעתם, ספירת החוטים מתייחסת למספר החוטים האופקיים והאנכיים פר אינץ\' מרובע של בד. ככל שספירת החוטים גבוהה יותר, כך הסדין יהיה יוקרתי ועמיד יותר. קחו בחשבון שהמשמעות של ספירת חוטים גבוהה היא סדין כבד יותר, לכן אם אתם מעדיפים מצעים קלים, עליכם לבחור במצעים שספירת החוטים שלהם אינה עולה על 800.

כשאתם בוחרים מצעי כותנה יוקרתיים, בחרו בסוג שמרגיש טוב על העור שלכם וקחו בחשבון שתדרש מעט יותר השקעה מבחינת המחיר כדי להבטיח איכות גבוהה.

פרמטר נוסף שלא כדאי להתפשר עליו – סוג האריגה

מלבד החומרים שמהם מיוצר הסדין וספירת החוטים, גם האריגה משחקת תפקיד משמעותי. סוג האריגה שמשמש למצעים הוא זה שישפיע על המראה והתחושה שלהם, כאשר האריגים הפופולריים ביותר כיום הם סאטן ופרקל.

מהי אריגת סאטן? במילים פשוטות, באריגת סאטן יהיו למצעים יותר חוטים אנכיים מאשר אופקיים. אריגה זו תציע גימור משי למצעים וברק מושך.

מהי אריגת פרקל? אם אתם מעדיפים אריגה חלקה, אז אריגת פרקל תתאים לכם. בסוג אריגה זו החוט שזור בדוגמה צולבת (שתי וערב). מצעים באריגת פרקל יותר נושמים וקלי משקל ויש להם מרקם מט.

ועכשיו הגיע הרגע המיוחל – לבחור את המצעים המפנקים ביותר עבורכם

כאשר אתם בוחרים את סוג המצעים הטובים ביותר עבורכם, החומר שממנו המצעים מיוצרים יכול לעשות הבדל עצום.

אם המטרה שלכם היא ליצור מיטה בעלת מראה יוקרתי, שנוטפת מעושר וממלאה אתכם באושר, עם סדינים רכים להפליא שתהיו גאים להשוויץ בהם אך גם לבלות בהם, מצעים איכותיים ויוקרתיים יעזרו לכם לשחזר את החוויה של מלון חמישה כוכבים בביתכם הפרטי.

עליכם לזכור שמצעים יוקרתיים יוסיפו נגיעה ייחודית לעיצוב חדר השינה שלכם, אך מעבר לכך, המטרה שלהם היא לספק לכם שנת לילה טובה ואיכותית יותר. למרות שמשתנים כמו ספירת החוטים חשובים, הם לא תמיד אינדיקטור לאיכות ועליכם לשים לב לאיכות חומרי הגלם שבהם נעשה שימוש. ולבסוף, בחרו גם בעיצוב ובצבעים המושכים ביותר עבורכם.

עיצוב המצעים

כשזה מגע לעיצוב עליכם לקחת בחשבון את ההשפעה שתהיה למצעים הנבחרים על המראה של חדר השינה שלכם. מה אתם מעדיפים – טרנדים עונתיים או מצעים מאופקים ועל זמניים? אם אתם מחפשים מצעים שיעמדו במבחן הזמן, ייתכן שהאפשרות השניה תתאים לכם יותר. מצעים מאופקים אינם בהכרח משעממים, ואפשר לבחור בדגמים קלאסיים ואלגנטיים כדי להוסיף יופי מעודן לכל חדר שינה.

צבעים עדינים, פרטים מיוחדים כמו מכפלות כפולות, גימורים של המצעים, תפרים או הדפסים קלילים, כל אלו ועוד יכולים להוסיף נגיעה עיצובית עדינה למצעים מבלי לקשור אתכם לאופנה או לטרנד מסוים. וכמובן שאתם יכולים להתפנק מדי פעם בפעם במצעים עונתיים איכותיים שיכניסו צבע ועניין מחודש.

ולבסוף אל תחסכו מעצמכם את הטוב ביותר – מצעים מפנקים ללא ספק שווים את ההשקעה שלכם והם יספקו לכם שפע של נוחות ואיכות!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...