Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ביגוד מקצועי וציוד מגן

ביגוד מקצועי וציוד מגן

כחלק מהציוד הכלול בעסקי המסעדנות חשוב מאוד לא לשכוח גם את הביגוד המקצועי של העובדים. עולם המסעדנות כרוך בהמון סיכונים; חשיפה לחום וקור קיצוניים, עמידה בתנאי סרוויס ומטבח לחוצים ושימוש בסכינים ומכונות חיתוך חדות למיניהן. לכן, אין ספק כי העובדים בעולם המסעדנות צריכים להיות בעלי ציוד מגן מתאים. לא זו אף זו, הייצוגיות בעסקי המסעדנות חשובה אף היא, ולכן למרות שלעיתים הם לא ב"פרונט", עליהם להיות לבושים בצורה אחידה ומקצועית גם מטעמי היגיינה ואסתטיקה.

ולא רק בעולם המסעדנות, עובדים בתחומים כמו; בניה, תובלה וריתוך, גם הם חשופים לנזקים פוטנציאליים של טמפרטורה, וחומרים מסוכנים ולכן עליהם להשתמש בביגוד מתאים. וכן, כמו בענף המסעדנות כך גם בענפים אלה רוצים להקפיד על הנראות והאחידות בין העובדים.

ביגוד מקצועי:

כפי שצוין לעיל, הביגוד בענפי המסעדנות מגיע על מנת לשרת שתי מטרות חשובות; ראשית האסתטיקה, כלומר אנו נרצה שכל עובדי המטבח סו-שפים ושפים יהיו לבושים בצורה אחידה בבגדי שף וכן גם המלצרים. לשם כך, נרצה כי המלצרים יהיו לבושים בסינר או בחלוקים, כאשר ניתן לבחור בהתאם להוויית המקום האם מעוניינים בסינר ארוך או קצר. ואילו השפים והסו-שפים יהיו לבושים בבגדים ייעודיים; ז'קטים ומקטורנים. המטרה הנוספת של הלבוש היא היגיינה, ולכן כל עובד מטבח יחויב לחבוש כובע.

בענפי ייצור האוכל, שינוע ותובלה, ריתוך וכיוצא באלה, הביגוד חשוב לא פחות, מאותן סיבות שציינו לעיל. כך שעובדים בתחום ייצור האוכל בוודאי ירוויחו משימוש בחלוקים, טוניקות וחליפות מגן שימנעו למעשה לכלוך מהמוצרים איתם הם עובדים. וכן, עובדים בתחומים בהם ישנה סכנה ממשית יותר לפגיעה מחום או חומרים כימיים אחרים, ירוויחו משימוש באפוד מגן או סרבלים.

כפפות מגן:

תפקיד הכפפות הוא ליצור חצץ בין היד לבין הסכנות הנמצאות בעולם החיצון. בין אם מדובר בחום, קור קיצוניים, או אובייקטיבים חדים היכולים לפצוע. לכן, חשוב מאוד שכפפות העבודה יהיו מותאמות אישית לסוג העבודה שהעובד מבצע. כמו כן, על כפפות המגן להיות נוחות לאחיזה וממש להוות סוג של second skin על מנת לא לפגוע בתפקודי המוטוריקה העדינה של היד הנדרשות על מנת לבצע פונקציות מסוימות מתוך העבודה.

איכות ללא פשרות:

ב Worker תוכלו למצוא את כל אלה ויותר! עם מעל ל35 שנות ניסיון, Worker מספקים את הביגוד המקצועי, הציוד המגן והציוד המשלים לכל סוג עבודה שרק תוכלו לעלות על דעתכם, וזאת במקצועיות ונאמנות ללקוח.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...