Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד

בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
קרדיט - Canva

שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני, מחליטים לבנות חיים יחד, מקימים משפחה, נתקלים במהמורות הרגילות של שגרת החיים, מתמודדים אתן יחד, אבל מגלים שיש עוד דברים שלא מצליחים להיפתר מאליהם משום שאין להם את הכלים המתאימים לכך והם מרגישים שחסר להם משהו, מבט מבחוץ על הזוגיות שלהם כדי לשפוך אור על מה שלא עובד. אלה לא חייבות להיות מריבות קשות וקרע עד כדי פרידה, אלא גם אי הבנות ומחלוקות שגורמות לקצר בתקשורת שממנו קשה בכל פעם לחזור ולהירגע. במקרה כזה מומלץ לקבל ייעוץ נישואין בגישה שמעניקה לכם תובנות חדשות על הזוגיות שלכם. גישה זו גם מניחה בידיכם כלים חדשים על מנת לזהות קונפליקטים ברגע שהם מתגלים ולפתור אותם בעצמכם, מבלי להרגיש שאתם בשדה קרב. קליניקה פריצת דרך של חפצי מידלש מציעה לכם ייעוץ וליווי אישי בדרך לתובנות חשובות אלה בזוגיות שלכם, כדי להתקרב יותר ולמצוא את השפה הייחודית שלכם.

משחק הוא הדרך הטובה ביותר ללמוד

משחקים הם הדרך הטובה ביותר להעביר ידע וללמד דברים חדשים וזה נכון לילדים ולמבוגרים כאחד. זה נכון גם בכל מצב בחיים שבו רוצים לגלות דברים חדשים בצורה מהנה וחווייתית שבה אפשר לספוג יותר מאשר עובדות. משחק הוא דרך שמטמיעה באופן רגשי ולכן משחקים שמיועדים להתפתחות אישית או זוגית הוא משחק שמשפיע הרבה יותר מאשר דיון או שיחת ייעוץ שמנסה לגלות דברים. משחק קלפים זוגי הוא אחת הדרכים המהנות שבהן כל זוג יכול לגלות דברים חדשים הן אחד על השני והן על הזוגיות שאותה הם רוצים ובונים. כך אפשר להגיע לתובנות ואמיתות חדשות שבדרך אחרת ופחות מהנה לא הייתם מגיעים אליהן. משחק כזה מתאים להזדמנויות חברתיות או לזמן האיכות שלכם יחד, רק שניכם, בבית או בחופשה. דרך נפלאה להכיר טוב יותר את התא הזוגי שלכם.

להגיע למקומות טובים תוך כדי ייעוץ

בכל מערכות היחסים שלנו אנחנו מחפשים את הדרך הנכונה להבין את בן הזוג שלנו ואת עצמנו במערכת זו. כשאנחנו לא יכולים לגלות זאת לבד רצוי לא להתייאש ולא לוותר, אלא למצוא את הייעוץ הזוגי שמתאים לכם ולגישה האישית שלכם לחיים. בגישה כזאת אפשר בקלות להגיע לפריצת דרך ולכן זוהי גם הקליניקה שמציעה לכם את הייעוץ הזה. קליניקה פריצת דרך של חפצי מידלש מסייעת לכם ללוות כל מערכת יחסים במשפחה ובזוגיות בייעוץ מותאם לכם ולצרכים שלכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...