שמיר אופטיקה ממשיכה לחדש ומשיקה תכנה חדשנית המאפשרת לאופטיקאים לפתוח אתר אונליין ולהתחיל למכור
![בשורה לעולם האופטיקה בעידן הקורונה](https://fra1.digitaloceanspaces.com/tlife.co.il/2020/04/1.jpeg)
בצל מגפת הקורונה והסגר הביתי, פיתוח חדש של חברת שמיר אופטיקה, המתמחה בפיתוח וייצור עדשות בטכנולוגיה מתקדמת, שקיבל את השם “Eye-Frame”, יאפשר לצרכנים להזמין ישירות ובאופן מקוון מהאופטומטריסט שלהם, משקפי ראיה כולל עדשות ומסגרת לבחירתם, ולקבלם בחנות או בתיאום עם האופטומטריסט עד פתח הבית.
בשל האילוצים הבטיחותיים וההנחיות לריחוק חברתי, השירות החדש של Eye-Frame”" יהווה פלטפורמה עבור חנויות האופטיקה להציג ללקוחותיהם (שלהם כבר קיים מרשם אופטי בחנות), קטלוג דיגיטלי של מסגרות משקפיים דרך אתר ייעודי ליצירת לידים.
![בשורה לעולם האופטיקה בעידן הקורונה](https://fra1.digitaloceanspaces.com/tlife.co.il/2020/04/3-3-1024x683.jpeg)
האופטיקאים שיצטרפו למהלך יצטרכו לצלם את המסגרות השונות ולהעלות אותם לאתר ידידותי למשתמש בחלוקה לפי קטגוריות, כגון: משקפיי ראיה או שמש, משקפיים לנשים או גברים, ופרטים כמו סוג המותג, דגם, ואפשרות לבחירת הצבע מתוך מגוון צבעים. כאשר יתקבל אצלם ליד להזמנת מסגרת באמצעות האתר, ישלימו את תהליך הרכישה דרך הטלפון.
זהר קצמן, סמנכ"ל הפיתוח והטכנולוגיה בשמיר אופטיקה: "שירותי האופטיקה הם שירותים חיוניים לציבור ולכן היה לנו חשוב להתאים גם את ענף האופטיקה לזמנים המשתנים. לאחרונה הייתה לנו הזכות להרחיב את השימוש בטכנולוגיית האנטי-פוג של שמיר (ציפוי מיוחד המונע הצטברות אדים על העדשות) כפתרון לבעיית האדים המצטברים על המשקפיים בעת חבישת מסכת הפנים".
![בשורה לעולם האופטיקה בעידן הקורונה](https://fra1.digitaloceanspaces.com/tlife.co.il/2020/04/2-1024x682.jpeg)