Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

גיוס עובדים בטוח – כולל גם בדיקות פוליגרף

גיוס עובדים בטוח – כולל גם בדיקות פוליגרף

גיוס עובד חדש לחברות, במיוחד אם אלו הן חברות שעוסקות בעולמות תוכן רגישים, חברות שמתעסקות עם כספים וכד', היא משימה מאוד מורכבת שיש לתת עליה את הדעת. כדי להבטיח את מידת האמינות של המועמד לגיוס לחברה, אתם רוצים להשתמש בכל העזרים הטכניים הקיימים, כולל בדיקת פוליגרף. מכון S.K.Y. מבצע בדיקות מעין אלה אשר נועדו לאפשר לכל מעסיק בשוק לקחת החלטות מקצועיות על בסיס מידע מהימן בכדי לדעת האם כדאי לקבל את אותו מועמד לשורותיו, או שמא עדיף לוותר על אותו מועמד בשל מסוכנתו לחברה או לאירגון.

גיוס עובדים בטוח – כולל גם בדיקות פוליגרף

מה היא בדיקת פוליגרף?

בדיקת פוליגרף היא בדיקה במכונה לגילוי אמת, אשר מתמקדת בזיהוי שינויים פיזיולוגיים בגופו של הפרט. מכון פוליגרף בירושלים, מכון S.K.Y, ובכל סניפיו השונים ברחבי הארץ, יכול לבצע את הבדיקה לאלו הנמצאים בתהליכי המיון לחברה שלכם. על בסיס תוצאות מבחן האמינות של תהליך המיון הקפדני שנערך מכון הפוליגרף S.K.Y. תוכלו לבחור את העובדים המתאימים להצטרף לשורות הצוותים בחברה שלכם. כמובן שיש צורך לבצע את הבדיקה לפי כל אמות המידה המקצועיות ובעזרת מכשיר מתוקף ומאוזן.

 

אמינות העובד עומדת למבחן

בכל פעם שבה אתם מבקשים לבצע בדיקת פוליגרף לעובד אתם בעצם לכאורה מטילים ספק בעובד או באמינות האירועים כפי שהתרחשו במקום העבודה שלכם. בין שמדובר על עובד חדש ולא מוכר, ובין שמדובר על עובד מנוסה, מבחן הפוליגרף מאפשר לכם להרכיב את התמונה המלאה אודות השתלשלות האירועים שפגעה בארגון שלכם או שעלולה לפגוע בעתיד. כתוצאה מכך, אתם יכולים לקחת החלטות בנוגע לתחילת העסקה או המשכה, ולשמור על הארגון שלכם לטווח הארוך.

 

לקיחת אחריות על גיוסים – כדי לשמור על העסק

בדומה למניעת אירועים מצערים בתוך בית העסק, מנהלים רבים בוחרים להתמיד במבחני פוליגרף לכל מועמד ומועמדת שנמצאים בתהליך הגיוס. האחריות שלכם לתהליך הוגן, כלפי הארגון והמועמדים, היא לשמור על הוגנות ושקיפות. על כן, מומלץ מאוד להיות שקופים ולנהוג בצורה אחראית גם אל מול המועמדים שלכם. כבר בשלבי הגיוס הראשונים תרצו להבטיח שהמועמדים מוכנים לעבור בדיקת פוליגרף ומבינים את השלכות הבדיקה על תהליך הגיוס כולו. מידת ההצלחה שלכם תלויה ביכולת לגרום לעובדים להרגיש בנוח לומר את האמת, ובמידה שהם לא דבקים באמת, מכונת הפוליגרף תצליח לזהות אותם ולהתריע על כך מראש.

מכון S.K.Y הוא מכון מורשה שעוסק במתן שירותי פוליגרף לאנשים פרטיים ולגופים מקצועיים. אנו מלווים את הלקוחות שלנו בתהליכי גיוס עובדים לחברות רגישות ולתפקידים מיוחדים, תוך מתן שירותים מקצועיים מהימנים ואמינים של בדיקות מיוחדות במינן, בתדירות המתאימה לכל לקוח. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה, התקשרו- 1800-201070.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...