Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דואגים לתזרים של העסק

דואגים לתזרים של העסק

בעת הקמה וגם בתפעול של עסקים, פעמים רבות בעלי העסקים והחברות זקוקים לתזרים מזומנים חיצוני על מנת שיוכלו לנהל את העסק בצורה טובה. למעשה, חברות גדולות רבות בעולם מתנהלות מתוך חוב. יחד עם זאת, חשוב לנהל את החובות בצורה מקצועית ועל פי תכנית מסודרת ולשם כך ניתן להיעזר במומחים בתחום.

דואגים לתזרים של העסק

השלב הראשון בגיוס אשראי לעסקים

כיום אנו עדים ליותר ויותר עסקים אשר פונים ליועץ עסקי למען תכנון עתידי וייעול של העסק שלהם. טרם הפנייה לגיוס הון בכל צורה שהיא, מומלץ להכין תכנית מסודרת לגבי ההתנהלות עם ההון המגויס. הדבר יכול ראשית, לעזור בגיוס ההון מלכתחילה ומעבר לכך, ישנה חשיבות גדולה לסכום המגויס ובקבלת התנאים הטובים ביותר בעבור בעלי העסק.

הבנקים הם לא הכתובת היחידה

הבנקים לא תמיד מאשרים לבעלי עסקים לקבל הלוואה או הלוואה בסכומים שהם מעוניינים בהם. הדבר יכול לנבוע ממשתנים רבים ומסיבה זו עסקים רבים מחפשים הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים. מדובר בפתרון אשראי מעולה לבעלי עסקים רבים וההיצע בשוק הינו גדול. מעבר לחברות פרטיות אשר עוסקות בנושא, ניתן לקבל כיום גם הלוואה בערבות המדינה לעסקים כאשר אלו עומדים בתנאים מסוימים. ניתן להעריך מראש האם קבלת הלוואה בערבות המדינה הינה אפשרות ברת קיימא אך חשוב לציין שמדובר בתהליך אשר דורש אישורים רבים. הלוואות בערבות המדינה נחשבות להלוואות בתנאים טובים.

הכתובת של העסקים הקטנים

ההגדרה של עסק קטן הינה של עסק שהמחזור ה שנתי שלו הוא כ-5 מיליון ₪ או פחות ובנוסף, ניתן להגדירו גם על פי כמות העובדים כאשר עסק קטן הינו עסק שמעסקים בין עובד אחד לחמישים. ההגדרה הזו מהותית ומשפיעה על סוג ההלוואות שהעסק יכול לקבל ומשפיעה גם על אפשרות להשתתפות בפרויקטים שונים. ישנם גופים המציעים במיוחד הלוואות לעסקים קטנים.

גיוס הון

עסקים רבים מוצאים את לקיחת ההלוואה כפחות מתאימה או לא ישימה ומעדיפים לפנות לגיוס משקיעים. גיוס משקיעים נחשב לתחום בפני עצמו וישנם יועצים אשר מומחים בתחום הזה באופן ספציפי. הסיבה לכך הינה שבדומה להלוואה אך באופן קצת שונה, לוקחים המשקיעים סיכון על עצמם לגבי הצלחת ההשקעה ומדובר פעמים רבות לא רק בחברות פרטיות אלא גם באנשים פרטיים המחזיקים בהון.

אריה כהן – יועץ העסקי שלכם

אריה כהן הינו יועץ עסקי בעל ניסיון עשיר. אריה מציע גם תכנית חונכות אישית אשר כוללת בניה של תכנית עסקית מקצועית, איתור מקורות הלוואה וליווי אישי של הלקוחות. לייעוץ התקשרו 050-8645540.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...