Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דור אקשטיין לגוף שתמיד רצית

דור אקשטיין לגוף שתמיד רצית

דור חדש בתחום האימון ותזונת הספורט

מה אומר לכם השם דור אקשטיין? אין ספק שגם אתם שמעתם על הבחור הצעיר שהצליח להפיח רוח חדשה בתחום האימון האישי. דור אקשטיין נחשב לגורו חיטוב הגוף בישראל, והוא אחד מהשמות החמים ביותר בסצנה. בין שלל לקוחותיו של אקשטיין, שהתמכרו לשיטת החיטוב המצליחה שלו, נמנים גם סלבס ביניהם לאון שנידרובסקי, וליהיא גרינר, פליטי האח הגדול השמחים לשתף במשנתו את כל מי שרק רוצה לשמוע. אם חשבתם לעבור תהליך של ירידה במשקל ופיתוח הגוף, באופן בו תמשיכו את שגרת חייכם ולא תרעבו, דור אקשטיין הוא הכתובת עבורכם, עם מאות סיפורי ההצלחה שלו, אין מה להתווכח, החברה שבבעלותו היא מהגדולות בארץ בתחום האימון והייעוץ התזונתי.

דור אקשטיין לגוף שתמיד רצית

מי אתה דור אקשטיין

דור אקשטיין, הוא השם החם ביותר בשנים האחרונות בתחום חיטוב הגוף. הוא מצטיין ארגון ISSA הבינלאומי לתזונת ספורט, יועץ לתזונת ספורט ומאמן כושר אישי בכיר מטעם מכללת וינגייט. מדובר בבחור צעיר בתחילת שנות ה30 לחייו שבאמתחתו אימפריה של מתאמנים אישיים, שהגיעו לתוצאות המעוררות התפעלות, במשך העשור האחרון עברו תחת ידיו אלפי מתאמנים, ביניהם צעירים לפני גיוס, חיילים, נשים, גברים ונוער. אם חשבתם כי מדובר באיש מקצוע שתמיד היה חטוב, תחשבו שוב. אקשטיין בעצמו עבר תהליך של ירידה במשקל, מאחר וסבל מעודף משקל עד גיל 15. הוא נרשם לחדר כושר ועשה דיאטה וכך בעצם עם המהפך האישי שלו, הוא החל להיכנס לתחום ובאופן מקצועי. במהלך השנים הוא למד את התחום באופן אקדמי, חקר את נושא התזונה בכלל ותזונת הספורט בפרט, ועם הזמן פיתח שיטה ייחודית המניבה תוצאות חד משמעיות, איתה הוא עובד עם מתאמניו עד היום.

דור אקשטיין מאמן אישי – הסוד לחיטוב נחשף

אז מה בעצם הסוד לחיטוב של אקשטיין, שהביא אליו מאות לקוחות? בשיטה הייחודית שפיתח דור אקשטיין, המתאמנים ניזונים מ 2-3 ארוחות גדולות ומספקות ביום, במקום לאכול הרבה ארוחות קטנות ולא מספקות ביום ולרדוף אחרי האוכל (הכנה, אחסון ועוד). בנוסף המתאמנים מבצעים 2-3 אימוני כוח בלבד במהלך השבוע, ללא אירובי, כך שהם מבלים פחות זמן בחדרי הכושר, והם יכולים להתפנות לשאר עיסוקיהם. מדובר בשיטה אפקטיבית, המתאימה לכל אחד, בעיקר בסדר היום הלחוץ שלנו, עבודה, בית, עיסוקים שונים כגון לימודים, טיפול בילדים ועוד. השיטה של אקשטיין היא טיפול ואימון אחד על אחד. כך שכל מתאמן מקבל את מלא תשומת הלב, והתוכנית הנבנית לו היא אישית ומותאמת לשגרת חייו, מבנה גופו, והמטרות אליהן הוא שואף להגיע.

דור אקשטיין בסרטון המסביר "איך להוריד שומן ולהעלות מסת שריר בו זמנית"

דור אקשטיין – מלווה אותך עד לתוצאה הרצויה

כמעט כל אחד מאתנו, התנסה במהלך חייו בניסיון לרדת במשקל ולפתח גוף שנרגיש בו נוח. רבים מאתנו כשלו במשימה, גם אם השתמשנו בשירותיו של מאמן כושר. ברוב המקרים, הכישלון נובע מהסיבה שלא נבנה לך תפריט, ותכנית אימון, שמהונדסים בצורה מדויקת למבנה הגוף שלך, לאורח החיים שלך ולמבנה האישיות שלך. בשונה ממפתח גוף מקצועי שכושר ותזונה הם חייו, לרוב האנשים אין את הזמן או הרצון להתעסק שעות רבות בכושר ותזונה. נכון שזה נשמע הגיוני יותר שככל שאתה מתאמן יותר אתה מגיע לתוצאות טובות יותר, בתחום הכושר זה לא עובד. חשוב להבין שצריך לדעת מתי לתת למערכת העצבים מנוחה כדי להתקדם. אז איך מתקדמים מפה? עליכם לקבוע פגישה פרונטלית בקליניקה הנמצאת בתל אביב, או לבצע שיחת זום אם אתם מתגוררים רחוק. בפגישה תציגו בפני באופן מדוייק מה הרצונות שלכם, ניסיונות העבר, מה אתם אוהבים לאכול, ובאופן כללי מהי שגרתכם ביום יום. לאחר מכן נבדוק לכם את מבנה הגוף, קצב חילוף החומרים, ואחוז השומן. בהמשך נבנה לכם תפריט תזונה ותכנית אימון שיהיו מותאמים לכל הנתונים שאספנו. התהליך מורכב מ 6 מפגשים, כך שכאחת לחודש תתקיים פגישת מעקב והתקדמות, שלאחריה, באם יהיה צורך, נשנה את התפריט והתכנית עד שתגיעו בדיוק לגוף שרציתם.  עוד לא קבעתם פגישה? חייגו עכשיו לדור אקשטיין.

השינוי של ליאון בחודשיים וחצי.
מקור: העמוד הרשמי של דור אקשטיין

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...
החשיבות של בדיקות ליקויים לפני הכניסה לבית
יש חשיבות מכרעת לכל דירה או בית לעבור בדיקת ליקויים...
כירופרקטיקה: טיפול אלטרנטיבי לכאבי גב כרונים
בעולם המודרני בו אנו חיים, לא מעט אנשים סובלים מכאבי...
פתרון סכסוכים בתחום הנדל"ן בבית המשפט- מה חשוב לדעת.
מקרקעין הוא תחום סבוך במיוחד. לא רק הערך הגבוה של...
הפתרון המושלם להשחלה וקישוט
איבקות הן טבעות עם חור המשמשות לטכניקה של השחלה –...