Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

דרך השלום כפי שמעולם לא ראיתם: פרויקט היוקרה HELLO תל אביב יוצא לדרך

דרך השלום כפי שמעולם לא ראיתם: פרויקט היוקרה HELLO תל אביב יוצא לדרך
הדמיה באדיבות אורון נדל"ן

שנים ארוכות של תכנון, קידום תכניות ועבודה אינטנסיבית מגיעות לשיאן, עם יציאתו לדרך של פרויקט היוקרה HELLO תל אביב, של חברת אורון נדל"ן בדרך השלום/ הפרויקט יכלול כ590 יח"ד, בשלב הראשון ייבנו ארבעה בניינים שיהוו מעין מתחם פנימי ונפרד ברצועת השלום, ויעניקו לדיירים איכות חיים ברמה הגבוהה ביותר. שלב א' של הפרויקט, הכולל 172 יח"ד יוצא בימים אלה למכירת פריסייל.

הכירו את HELLO תל אביב: פרויקט היוקרה של דרך השלום יוצא לדרך, וחברת אורון נדל"ן מפרסמת לראשונה את מחירי הפריסייל של הפרויקט. פרויקט HELLO תל אביב נהנה ממיקום אטרקטיבי בגבול שבין תל אביב לגבעתיים ויאפשר לדיירים ולרוכשים החדשים ליהנות מבניה חדשה ואיכותית במפרט יוקרתי, מפיתוח סביבתי וציבורי ברמה הגבוהה ביותר ומאיכות חיים אורבנית וקהילתית במתחם שיהווה מעין שכונה עצמאית על רצועת השלום. הפרויקט נהנה מתכנון אדריכלי בסטנדרט הגבוה והאיכותי ביותר של משרד כנען שנהב אדריכלים, ובעיצובה המרהיב של המעצבת דנה אוברזון. HELLO תל אביב יכלול את הריסתם של הבניינים בדרך השלום 87-89 (שלב א') ו-93-101 (שלב ב'), ובמקומם ייבנו כ590 יח"ד חדשות שישנו לחלוטין את פניה של רצועת השלום- אחת הכניסות המרכזיות לתל אביב.

פרויקט HELLO תל אביב ייערך בשני שלבים, כאמור. בשלב הראשון, יכלול הפרויקט את הריסתם של הבניינים בדרך השלום 87-89 והקמתן של 172 יח"ד, בארבעה בניינים- שניים בני 15 קומות לכיוון דרך השלום, ושניים בני 9 קומות- לכיוון רחוב עמישב. בשלב שני, ייצאו לפועל הריסתם של המבנים בדרך השלום 93-101, ובמקומם ייבנו כ-420 יח"ד חדשות.

שלב א' של הפרויקט, יוצא לדרך בימים אלה ובחברת אורון נדל"ן מכריזים על פריסייל, שיאפשר לרוכשים לרכוש דירת יוקרה במחירים שלא יחזרו. כך, למשל מחירה של דירת 3 חדרים, בשטח של 82.7 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת, תימכר במסגרת הפריסייל במחיר החל 3.42 מלש"ח ובהנחה של כ-110 אל"ש ממחירה המלא. דירת 4 חדרים, בשטח של 100 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת תימכר במסגרת הפריסייל במחיר החל מ4.01 מלש"ח, ובהנחה של כ135 אל"ש ממחירה המלא. דירות 5 חדרים, בשטח של 118 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת, תימכר כעת במחיר החל מ4.802, ובהנחה של כ150 אל"ש ממחירה המלא. דירות גן ודירות פנטהאוז יימכרו אף הן בפריסייל: דירת גן בת 3 חדרים, המשתרעת על פני שטח של 83 מ"ר+ 100 מטר מרפסת, תימכר בפריסייל במחיר החל מ4.160 מלש"ח, ובהנחה של כ-130 אל"ש ממחירה המלא. דירות פנטהאוז בנות 5 חדרים הכוללות שטח של 153.4 מ"ר+49 מ"ר מרפסת, יימכרו במחיר החל מ-7.334 מלש"ח, ובהנחה של כ-230 אל"ש ממחירה המלא.

יצחק סער, סמנכ"ל השיווק באורון נדל"ן: "אורון נדל"ן גאה להוביל את מהפכת ההתחדשות העירונית על אחד הצירים המרכזיים של תל אביב- גבעתיים, ובכך לשפר הן את איכות החיים של דיירי הפרויקט, והן את הנראות הכללית של רצועת השלום כולה. דרך השלום מהווה עורק תחבורה ראשי ומרכזי, ובעתיד תכלול נתיבי תחבורה ציבורית, שבילי אופניים, פארקים ומתחמי ציבור ומסחר. מתחם HELLO תל אביב עצמו יכלול את כל הפסיליטיז הנדרשים לטובת איכות חיים קהילתית בסטנדרט הגבוה ביותר, ויהווה מעין שכונה בפני עצמו. מדובר בהזדמנות נדל"נית אדירה, המאפשרת ליהנות מפרויקט יוקרה חדשני, שמעניק לרוכשים את כל הטוב שבתל אביב יחד עם הקהילתיות והשקט של גבעתיים".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפיתוח הישראלי שחוסך למיליוני אנשים בארץ ובעולם בדיקה פולשנית לסרטן
על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי מדי שנה מתגלים בעולם...
משרד הביטחון וצה"ל בוחנים שימוש בפיתוח ישראלי חדשני הפועל נגד דכאון כבד, חרדות ופוסט טראומה
מפא"ת, המנהל למחקר במשרד הבטחון וכן בית חולים מרכזי וגדול...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...
חברת איזי ג'ט משהה את טיסותיה לחצי שנה
חברת איזי ג'ט הודיעה על השעיית טיסותיה מישראל ואליה עד...
חנייה חינם בכחול לבן במהלך חג הפסח
כן כן לא דמיינתם, קראתם נכון. חנייה חינם בכחול לבן במהלך...
רשת העוגיות 'סופט קוקיס' פותחת סניף דגל בקניון עופר רחובות בהשקעה הנאמדת בחצי מיליון ש"ח
רשת סופט קוקיס פותחת השבוע סניף דגל, בקניון עופר רחובות,...
שמעון קונטראז'י – The Colors of Music
בגלריית GLOBAL ART רח' מרכז בעלי מלאכה 13 תל אביב אוצרות :...
'יַיִן יְשַׂמַּח לְבַב־אֱנוֹשׁ'
DNA מציג: יריד מכירת יינות כשרים בעזריאלי ת"א - בואו...