Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

האם אתם יודעים אם שילמו לכם כל מה שמגיע לכם?

האם אתם יודעים אם שילמו לכם כל מה שמגיע לכם?
קרדיט - Pixabay

לא מעט עובדים מגלים לא פעם שלא כל התשלומים שהם הפרישו ממשכורותיהם אכן הועברו למוסדות המתאימים על פי חוק, למרות שבתלוש השכר שלהם הפרישו אותם. לפעמים מגלים שגם לא חישבו נכון את התשלומים שלהם ומגיע להם יותר, ולפעמים הם מגלים שהם נותרו בקופת המעסיק למרות שמהם זה הופרש. המצב קשה הרבה יותר כאשר מדובר בחוב לביטוח לאומי ובחובות לקרן הפנסיה שלכם כמו גם כל התשלומים הנוספים שהובטחו לכם על פי חוזה. זה קשה מאוד לגלות שאתם חייבים לביטוח לאומי חוב ושאין לכם למעשה פנסיה שנצברה לזכותכם, ואת כל זה חובה לברר בהקדם על מנת להציל כמה שאפשר ולדרוש מהמעסיק לשלם את תשלום החוב. זה נכון במיוחד למי שפורש מהעבודה בגיל מבוגר ומוצא את עצמו מול שוקת שבורה. לכן, רק עורך דין פנסיה שמתמצא בתחום ומבין היטב עם מי צריך לברר את הנושא ולהחזיר לכם את הכספים האלה יכול לעזור לכם. זה גם מה שעושה רועי הוד, משרד עורכי דין שמתמחה בהגנה על עובדים והחזרת זכויות הפנסיה שלהם מול המעסיקים.

חוזי עבודה מורכבים

אם אתם עומדים לחתום על חוזה העסקה בתחום מורכב כמו הייטק, שכולל לא פעם גם הטבות, מגבלות, התניות וזכויות נוספות, מומלץ להעביר את החוזה לעיונו של עורך דין לענייני עבודה מומלץ, שיש לו הרבה מאוד הבנה והתמצאות בתחום. החוזים האלה מורכבים משום שמצד אחד הם מציעים הטבות רבות לכל עובד שהידע שלו ייחודי והוא עומד לעסוק בעבודה מאוד נחשבת כמו הייטק או פיננסים או כל תחום נחשב אחר, ומצד שני מוטלות עליו מגבלות כמו הסכם סודיות בגלל נושאים שהוא נחשף אליהם, או הסכם אי תחרות אם הוא ירצה לעבור למתחרים או לפתוח עסק משלו, ועוד מיני תנאים שחייבים לדעת עליהם. ייעוץ כזה יפרש למענכם את החזוה ותוכלו לקבל מושג טוב יותר על מה מחתימים אתכם ולנהל על כך משא ומתן.

לקבל ייעוץ וייצוג נאות

גם עובדים חלשים יכולים להגן על הזכויות שלהם וזה לא חייב להיות מאבק אבוד מראש. אם בחרתם עורך דין דיני עבודה תל אביב שמתמצא היטב בדיני עבודה ויש לו ניסיון רב בתחום זה, אין סיבה שלא תוכלו לקבל את כל מה שמגיע לכם ולהוכיח זאת בבית המשפט. זה חיוני במיוחד אם מדובר בזכויות הפנסיה שלכם ובתשלומים שמגיעים לכם ולא שולמו כדין. רועי הוד, משרד עורכי דין שמשרת את לקוחותיו שנים רבות לשביעות רצונם המלאה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הדרך לבניית בית החלומות שלך: משכנתאות בהתאמה אישית
אם אתם מתכננים לבנות את בית חלומותיכם או לרכוש דירה...
מהו דום נשימה?
דום נשימה הוא מצב לא רצוי ובעייתי אשר ללא טיפול...
חשיבות צנרת תקינה במרחב העירוני
מערכות צנרת ביתיות ותשתיות תת-קרקעיות הן חלק בלתי נפרד מהסביבה...
האם רפואה סינית מתאימה לילדים?
רפואה סינית התחילה להתפשט בעולם המערבי כטרנד אבל בשונה מלא...
חמישים גוונים של דבש: לצעוד אל החגים בסטייל
ירין שחף, על המגמות באיפור - שכדאי להכיר החגים מעבר לפינה....
כיצד נבדקת נהיגה בשכרות
נהיגה בשכרות נחשבת לאחת מעבירות התעבורה החמורות ביותר. לכן, מושקעים...
תריס גלילה לרכב שטח ואביזרים נוספים- מה חשוב לדעת?
רכבי שטח הם רכבים מפנקים מאוד. כל אדם שרוכש רכב...
הגשת תביעה לביטוח לאומי: ממה מתחילים?
המוסד לביטוח לאומי אחראי לדאוג לרווחתם של אזרחי המדינה גם...
כיצד להתמודד עם גירושין
גירושין הם עניין אשר יוצר תקופה מאתגרת בחיי הזוג, כאשר...
מה תפקידה של הוצאה לפועל
הוצאה לפועל היא חלק מרשות המיסים והגבייה בישראל אשר מטרתה...