Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

האם מומלץ להתקין דשא סינטטי סביב בריכה?

האם מומלץ להתקין דשא סינטטי סביב בריכה?
קרדיט FREEPIK

אם ישנה בביתכם בריכה, הנכם וודאי מבינים כי ישנה חשיבות עבור הדשא שסביבה. למעשה נסו לדמיין לעצמכם בריכה שאין סביבה דשא, הדמיון ללא ספק אינו מזהיר במיוחד. כלומר, בדשא סביב הבריכה בבית שלכם ישנם כמה יתרונות כגון מונע סכנת החלקה, מבצע שדרוג עבור אזור הבריכה וכן מיפה אותה, ישנו מקום להירגע, תחושת פסטורליות ועוד. במאמר שלפניכם נציג מספר פרמטרים מדוע מומלץ להתקין דשא סינטטי מסביב לבריכה. 

קרדיט FREEPIK

מניעת החלקות 

וודאי יצא לכם לראות המון ילדים משתוללים מסביב לבריכה ואף מעיפים איתם מים לכל אבר, כאשר המים עפים כלפי חוץ וכן הילדים יוצאים להשתולל מחוצה לה ללא ספק נוצר מצב מסוכן. סכנות החלקה עלולת להיות בשלל מקומות ליד הבריכה, למשל ישנם בתים שמתקינים דשא סינטטי למרפסת על מנת למנוע סכנות ואף להעניק מראה פסטורלי. בנוסף, יש לציין כי גם דשא רגיל מונע סכנת החלקה וכן תוכלו להתקין אותו מסביב לבריכה, אך לעומת זאת תוכלו לראות בעצמכם כי ברוב הגינות אשר בהם ישנה בריכה, הדשא הרגיל אשר צמוד אליה הינו מלא בקרחות. למעשה, קרחות אלו הינן נוצרות בעקבות כלור אשר ניתז מהבריכה כלפי חוץ ומדריכות מרובות. 

אינכם צריכים בטון מסביב לבריכה

כאמור, לא נהוג ומומלץ לבצע התקנה של דשא רגיל מסביב לבריכה. לכן, חשוב לקחת בחשבון מרווח של מטר בין הדשא לבריכה. בימינו, מאחר העובדה שחומר הכלור אינו מזיק לכל סוגי דשא סינטטי, ניתן להתקין אותו קרוב וצמוד עבור הבריכה, ולמעשה, זה מה שמתרחש במרבית בריכות השחייה הפרטיות והציבוריות. כלומר ההעדפה הינה למנוע שלל סכנות החלקה וכן לנצל את שטח הדשא בגינה שלכם כמה שיותר.  

תחזוקה של בריכה עם דשא סינטטי

יש לציין כי לתחזק בריכה הינו לא דבר פשוט כל כך, למעשה לנקות אותה, לבצע השלמה של המים שיצאו כלפי חוץ, לבצע תחזוקה גם מצד הבריכה וגם מצד הדשא ללא ספק יגרמו לכם הוצאות כבדות ואף זמן השקעה אשר יהפוך למצב בלתי משתלם, אלא אם הנכם אוהבים את פעולות אלו, ללא ספק דשא סינטטי יתרום לכם בצורה מרובה. יש לציין כי טיפול מסוג זה מצריך מכם השקעה בצורה מופחתת שכלל אינכם תרגישו אותה. 

שורה תחתונה, אין ספק כי תחזוקת בריכה ביתית או ציבורית הינה השקעה קשוחה מאוד. דשא רגיל עלול להוות עוד קושי נוסף אשר יכביד עליכם באופן משמעותי, בין אם מדובר בטיפול והשקייה על בסיס יום יומי ובין אם מדובר בהוצאות כלכליות נוספות. לכן, ללא ספק דשא סינטטי מסביב לבריכה הינו פתרון מושלם אשר יכול לחסוך מכם המון כאבי ראש וכן יעניק לבריכה שלכם מראה פסטורלי ומזמין.   

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...
החשיבות של בדיקות ליקויים לפני הכניסה לבית
יש חשיבות מכרעת לכל דירה או בית לעבור בדיקת ליקויים...
כירופרקטיקה: טיפול אלטרנטיבי לכאבי גב כרונים
בעולם המודרני בו אנו חיים, לא מעט אנשים סובלים מכאבי...
פתרון סכסוכים בתחום הנדל"ן בבית המשפט- מה חשוב לדעת.
מקרקעין הוא תחום סבוך במיוחד. לא רק הערך הגבוה של...