Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הגנה על הלקוח היא חובה ראשונה במעלה

הגנה על הלקוח היא חובה ראשונה במעלה
קרדיט - Canva

עורכי דין עושים כל שביכולתם להגן על הלקוחות שלהם לא רק משום שזהו תפקידם אלא משום שהם מצילים חיים לא פעם זכות הפעולות שלהם. זה חלק בלתי נפרד מהעבודה שלהם אבל בעיקר מהשליחות שהם חשים כשהם יוצאים להגן על לקוחות מהאשמות לא נכונות, מהפללה או מפגיעה צפויה מצד מי שרוצה להרע ללקוחות שלהם. זה נכון גם בהגנה בבית משפט כמו גם הגנה לפני שבכלל נעשה מעשה פלילי כמו פגיעה בנפש וברכוש. במקרים כמו איומים על חיי אנשים ובעיקר במקרי אלימות במשפחה, זה תפקידו של עורך הדין שלכם להגיש בקשה לצו הגנה, מה שמכונה בלשון העם צו הרחקה. הצווים האלה יכולים להציל חיים של אנשים מאוימים כאשר מרחיקים מהם גורמים שונים והם חיוניים לשלומם. כל הוצאת צו כזה היא הצלחה של עורך הדין שלכם שמגייס את רשויות החוק לטובתכם וכדי לסייע לכם. בגלל זה, כששוכרים עורך דין מומלץ לבחור על פי מידת הידע והניסיון שלו ועד כמה הוא מרגיש מחויב לסייע לכם בכל מה שנדרש. משרד עו’’ד אלון שליכטר פועל למען הלקוחות שלו בכל מה שנדרש כדי לעזור להם לא רק בהגנה עליהם בבית המשפט אלא גם בהגנה עליהם בכלל.

כיצד לפעול כשאתם נתפסים במחסום משטרה?

במקרים שבהם אתם נחשדים בעבירת נהיגה תחת השפעת סמים, חייבים להתקשר מיד לעורך הדין שלכם משום שרק הוא יוכל לוודא שהבדיקה שנלקחה מכם היא חוקית ונעשתה בהתאם לסמכויות השוטרים, שהתוצאות אכן משקפות את מצבכם האמיתי ואינן מושפעות ושאין לכם סיבה מוצדקת להשתמש בקנאביס רפואי, למשל, שהוא שנוי במחלוקת עדיין ולא תמיד ברור מה הסטטוס שלו. דבר אחד בטוח והוא שכל נהיגה מסוכנת כזאת נחשבת לעבירה חמורה בבית המשפט ואי אפשר להיחלץ ממנה בקלות ללא עבודה רצינית של הכנת התיק והוכחת חפותכם לבית המשפט.

איך לנהוג עם המשטרה כשאתם נתפסים?

בכל מקרה שבו נעשית אינטראקציה כלשהי עם המשטרה, בין אם זה במחסום משטרה או בזימון לחקירה או תשאול, מומלץ להתקשר לעורך דין מיד על מנת להציג את המקרה ולקבל הדרכה מפורטת כיצד לנהוג במקרה כזה. כל חקירה ללא תדרוך עלולה לגרום לכם להגיע למשפט לאחר שיוגש נגדכם כתב אישון על בסיס מה שנאמר בחקירה. חשוב לזכור שזה תמיד האינטרס של המשטרה להגיש כתב אישום ולא תמיד להגיע לחקר האמת גם אם אתם רק עדים. משרד עו’’ד אלון שליכטר מעמיד לרשותכם את שירותיו כדי לעזור לכם לא להפליל את עצמכם בכל מקרה כזה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...