Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הגעה להסכם גירושין ללא עורך דין- האם אפשרי?

הגעה להסכם גירושין ללא עורך דין- האם אפשרי?
קרדיט - Canva

היום לא מעט זוגות מחליטים להתגרש רגע לפני שהעניינים ביניהם יוצאים מכלל שליטה, הם מחליטים על הפרדת כוחות גם כשהתקשורת ביניהם עדיין סבירה ואפילו טובה. ישנם יתרונות רבים להחלטה להפריד כוחות לפני שהיחסים מתדרדרים. עם זאת, ישנם זוגות שלא מסתכלים קדימה וחושבים שיוכלו להגיע להסכם גירושין לבדם ללא ליווי של עורך דין לגירושין. הניסיון להגיע להסכם זה לבד הוא טעות. מדובר על הסכם מורכב מאוד, כולל סעיפים רבים וגם כזה שאמור להנחות את הזוג למשך שנים. לכן, גם אם היחסים ביניכם טובים, השאירו את המצב כך להמשך חייכם כי ניהול ענייני המשפחה אחרי הגירושין עדיין יהיה משותף. את הסכם הגירושין קבעו בעזרת עורך דין, כשאם הקשר ביניכם טוב עשו זאת בהליך גישור.

בחירת עורך דין- צעד חשוב שיקבע כיצד תמשיכו לאחר הגירושין

בחירה טובה של עורך דין לגירושין תקבע רבות כיצד יראו חייכם לאחר סיום תהליך הגירושין. בין אם העניין מתנהל בבית המשפט (או בית הדין הרבני), בין אם במו"מ מחוץ לבית המשפט כשכל צד מיוצג ע"י עורך דין מטעמו ובין אם זהו הליך גישור אותו מוביל עורך דין שבחרתם יחד, חשוב לבחור עורך דין אשר מתמחה בענייני משפחה עם דגש על גירושין. גם אם בחרתם בהליך גישור, חשוב שלעורך הדין יהיה ניסיון גם בייצוג בבית המשפט כדי שיהיה מעורה בנהלים וכדי שההסכם יקבל תוקף משפטי. אם בחרתם שהדברים יתנהלו בבית המשפט, חשוב לבחור עורך דין שיהיה אסרטיבי ויעמוד על זכויותיכם אך לא יהיה לוחמני מדי. הדבר לא מוביל להסכם טוב יותר אלא רק ליחסים עכורים בין המתגרשים עם סיום .התהליך.

לעזור לעצמכם להתגרש טוב יותר עוד לפני שהתחתנתם

היום זוגות רבים שנמצאים לפני החתונה חושבים קדימה מתוך הבנה וידיעה שלא מעט זוגות בסופו של דבר מתגרשים. הם מעדיפים לעזור לעצמם אם יתגרשו כבר כעת, כשהקשר שלהם בשיאו בעזרת הסכם ממון. הם בוחרים לצוררך עריכת הסכם ממון עורך דין אשר מתמחה בעניין ולהגיע להסכם ברור לגבי חלוקת הרכוש. להסכם ניתן להכניס סעיפים הקשורים לחלוקת הוצאות ובכלל האופן בו יתנהלו פיננסית, האם בחשבון משותף בלבד, חשבון משותף רק להוצאות שוטפות וכו'. הסכם ממון עורכים היום זוגות רבים, אך הדבר משמעותי במיוחד לזוגות שנישאו מאוחר יחסית והספיקו לצבור רכוש בנפרד, זוגות שאצלם אלה נישואין פרק ב' ויש גם ילדים מנישואין קודמים או כאשר אחד מהם קיבל ירושה או מתנה בערך כספי גבוה.

עו"ד שחר שוורץ הוא עו"ד לענייני משפחה המתמקד בתחום זה ועוסק בו שנים רבות. הוא מציע את כל השירותים ומלווה גם מצבים מורכבים במקצועיות רבה ומתן יחס אישי לכל לקוח. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...