Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הדפסה על בלוק עץ

הדפסה על בלוק עץ
קרדיט לתמונה :סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים www.cdplus.co.il

תמונות מודפסות על עץ נהיו יותר ויותר פופולריות בשנים האחרונות ויש לכך סיבות רבות וטובות, כשהעיקרית מבניהן היא היופי הייחודי והטבעי של העץ שעוטף את התמונה והצורה שבה כל תמונה שמוטמעת בתוכו, מצליחה להשתלב בכל רקע בחלל. הדפסה על עץ תספק מראה חם, אישי ואותנטי לכל תמונה מקורית שלכם וגם תהווה שי מושלם לכל אדם יקר. במאמר לפניכם נרחיב אודות הדפסה על בלוק עץ, למי זה מתאים וכיצד מתבצעת סוג הדפסה זו.

הדפסה על בלוק עץ
קרדיט לתמונה :סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים www.cdplus.co.il

בלוק עץ עם מראה ייחודי

בכל שימוש שנעשה בחומרים טבעיים לא נוכל באמת ליצור שני מוצרים שיהיו לגמרי זהים. מה שאומר שלא קיימים שני מוצרים שהם אותו דבר, ושלכל בלוק עץ יהיה מראה ייחודי. התכונה הזו של העץ, בצירוף של טכניקת ההדפסה תספק תמונות חדות, מלאות בגוונים ובעלות איכות גבוהה, שתגרום לכל מוצר להראות כמו מיני יצירת אומנות.

למי זה מתאים?

הדפסות אלו יתאימו בכל הזדמנות בה תרצו להעניק מזכרות לאנשים שאתם אוהבים, מתנות ממותגות, מתנות לסוף שנה ועוד. כל מתנה שעשויה מבלוק עץ טבעי תראה מרשימה ואיכותית, בפרט אם תייחסו לה נימה אישית, באמצעות הדפסה של שם, סלוגן לוגו או ברכה. הדפסת לוגו על מוצרים מעץ, תתאים גם לחברה או עבור בית עסק, שרוצים לפרסם את עצמם על גבי פריט עץ ולשוות לזה מראה אומנותי ומרשים. בלוק עץ יכול לשמש למגוון צרכים ומוצרים כמו דיסק און קי מעץ, מחברת ייחודית עם כריכת עץ קשיחה, קופסת אחסון מעץ, מארז עץ לתה, סביבונים, סט תחתיות מעץ ועוד.

למה כדאי לבחור דווקא בעץ?

עץ הוא חומר שמגיע מהטבע ולכן הוא גם ניתן למחזור, מה שהופך אותו לחומר ידידותי וירוק לסביבה. בעבר הנטייה הייתה למסגר תמונות בחומרי גלם לא איכותיים שלא מתקלים ופוגעים בכדור הארץ, לכן מאז שהחלו לבצע הדפסות על מוצרי עץ, הביקוש להן רק גדל. עוד יתרון מובהק בבחירה של הדפסה על בלוק עץ, שמדובר בפריט שלא נחשב יקר, מחיר ההדפסה ביחס למוצר נחשב לזול והבלוק נותר קל, עמיד ומחזיק לאורך שנים. גם המראה שלו נראה שונה מכל זווית, מה שמוסיף ליופי של ההדפסה. 

עיצובים שונים של בלוק עץ

לכל סוגי הדפסות על בלוק עץ, תהייה אמירה ונוכחות חזקה בחלל ויחד עם זאת הם ישתלבו בכל חלל בבית. נוכל להניח עליו תמונה מודפסת, על המדף בחלל הסלון, לצד המחשב או בחדר המיטות. אולם, מומלץ להתאים את הגודל והעיצוב של התמונה לכל התנאים בחלל. ניתן לבצע הדפסת קולאז' על עץ באמצעות כמה תמונות או הדפסת על גבי קובייה שעשויה מעץ, כשכל פאה תחשוף תמונה או חוויה ממועדים שונים.  

איך מדפיסים על בלוק עץ?

כשאנחנו יוצרים הדפסה על בלוק עץ, ההדפסה תיעשה לרוב על עץ מסוג אורן שנחתך מראש לרצועות או שנגרס לשבבי עץ מודבקים. שיטה זו מאפשרת ייצור בלוקים עמידים במנעד של דגמים. לעץ יש טקסטורה ייחודית שממסגרת את התמונה היטב ומבליטה אותה החוצה. הטכניקה בה נעשה שימוש היא על ידי הדפסת שכבות, באמצעות טכניקה זו אפשר לבצע הדפסות של כמה שכבות של צבע, אחת על השנייה. ההדפסה מאפשרת לתמונה לצאת ברורה ומדויקת עם איכות גבוהה מבלי שהצבע ייטמע בעץ עצמו. התמונה שמתקבלת תצא זהה לתמונה שכל אחד צילם, כך שתדעו בדיוק איך המוצר שלכם יראה בסיום התהליך. 

המאמר נכתב באדיבות סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים www.cdplus.co.il

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...