Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הדרך להגיע לסימטריה מושלמת בפנים

הדרך להגיע לסימטריה מושלמת בפנים

עולם הטבע מלא דוגמאות לסימטריה יפה. החל מהציורים על כנפיו של הפרפר, דרך צורת זנבו של הטווס וכלה בתצורת פסים על גופו ופרוותו של טיגריס רב עוצמה. ומסתבר כי לסימטריה, במיוחד בפנים, יש משמעות רבה גם לבני האדם. הרוב המוחלט של האנשים שופט את בני המין השני (מבחינת יופי חיצוני) לפי רמת הסימטריה שבפנים. ככל הנראה, סימטריה מעוררת תגובה חזקה כבר בקרב תינוקות בני יומם. הרבה מאוד אנשים סבורים שהפנים שלהם אינם מתהדרים בסימטריה מושלמת. אחרי הכל, קשה להגיע לשלמות. ובכל זאת, יש דרך להגיע לסימטריה מושלמת או לכל הפחות, קרוב מאוד לכך.

הדרך להגיע לסימטריה מושלמת בפנים

לטפל בגורם המפריע ביותר

מסתבר כי הגורם שהכי מפריעה ביצירת סימטריה מושלמת בפנים הינו, על פי רוב, האף. נכון, לפעמים יש הבדלים דקים בין העיניים וגם בעצמות הלחיים ואפילו במבנה הסנטר. אבל נמצא כי בדרך כלל, ההתרשמות ממבנה האף, צורתו וגודלו היא בעלת הרבה יותר משמעות.

כלומר, אם אתם או אתן סבורים שהפנים שלכם רחוקות משלמות או פשוט צריכות מקצה שיפורים, בזה צריך להתמקד דבר ראשון. ניתוח אף לכאורה בא אך ורק לשפר את תצורת האף. להקטין אותו מעט, לפסל אותו, להרים טיפה את הקצה כך שיתקבל אף סולד. אך למעשה, כאשר מתכננים נכון את הניתוח וכאשר מנתח מנוסה מבצע את הפעולה, התוצאות מרשימות. כל מבנה הפנים הופך להרבה יותר אחיד. תצורה יותר סימטרית והרמונית, במלוא מובן המילה. ואם צריך, אפשר כמובן לשפר את מבנה הנחיריים, לשיפור נוסף.

שימוש בחומרי מילוי לפנים

מלבד ניתוחי אף, יש עוד היבטים לסימטריה של הפנים. בחלקם אפשר לטפל על ידי ניתוחים פלסטיים, אך גם לנקוט צעדים נוספים. למשל, כאשר מבנה הפנים איננו סימטרי כרצוי, ניתן להיעזר בחומרי מילוי. ניתן להוסיף שומן עצמי או להשתמש גם בהזרקות של בוטוקס, על מנת לטשטש קמטים שפוגעים בסימטריה או למלא שקעים לא רצויים.

האפקט המשמעותי של האיפור

חשוב להוסיף שגם על ידי איפור, אפשר לטשטש היבטים פחות סימטריים וליצור אפקט דרמטי ומאוזן. זה לא חייב להיות איפור ערב כבד. ניתן ליצור אחידות וזהות בין שתי העיניים, שבדרך כלל אינן זהות לגמרי. האיפור המתאים ירים את עצמות הלחיים ויקנה לשני צידי הפנים אופי בסיסי מאוד דומה.

גורמים נוספים שחשובים לסימטריה

גם לתכשיטים, כדוגמת עגילים ואפילו לצבעי הבגדים ולתסרוקת יש הרבה מה להוסיף. תסרוקת איננה רק יפה כשלעצמה אלא יפה כאשר היא תורמת לסימטריה באופן סידור השיער, צניחת התלתלים על המצח וכו’. זאת ועוד, גם לשיניים ולחיוך יש משמעות. חיוך לא סימטרי מעורר אי נעימות בעיני המתבונן. רופאי שיניים, בדומה למנתחים פלסטיים מנוסים, מבחינים בזאת ויכולים לסייע. כאשר משלבים את כל האלמנטים שציינו קודם לכן ביחד, מתקבלת הסימטריה המושלמת.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...