Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ההשלכות של המשבר הבריאותי

ההשלכות של המשבר הבריאותי
מקור modaotevel.co.il

למגפת הקורונה שהכתה בישראל ובעולם בשנה האחרונה יש מגוון השלכות, כמעט אף אחת מהן לא חיובית. השלכות כלכליות, חברתיות ותרבותיות נהיו חלק בלתי נפרד מההשכלה החמורה ביותר: המשבר הבריאותי שפקד את ישראל ואת שאר מדינות העולם בהן התפשט וירוס הקורונה. למרבה הצער, בישראל יש כבר למעלה מ 5000 נפטרים בעקבות נגיף הקורונה והמספר כנראה עוד יעלה. אז מה קורה מבחינת מודעות אבל במצב כזה של מספר נפטרים גדול מדי יום?

למגפת הקורונה שהכתה בישראל ובעולם בשנה האחרונה יש מגוון השלכות, כמעט אף אחת מהן לא חיובית. השלכות כלכליות, חברתיות ותרבותיות נהיו חלק בלתי נפרד מההשכלה החמורה ביותר
מקור modaotevel.co.il

מודעות אבל באינטרנט 

מודעות אבל באינטרנט הופכות לדבר שבשגרה כיום אין כמעט נפטר, מקורונה ובכלל, שמשפחתו לא מוציאה מודעת אבל בעקבות הפטירה שלו. מודעות אבל נועדו כדי לנצור את זכרו של הנפטר ולהוקיר אותו אך ברמה הפרקטית הן נועדו גם כדי להודיע לכמה שיותר אנשים בו זמנית אודות הפטירה, זמני הלוויה ומיקום השבעה. אם פעם בתקופה של משבר בריאותי מדור מודעות האבל בעיתון היה מתמלא במהירות, הרי שכיום יותר אנשים בוחרים לפרסם מודעת אבל באינטרנט, אשר לה יש כמה יתרונות: ראשית, מודעת אבל באינטרנט מסוגלת להגיע למספר גדול של אנשים בבת אחת ובכך ליידע את כל מקורבי הנפטר על הפטירה. שנית, אתרים המפרסמים מודעת אבל באינטרנט מציעים פעמים רבות לייצר מודעת אבל חינם. מודעה חינמית מחליפה את הצורך בפניה לבית דפוס ותלות בזמינות העובדים להפיק כמות גדולה של מודעות אבל, זמינות שיורדת משמעותית ככל שמחריף המשבר הבריאותי ויש יותר נפטרים שמשפחותיהם רוצים להדפיס עבורם מודעות אבל. מודעת אבל חינם תורמת גם לחיסכון משמעותי בעלויות ומאפשרת להקצות משאבים כספיים להיבטים אחרים בארגון לוויה ובפרידה מאדם אהוב.

מודעת אבל חינם

לצד המשבר הבריאותי יש כאמור גם משבר כלכלי, עוד יתרון של מודעת אבל חינם, הוא שכל אחד יכול להכין אותה ללא עלות – מה שחשוב במיוחד בימים אלו בהם מתלווה למשבר הבריאותי גם משבר כלכלי חמור. מודעת אבל באינטרנט נגישה לכולם וכל אחד יכול להכין אותה בלי קשר למצבו הכלכלי. זה מאפשר גם ליחידים ומשפחות שנפגעו מהמשבר לכבד את יקיריהם ולהכין להם מודעת אבל בקלות ומבלי להיכנס להוצאות כספיות.

איך מפרסמים מודעת אבל באינטרנט?

יש כמה אתרים שמציעים שירות של מודעת אבל בחינם ובדרך כלל חיפוש מהיר בגוגל יוביל לאותם האתרים, שמציעים ממשק קל ונוח לשימוש. את המודעה שיוצרים אפשר גם להדפיס ולהשתמש בה כמודעת אבל סטנדרטית וגם להפיץ ברשתות החברתיות וכך להודיע על הפטירה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...
החשיבות של בדיקות ליקויים לפני הכניסה לבית
יש חשיבות מכרעת לכל דירה או בית לעבור בדיקת ליקויים...
כירופרקטיקה: טיפול אלטרנטיבי לכאבי גב כרונים
בעולם המודרני בו אנו חיים, לא מעט אנשים סובלים מכאבי...
פתרון סכסוכים בתחום הנדל"ן בבית המשפט- מה חשוב לדעת.
מקרקעין הוא תחום סבוך במיוחד. לא רק הערך הגבוה של...