Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הובלות בתל אביב

הובלות בתל אביב
מקור freepik

אם אתם עומדים לקראת מעבר דירה, ונשאר לכם עדיין לסגור עם חברת הובלות. כדאי לכם לחפש הובלות זולות יותר מצד אחד, אך כאלו שיהיו איכותיות מצד שני. מעבר דירה הינו משמח ומזמין מצד אחד, אך יש בו גם הרבה חששות ודאגות. עצם המציאות בה כל הרכוש הנייח שלכם נהפך להיות נייד, על גלגלים בידי אנשים זרים שאתם לא מכירים עלול להיות קצת מלחיץ. ולכן חשוב מאד שאתם באים לבחור חברת הובלות, תבחרו חברת הובלות מקצועית שיש לה נסיון של כמה שנים, וכמה מאות לקוחות מרוצים ברזומה שלה.

הובלות בתל אביב
מקור freepik

אלו שירותים חברת ההובלות נותנת?

  1. שירותי הובלה – כמובן שזה עיקר השירות שחברת ההובלה נותנת ללקוחות שלה: הובלה של כל הרכוש בצורה טובה ובטיחותית. חברת ההובלה היא זו שאחראית להביא משאית מספיק גדולה, להעיבר בזהירות את כל הארגזים והרהיטים לתוך המשאית, להעמיד אותם במשאית בצורה שלא ייפגעו או יינזקו במהלך הנסיעה, ובסיום הנסיעה באחריות חברת ההובלות לשים את הארגזים והרהיטים בחדרים השונים בדירה החדשה, כפי מה שבעלי הבית מדריכים אותו.
  2. שירותי פירוק והרכבה – יש רהיטים גדולים, כגון מיטות, ארונות, שידות, מטבחים ועוד, שלא ניתן להעביר אותם כמו שהם, אלא יש צורך לפרק אותם במיומנות, ולהרכיב אותם בדירה החדשה בצורה שלא תיפגע ברכוש עצמו חלילה.
  3. שירותי אריזה – רוב הלקוחות מעדיף לחסוך את העלות של שירותי האריזה, אך מי שבוחר לשלם את המחיר על כך בודאי נהנה מאד מהסדר והראש-שקט שהוא מקבל. בעצם המשפחה יכולה להמשיך לחיות בצורה רגילה לחלוטין עד בוקר של יום המעבר! בבוקר של יום המעבר מגיעים צוות ההובלה, עם ארגזים איכותיים, ואורזים את כל תכולת הבית, בצורה מסודרת ומאורגנת. בסיום האריזה מעמיסים את כל הרכוש על המשאית, ולאחר שפורקים את הרכוש בדירה החדשה, צוות ההובלה פורק את כל הרכוש חזרה באותו מקום שבו הוא היה מונח לפני כן בדירה הקודמת! (כגון הספרים, לפי אותם מדפים שהם היו בדירה הקודמת). לכם, בעלי הדירה, לא נשאר אלא לכוון את צוות ההובלה, ובעיקר פשוט ליהנות מהרוגע של כניסה לבית חדש מאובזר ממש כמו בדירה הקודמת!

איך מוצאים חברת הובלות איכותית?

כמובן שאפשר לקבל המלצות מחברים שעברו דירה לא מזמן. כמו כן ניתן לחפש באינטרנט אתר מהימן לכך, כגון אתר הובלות בתל אביב או במקום מגוריכם, ניתן להתרשם מהאתר באיזו חברה מדובר, וכך להזמין את סוג ההובלה שמתאימה לכם. שימו לב שחברת ההובלות מתחייבת לעמוד בזמנים, זה ממש לא נעים לחכות כמה שעות עד שצוות ההובלה מואיל ברוב טובו להגיע, כשכל בני הבית כבר בלי סבלנות ורכוש זמין, או לחילופין – זה ממש לא נעים לסיים את ההובלה בשעות הקטנות של הלילה, בגלל איחור לא צפוי של חברת ההובלות. שימו לב שהחברה שאתם לקחתם סוגרת אתכם על הסכם כתוב לפני תחילת ההובלה, ושהאנשים שאיתם אתם נפגשים משדרים לכם אמינות ורוגע. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...
החשיבות של בדיקות ליקויים לפני הכניסה לבית
יש חשיבות מכרעת לכל דירה או בית לעבור בדיקת ליקויים...
כירופרקטיקה: טיפול אלטרנטיבי לכאבי גב כרונים
בעולם המודרני בו אנו חיים, לא מעט אנשים סובלים מכאבי...
פתרון סכסוכים בתחום הנדל"ן בבית המשפט- מה חשוב לדעת.
מקרקעין הוא תחום סבוך במיוחד. לא רק הערך הגבוה של...