Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

החניון הרובוטי הגדול והמתקדם מסוגו יוקם בתל אביב עבור אחוזת החוף

החניון הרובוטי הגדול והמתקדם מסוגו יוקם בתל אביב עבור אחוזת החוף
קרדיט: סמארט פארק, יח"צ

הקלה במצוקת החניה בתל אביב: SMART PARK תקים עבור עריית תל אביב ואחוזת החוף את החניון הציבורי הרובוטי הראשון והגדול מסוגו בישראל. החניון התת קרקעי שיוקם ברחוב בוגרשוב יציע למעלה מ-220 מקומות חניה ויתופעל באופן אוטומטי מלא, בו שבעה רובוטים וארבע מעליות ישנעו את כלי הרכב בתוך מבנה החניון. הקמת חניון זה צפויה להקל מאוד על מצוקת החניה, תעלה את ערך הנדל"ן ותועיל לפעילות העסקית והמסחרית באזור.

תל אביב, ‏יום חמישי 14 ינואר 2021

קרדיט: סמארט פארק, יח"צ

חברת Smart Park, אחת מחברות החניונים הרובוטיים המובילות בארץ, שנוסדה בשנת 2010 על ידי צור כהן, נבחרה על ידי עריית תל אביב ואחוזת החוף במכרז להקמת חניון רובוטי הראשון, הגדול והמתקדם מסוגו בישראל, ברחוב בוגרשוב 14 בתל אביב. מהלך פורץ דרך זה, ביוזמת ובהובלת עיריית תל אביב וחברת אחוזת החוף, אשר משלב את הטכנולוגיה הרובוטית המתקדמת ביותר, יאפשר לדיירי הסביבה ולמבקרים ליהנות מחניון אוטומטי זמין בעל מספר מקומות חניה גדול ביותר. עד כה, בחניון שפעל במקום, הוצעו כ-60 מקומות חניה בלבד במגרש שגודלו כדונם וחצי. כעת, לאחר תהליך ארוך של אפיון הצרכים של עריית תל אביב וחברת אחוזת החוף ובזכות הטכנולוגיה של SMART PARK, יציע החניון הרובוטי מעל ל-220 מקומות חניה זמינים. עלות הפרויקט מוערכת בכ-20 מיליון שקל.

 

הקלה במצוקת החניה ותועלת נדל"נית גדולה

אזור זה בתל אביב – רחוב בוגרשוב המקשר בין רחוב קינג ג'ורג' לרחוב הירקון מאופיין במקומות בילוי רבים לצד בנייני מגורים. מצוקת החניה באזור זה גבוהה במיוחד ועלולה להחריף עוד יותר בעקבות שינוי הסדרי התנועה ברחוב. ההקמה והפעלת חניון רובוטי בנפח גדול שכזה, צפויה להעלות את שווי הנכסים בסביבה, להעלות את כמות האורחים והמבקרים במקום ובכך להועיל מאוד גם לפעילות העסקית והמסחר באזור.

קרדיט: סמארט פארק, יח"צ

טכנולוגיה מתקדמת, תפעול קל למשתמש

מבחינה טכנולוגית ומעשית, החניון הרובוטי שתקים חברת SMART PARK מבוסס על טכנולוגיה רובוטית –  Parker [Pallet-less] המתקדמת, תוך שימוש בשבעה רובוטים שישנעו את כלי הרכב בתוך מבנה החניון בצורה סימולטנית. החניון, הינו תת קרקעי בעומק של ארבע קומות. מתקן החניון יכיל ארבעה תאי כניסה עם חדר המתנה מרווח ונעים וכן 4 מעליות ש"ישלפו" עצמאית את כלי הרכב של המשתמשים וזאת בזמן ממוצע של כ-150 שניות בלבד. כלי הרכב יאוחסנו בתאי החניה ללא מגע יד אדם ובשליטה רובוטית מלאה. המערכת נשלטת על ידי מערכת INC שפותחה על ידי חברת Smart Park  ונעזרת במגוון חיישנים וגששים המתווים את "מסע" הרכב בדרכו אל התא המיועד וחזרה ממנו, תוך שימת לב מיוחדת לנושא הבטיחות ויעילות המערכת. החניון יצויד בממשק מתקדם לתקשורת עם הלקוחות, באמצעות מסכים חכמים ויכולת תשלום עם כרטיסי אשראי.

קרדיט: סמארט פארק, יח"צ

אודות Smart Park

חברתSmart Park  נוסדה בשנת 2010 על ידי צור כהן, המביא עמו עשרות שנות ניסיון בתחום הנדל"ן החניונים בארץ ובחו"ל. בשנה האחרונה החברה צמחה ונוספו לה שותפים אסטרטגיים – שרגא בר, איש עסקים מבעלי חברת מנדלסון לשעבר, ואריאל פינטו מנכ"ל מרצדס ישראל לשעבר. Smart Park נמצאת כעת בתהליכי יזמות של מספר פרויקטים גדולים בתחום פתרונות חניה ואחסון רכבים, למגזר הפרטי ולמוסדות פרטיים וציבוריים והיא מפעילה כיום כ-20 מתקני חניה רובוטיים בישראל.  Smart Parkהינה נציגה בלעדית של יצרנית החניוניםSimmapark  מקוריאה, הפועלת בתחום כ-50 שנה ובעלת פורטפוליו פרויקטים רחב ברחבי העולם. לחברת Smart Park ולחברת Simmapark  הקוריאנית שת"פ טכנולוגי ארוך טווח, ו Smart Park הינה הנציגה הרשמית הבלעדית של חברה זו בארץ.

 

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...
חברת איזי ג'ט משהה את טיסותיה לחצי שנה
חברת איזי ג'ט הודיעה על השעיית טיסותיה מישראל ואליה עד...
חנייה חינם בכחול לבן במהלך חג הפסח
כן כן לא דמיינתם, קראתם נכון. חנייה חינם בכחול לבן במהלך...
רשת העוגיות 'סופט קוקיס' פותחת סניף דגל בקניון עופר רחובות בהשקעה הנאמדת בחצי מיליון ש"ח
רשת סופט קוקיס פותחת השבוע סניף דגל, בקניון עופר רחובות,...
שמעון קונטראז'י – The Colors of Music
בגלריית GLOBAL ART רח' מרכז בעלי מלאכה 13 תל אביב אוצרות :...
'יַיִן יְשַׂמַּח לְבַב־אֱנוֹשׁ'
DNA מציג: יריד מכירת יינות כשרים בעזריאלי ת"א - בואו...
"חצויות" - מיצג ייחודי ייערך בכיכר החטופים ביום ראשון 14.4
תוף מרים ענק שייבנה משלטי הפגנות ויהדהד את קול זעקת...
תערוכת צילומים חדשה המוקדשת לתושבי מערב הנגב וגבול הצפון נחנכה ביום שני בשדרת הנוסעים היוצאים לחו"ל בנתב"ג
בתערוכה מוצגות עשרות תמונות ממכלול הוויה והעשייה בישובי הנגב המערבי...
הסניף הראשון ברשת בתי הקפה החדשה "קפה עוטף – נתיב העשרה" יפתח במתחם שרונה בתל-אביב במהלך חודש אפריל 2024
בתוכנית : הקמת עד 7 בתי קפה השייכים לישובים ובניהולם....