Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

החשיבות בסיוע עורך דין בעת גירושין

החשיבות בסיוע עורך דין בעת גירושין
קרדיט - Pixabay

הזדקקות לשירותים משפטיים יכולה לפגוש אותנו בכל מקום בחיים, בין אם אנו זקוקים לעזרתו של עורך דין לשון הרע בעקבות פרסום שווא לגבי העסק שלנו, פרסום שפוגע בנו ברשתות החברתיות, קבוצות ווטסאפ וכן הלאה ובין אם נקלענו לתאונת דרכים ואנו מעוניינים לתבוע את הביטוח. אחד הנושאים בהם אנשים לא תמיד נעזרים בעורך דין, הוא בעת גירושין. גירושין הם נושא מורכב ומאתגר מכל הבחינות – מצד אחד, מדובר בתקופה רגישה וכואבת בה מאבדים את החיים שחשבנו שנחיה ומבינים שבן אדם שחשבנו שיהיה לצידנו כל החיים כנראה כבר לא יהיה שם, או לפחות לא באותה הדרך. מצד שני, ישנן גם זכויות שמגיעות לנו שחשוב לא לוותר עליהן ולעיתים, עם הפן הרגשי של הנושא, מתפכחים מאוחר מדי ומבינים שוויתרנו או הזנחנו היבטים שאולי נתחרט עליהם בעתיד. מסיבה זו, במיוחד בשביל גירושין מומלץ להסתייע בעורך דין, קודם כל על מנת שיהיה אדם בעל ידע וניסיון שיכול להבהיר לנו את המגיע לנו ויוכל לעזור לנו גם להשיג את זה.

היתרונות הגלומים בהסכם הממון

עורך דין לענייני משפחה יכול לסייע עוד לפני הנישואין עצמם – כאשר אתם נכנסים אל מערכת יחסים כשיש בידיכם נכסים אותם צברתם לפני כן כמו דירה או רכב, כשאתם מגיעים עם ילדים מנישואים קודמים, או אפילו כאשר אתם מתכננים להביא ילדים ורוצים לוודא כי אתם ובן או בת הזוג נמצאים באותו הראש. עורך הדין יכול לעזור בניסוח של הסכם ממון אשר יפרט נושאים כמו חלוקת רכוש בגירושין וגם, היבטים נוספים כמו דמי מזונות או זמני שהייה של כל אחד מהצדדים עם הילדים. הסכם ממון לא תמיד עולה בעין יפה בעיני כולם, אך מדובר במסמך שיכול לא רק לסייע במקרה של פרידה אלא גם להקל על מערכת היחסים עם העובדה שכל אחד מודע מראש למה שיקבל במידה והיא תיגמר. באמצעות עריכת הסכם ממון תוכלו להגיע להסכמות כאלו עוד טרם הנישואין או היוולדות הילדים ולחסוך המון זמן, כסף, טלטלה נפשית ועוגמת נפש במידה ואכן תגיעו למצב של גירושין בעתיד.

עבדו עם משרד עורכי דין ששם את טובתכם מעל הכל

זקוקים לשירותי עורך דין לענייני משפחה עבור חלוקת רכוש בגירושין, החלטה על זמני שהייה או עריכת מסמכים חשובים כמו הסכמי ממון? פנו אל משרד עורכי הדין רביד בראמי, בעל ניסיון רחב ידיים בדיני המשפחה. בעודו סייע ללקוחות רבים וכן, התמודד בעצמו עם הליכים משפטיים בנושאי גירושין, עורך הדין בראמי מודע לקשיים ולאתגרים הכלולים בתיקי הגירושין ולכן, יודע בדיוק כיצד לסייע לכם. עבודה עם המשרד מספקת את המעטפת השלמה, החל מטיפול במסמכים חשובים, התייעצות ומתן מידע חשוב ועד לייצוג נחוש ומקצועי בערכאות הרלוונטיות, על מנת שישיג עבורכם את התוצאה הטובה ביותר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
ליווי משפטי שוטף של העסק שלכם: צעד חשוב בדרך להצלחה
ככל שפעילותו של עסק היא רחבה יותר וככל הוא מצליח...
מועדון בת מצווה
מועדון בת מצווה גליס: המקום המושלם לחגיגת בת מצווה בלתי נשכחת!
אם אתן מחפשות מקום מיוחד שיאפשר לכן לחגוג בת מצווה...
"יום אחד בריא יכול לשנות חיים שלמים" פרויקט חדש - Wellness Day בעמותת קהילת שבט הנובה
עמותת קהילת שבט הנובה, שהוקמה כחלק מיוזמת מפיקי פסטיבל הנובה...
איך מעצבים ומקימים ביתן לתערוכה?
בדרך כלל המטרה של תערוכות שעוסקות בתחומים שונים היא להציג...
חוזרים לבית הספר: ארוחות ב-25 ש"ח בקניון רננים
קניון רננים יוצא במהלך מיוחד לרגל פתיחת שנת הלימודים ומציע...
תזמינו לי אמבולנס: ערב הוקרה למתנדבי נוער מד"א בפארק הירקון עם הזמרת נועה קירל
מרחב דן של מד"א אירח ערב הוקרה ומסיבת מתגייסים לכ-500...
טעם של מסורת עם נגיעה של חדשנות
האם אי פעם חלמתם על אירוע שבו האוכל לא רק...
החשיבות בבחירת המזון הנכון לחיית המחמד שלכם
אם תשאלו כל ילד קטן, כנראה שאחד הדברים שהם מבקשים...
האם אפשר להפוך את האימון לפעילות מהנה?
אנחנו מצד אחד חיים בעולם בו לכל אחד מאיתנו יש...
להיט בובות הסקוושימלו שכבש את ילדי העולם לראשונה ביריד לילדי ישראל
יריד בובות הסקוושימלו יפתח לראשונה בקניון עופר רחובות הלהיט שכבש את...