Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הכירו את התוספות המיוחדות לעוגת הביסקוויטים שלכם

הכירו את התוספות המיוחדות לעוגת הביסקוויטים שלכם
קרדיט pixabay

אם גם אתם מחפשים מתכון קל, זריז וטעים להפליא לעוגת ביסקוויטים מושלמת, הגעתם למקום הנכון. עוגת ביסקוויטים היא אחת העוגות הכי קלות שיש. כל מה שצריך זה 6 מצרכים בסיסיים. אפילו להפעיל את התנור לא תצטרכו! ואם תרצו לגוון, תוכלו לבחור תוספות משתנות לעוגה כך שבכל פעם תפתיעו את האהובים שלכם בעוגה טעימה, קצת אחרת. הכנו עבורכם רשימה של רעיונות לתוספות שונות שמתאימות במיוחד לעוגות ביסקוויטים.

עוגת ביסקוויטים – מתאימה לכל אירוע בכל גיל

עוגת ביסקוויטים יכולה להתאים לכל אירוע. היא אינה דורשת כאמור, תהליך אפייה מורכב או שימוש במרכיבים רבים. תוכלו להכין את העוגה לימי הולדת של ילדיכם האהובים; להגשה כקינוח בארוחת שישי או בחגים וכן, באם מגיעים אליכם אורחים ואתם מחפשים מתכון זריז לעוגה טובה. נדירים האנשים שלא נהנים מהעוגה הזאת.

קרדיט pixabay

אחד היתרונות המרכזיים בהכנה של עוגת ביסקוויטים הוא שניתן להכין את העוגה מבעוד מועד, לאחסן אותה בהקפאה ולהפשירה סמוך למועד בו תרצו להגיש אותה. כך תוכלו לדאוג שתמיד תהיה לכם עוגה טובה במקפיא, ולהפשיר כשרלוונטי. אין ספק שעוגת ביסקוויטים היא בחירה אידיאלית עבור הורים עסוקים ועמוסים ומתאימה להגשה באירועים שונים.

מתכון מעולה לעוגת ביסקוויטים

עוגת ביסקוויטים נראית מרשימה ביותר, וקשה להאמין עד כמה קל להכין אותה. על מנת להכין את עוגת הביסקוויטים המושלמת תצטרכו לדאוג שיהיו בידכם המצרכים הבאים:

  • ביסקוויטים (פתי-בר או לוטוס)
  • 3 כפות פודינג וניל
  • 2 שמנת מתוקה
  • 250 גרם גבינה לבנה
  • כוס חלב
  • כפית גרידת לימון (אופציונאלי)
  • תוספת משתנה (ממרח לוטוס / תותים / שוקולד מריר / ג'לי תות

 

סדרו לעצמכם את המצרכים על השיש והתחילו לעבוד (עניין של דקות). שפכו לקערה שמנת מתוקה, פודינג, גבינה לבנה וגרידת לימון והקציפו את התערבות עד להתייצבות. לאחר מכן, טבלו את הביסקוויטים בקערת חלב, טבילה מהירה ביותר, וסדרו את השכבה הראשונה בתבנית. מרחו על הביסקוויטים שכבה נדיבה של תערובת הקרם שהכנתם ועליה סדרו שכבה נוספת של ביסקוויטים. סדרו עוד 2-3 שכבות דומות. צננו את העוגה במקרר או במקפיא למשל 30 דקות, והעוגה מוכנה! כל שנותר הוא להוסיף ציפוי מיוחד, רק אם תרצו.

ציפויים מיוחדים לעוגת ביסקוויטים

  • עוגת ביסקוויטים  – לוטוס

חממו את ממרח הלוטוס כ-30 שניות במיקרוגל, עד להמסה מלאה. מזגו את הממרח על העוגה. מומלץ להטות את התבנית לכל כיוון כך שהממרח יכסה את כל פני שטח העוגה. תוכלו לפזר מעל מעט פירורי עוגיות לוטוס לקישוט.

  • עוגת ביסקוויטים – תותים

חתכו מראש תותים לפרוסות דקות עצבו אותם על העוגה לפי ראות עינכם. תוכלו לעצב את התותים כפרחים או ככוכבים. כמו כן, תוכלו לכסות את כל פני שטח העוגה בתותים.

  • עוגת ביסקוויטים – שוקולד

המיסו במיקרוגל חפיסת שוקולד מריר + חצי חבילת שמנת מתוקה, למשך 30 שניות עד דקה. הקפידו לוודא שהתערובת לא נשרפת. לאחר מכן, מזגו את התערובת על העוגה. תוכלו לצפות גם את דפנות העוגה, או רק את חלקה העליון. לבחירתכם כמובן.

  • עוגת ביסקוויטים – ג'לי

תוספת זו היא אחת התוספת הטעימות. כל שתצטרכו זה חבילת ג'לי באיזה טעם שתבחרו (תות / פטל / פירות יער). המיסו את אבקת הג'לי עם מים רותחים, ערבבו היטב ומזגו אותה על פני העוגה. צננו את העוגה למשך כ-30 דקות ותקבלו עוגה מרשימה וטעימה להפליא.

  • עוגת גבינה עם תחתית ביסקוויטים

גרסה נוספת לעוגת הביסקוויטים המסורתית כוללת כמעט את אותם המרכיבים בסדר שונה. טחנו 200 גרם ביסקוויטים כך שיתפוררו לחלוטין. ערבבו אותם עם כף סוכר חום ו-80 גרם חמאה מומסת. הדקו את התערובת בתחתית התבנית. צננו את הבסיס במקרר, ובמקביל הכינו את המלית על פי המתכון. כשהמלית מוכנה, מרחו אותה על גבי תחתית הביסקוויטים והוסיפו למעלה כל תוספת שתתחשק לכם.

 

מקווים שנהניתם מהעוגה המושלמת! בתיאבון (:

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
לא רק למטבח- נירוסטה כמו שעוד לא הכרתם
תחום הבנייה והייצור, בין תחומים רבים אחרים, עושים שימוש נרחב...
איך שומרים על סטריליות בשטח?
אם בעידן טרום קורונה היינו צריכים להסביר לילדינו מדוע האחות...
מתעוררת מחלוקת בתוך המשפחה? אל תנהלו את הדברים לבד
משפחה היא המסגרת הקרובה והבטוחה ביותר עבור כל אחד. זוהי...
עיצוב פנים בסגנון מודרני
עיצוב פנים בסגנון מודרני
הבית הוא לא "רק" המקום הבטוח עבור כולנו, אלא גם...
לשון הרע מאחורי המקלדת- איך מתמודדים?
האינטרנט עשה מהפך אמיתי בעולם בכל תחומי החיים, כשהרשתות החברתיות...
חובותיכם גדולים מיכולתכם לשלם? יש מה לעשות
יוקר המחיה, הריביות המזנקות ובכלל תנאים של חוסר יציבות כלכלית...
מינרלים- הקוסם הסודי לעור ושיער מושלמים
טיפול בפיגמנטציה הוא אחד מענפי הקוסמטיקה הנפוצים והשכיחים ביותר בעולם,...
איך לדאוג לחיים נוחים לאנשים בגיל השלישי?
ישנם קשישים המעדיפים להישאר לגור בביתם ולהיות מטופלים על ידי...
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....