Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הכרויות באינטרנט – אתרי אינטרנט VS רשתות חברתיות

הכרויות באינטרנט – אתרי אינטרנט VS רשתות חברתיות
מקור pixabay

הדרך המסורתית של הכרות דרך מכרים ובני משפחה לא מצליחה לכם, ולכן אתם מעוניינים לנסות להכיר בעצמכם באמצעות הכרויות דרך הרשת. כמובן שקיימת דרך נוספת להתחלת קשר זוגי, והיא באמצעות יציאה לבילוי חברתי בפאב או מועדון – אך לאחר כמה ניסיונות לא מוצלחים, וודאי הבנתם כי כדי למצוא קשר זוגי ואיכותי צריך להתאמץ ולא למצוא "על הדרך".

הכרויות באינטרנט הפכו להיות הדבר הבא בעולם הדייטים, בין אם מדובר על יצירת קשרים זוגיים רציניים וגם קשרים למטרות אחרות כמו בילוי חברתי, קשר מיני או אפילו לילה אחד של סטוץ קצר ולא מחייב לשני הצדדים. מכיוון שרשת האינטרנט זמינה בכל מקום ובכל זמן (בשורה מצוינת לציפורי הלילה שאוהבים לשוטט בגוגל בשעות הקטנות של הלילה…), הדרך להכרות זוגית מתאימה הפכה להיות קלה הרבה יותר.

אך כיוון שיש כל כך הרבה אתרים העוסקים בהיכרויות, כאלו המציעים שימוש באתר בתשלום חודשי או אתרי היכרויות חינם, נוסף על רשתות חברתיות ופלטפורמות נוספות המאפשרות יצירת קשר עם אנשים מכל רחבי העולם – במה הכי כדאי להשתמש? על כך ועוד במאמר הבא.

הכרויות באינטרנט – אתרי אינטרנט VS רשתות חברתיות
מקור pixabay

הכרויות באתרי אינטרנט

הכרויות דרך אתרים הפכו להיות דבר שבשגרה עבור גולשים רבים, צעירים, מבוגרים וגם כאלו שעברו קשר זוגי אחד או יותר ומעוניינים בדרך שונה למציאת בן/ת זוג מתאימים. ניתן למצוא היום אתרי הכרויות בחינם כמו גם אתרים בתשלום, והבחירה ביניהם תלויה בסוג הקשר המבוקש.

לרוב אנשים המעוניינים להכיר בני זוג רציניים לקשר ארוך טווח, יעדיפו להוציא מכספם סכום סמלי כדי להעלות את סיכויי ההצלחה ומציאת בן/ת הזוג המתאים. אתרים כאלו יאפשרו לקהל הרחב להירשם ללא עלות לאתר כך שכל אחד יכול לעשות בו שימוש, אך פונקציות מסוימות יהיו פתוחות רק למשתמשים רשומים "רציניים" ששילמו על כך – כמו צפייה בתמונות נוספות של משתמשים רלוונטיים, השארת הודעה ויצירת קשר, הוספת מידע כללי ותיאור אישי ועוד.

הכרויות ברשתות חברתיות

הרשתות החברתיות נמצאות בשימוש של כולם, ולפעמים אפילו מספר פעמים במהלך היום. באמצעות רשתות אלו ניתן לשמור על קשר עם אנשים ומכרים מכל העולם, נוסף על יצירת קשר חדש ומרגש עם אנשים זרים לחלוטין. הרשת החברתית פייסבוק תהיה רלוונטית יותר עבור בני 40 פלוס המעוניינים במציאת קשר זוגי, לעומת קהל צעיר יותר שנמצא ברשת האינסטגרם ומעוניין למצוא זיווג מתאים באותו הגיל.

באמצעות הרשתות החברתיות ניתן ללמוד על האדם השני על ידי צפייה בתמונות, סרטונים ופוסטים שהוא מעלה. מצד שני, מדובר על חוסר פרטיות מסוימת כלפי אנשים שאינם רוצים לחשוף מידע על עצמם. עם הפונקציה המאפשרת חסימת משתמשים שאינם חברים מהרשימה ניתן להשיג מעט פרטיות, אבל החיסרון הוא מניעה מקבלת פניות מבני זוג שיכולים להיות רלוונטיים לקשר זוגי.

ומה עם אפליקציות הכרויות?

יש לציין שנוסף על אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות, קיימות גם כמה אפליקציות הכרויות שנועדו לכך כמו טינדר המפורסמת. הסטיגמה שדבקה באפליקציה זו הרתיעה משתמשים רבים מלהשתמש בה, ובעיקר כאלו המעוניינים למצוא קשר זוגי רציני, כך שטינדר הפכה להיות פחות רלוונטית לגולשים שרוצים להכיר בן/ת זוג למטרות רציניות.

ניתן לסכם ולומר כי הפלטפורמה למציאת קשר זוגי תלויה במטרה של הקשר בסופו של דבר. אתרי הכרויות ברשת מציעים מגוון גדול ורחב יותר של משתמשים, כך שהם מתאימים להיכרויות לכל מטרה. לעומת זאת, רשתות חברתיות ואפליקציות יכולות להיות רלוונטיות עבור קשרים חברתיים או קשרים זוגיים מזדמנים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...
החשיבות של בדיקות ליקויים לפני הכניסה לבית
יש חשיבות מכרעת לכל דירה או בית לעבור בדיקת ליקויים...
כירופרקטיקה: טיפול אלטרנטיבי לכאבי גב כרונים
בעולם המודרני בו אנו חיים, לא מעט אנשים סובלים מכאבי...