Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הכרויות ללסביות – כך תוציאו את המיטב 

הכרויות ללסביות – כך תוציאו את המיטב 
קרדיט לתמונות FREEPIK

כאשר מדובר על הכרויות ללסביות, כל אחת מגיעה אל הזוגיות החדשה עם המטען ועם הצרכים האישיים שלה, כאשר אלו יכולים להשתנות מעת לעת ומשפיעים באופן ניכר על הזוגיות בכל רבדיה. אולם, האידיאל תמיד יהיה להגיע לרמה שבה הצרכים של כל אחת יקבלו את מלוא תשומת הלב, אם כי בפועל לא תמיד ניתן להגיע אל עמק השווה ולהשיג את הדבר. אז איך בכל זאת תוכלו להוציא את המיטב מתהליך הכרויות ללסביות וכיצד תקשורת טובה תוכל לסייע לכם להגיע לזוגיות טובה? על כך ועוד החלטנו להסביר לכם במהלך כתבה זו. 

הכרויות ללסביות – צרכים חשובים

כאשר מדובר על תהליך הכרויות ללסביות, אחד הצרכים המהותיים ביותר הוא הצורך במרחב אישי שכן, לא קל להתרגל לשגרה חדשה שבה חולקים את מרבית הזמן הפנוי עם אדם נוסף. חשוב להדגיש כי אותו צורך משתנה לעיתים קרובות במהלך מערכת יחסים פעילה שכן, יהיו תקופות בהן לא יהיה ניתן לענות עליו באופן מלא עבור אחד הצדדים, כך שיווצר מצב בו צד אחד יצטרך יותר מרחב לעומת הצד השני, שיצטרך יותר תחושה של חום וביטחון. באשר לצד שצריך יותר ספייס, כדאי לציין כי אותו צד בדרך כלל פחות יצור קשר בהתחלה ויתנהל בצורה שעשויה להתפרש כעצמאית, מה שעלול לגרום לצד השני לחוסר מסוים, כך שהדבר יכול להוביל לקונפליקטים רבים העשויים לאתגר את המערכת הזוגית החדשה. אולם, חשוב מאוד להבהיר כי בכל מקרה וגם כאשר מדובר על צרכים אחרים שלא נפגשים – תקשורת בריאה שבמהלכה כל צד חושף את מה שהוא זקוק לו היא המפתח. 

דברים קריטיים כאשר מדובר על הכרויות ללסביות

אין זה משנה אם הכרתן בפאב, במסעדה או אפילו באחד מהאתרים המומלצים כדוגמת "שידייט", הרי שבכל מקרה קיימים מספר צרכים קריטיים במיוחד באשר להכרויות ללסביות. למעשה, אחד הצרכים החשובים ביותר אצל נשים ובייחוד כאשר מדובר על מערכת זוגית לסבית הוא הצורך בבטחון שכן, קונפליקטים רבים מגיעים במקרים בהם רמת הביטחון של אחד מהצדדים אינה גבוה מספיק, כמו למשל במצבים בהם קיימת תחושת קנאה. בדרך כלל, תחושה זו עשויה להגיע במקרים בהם הצד השני אינו מעניק מספיק תשומת לב ותחושת ביטחון, אם כי בהינתן תקשורת טובה ושיח פתוח ומכיל אפשר לפתור גם מקרים שכאלו ובכך בעצם לחסוך את הקונפליקטים המיותרים. לדוגמא, במקרים בהם אכן מדובר על בת זוג קנאית, מתן תשומת לב מוגברת ופרגון חיובי בהחלט יסייעו למען העלאת תחושת הביטחון, כך שבת הזוג תרגיש בנוח במהלך הזוגיות ובעצם אותו צורך קריטי של תחושת ביטחון יתממש. כדאי לציין כי קיימות מספר דרכים בהן תוכלו להביא לידי ביטוי את הדבר, דרכים כמו הודעות, שיחות, יותר מגע, מחוות אישיות ועוד. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...