Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המדריך המלא להחלפת מצבר

המדריך המלא להחלפת מצבר
מקור freepik

אין דבר שיכול להיות יותר מעצבן מרכב שלא מניע. יכולות להיות לכך סיבות רבות, כאשר התקלה הנפוצה ביותר היא מצבר שסיים את תקופת חייו או מצבר ששבק חיים. כיום, חשמלאים מוסמכים מספקים שירות החלפת מצבר עד הבית או לכל מקום אחר שאתם תבקשו. בכך אתם יכולים גם להנות משירות מקצועי של חשמלאי מנוסה שיגיע עד אליכם ולבצע חסכון בעלויות או בזמן רב נסיעה והמתנה במוסך.

המדריך המלא להחלפת מצבר
מקור freepik

הרכב לא מניע – מה לעשות?

אף פעם זה לא נעים להיתקע עם רכב שהמצבר בו התרוקן או שבק חיים לגמרי. במידה ואתם תקועים וצריכים עזרה SOS, תוכלו להניע את הרכב באמצעות חיבור המצבר עם כבלים לרכב אחר, או שאתם יכולים להתקשר לעמותות (כמו עמותת ידידים לדוגמא) שנותנות שירותי דרך בחינם, אשר יגיעו אליכם ויעזרו לכם בהתנעה של הרכב. כיום בישראל, לרבות באזור המרכז, קיים שירות  החלפת מצבר עד הבית אשר חוסך זמן רב שתוכלו לבזבז בנסיעה למוסך או בהמתנה במוסך. בנוסף, שירות זה יעניק לכם חסכון משמעותי במחיר שתשלמו, לעומת מוסכים שמשכירים מקום ועובדים.

כמה עולה מצבר?

מחיר מצבר תלוי בשנתון ובסוג הרכב וכמובן בהתאם למערכות שמורכבות בו, לדוגמא, מערכת סטארט סטופ שמותקנות ברוב הדגמים בשנים האחרונות, גורמת לרכב לעצור בעת הגעה לרמזור או פקקים והיא דורשת התקנת מצבר המיועד למערכת זו שמשמעותית יקר יותר ממצבר רגיל. במחירון מצברים של שיא המצבר, תוכלו לקבל מידע על כל סוג של מצבר, מבחינת המפרט הטכני של המצבר ועלויות לכל אזור המרכז. בנוסף השירות יינתן בהגעה עד בית הלקוח 24 שעות ביממה.

כמה זמן מחזיק מצבר?

מצבר הוא לב החשמל של כל רכב, הוא זה שיספק את הכוח שדרוש במכונית או באופנוע שלכם. סבירות גבוה שכל אחד מאיתנו איי פעם השאיר את האורות הדלוקים ולאחר יום גילה שהמצבר לא מתרוקן והאוטו לא מניע. תוחלת חיים של מצברים בדרך כלל עומדת על 3-4 שנים, הכל בהתאם לתדירות השימוש וסוג הרכב. עם תחזוקה נכונה וטיפול מדי כמה חודשים, ניתן לשמור ולהאריך את תקופת החיים של המצבר.

מצברים איכותיים קונים אצל מקצוענים

כאשר אתם קונים מצבר לרכב שלכם, בטוח הבנתם כבר בשיחה הראשונה שעשיתם למוסך או לשירותי דרכים, שמדובר בעסק לא זול בכלל. לכן, חשוב לבצע השוואת מחירים ולהכיר את מספר האופציות שעולות ברשותכם מבחינת נותני שירות וחנויות שמספקות מצבר חדש. לדוגמא, את מצבר שנפ לרכב או מצברי וורטה, ניתן למצוא דרך שירות החלפת מצבר עד הבית במחירים נוחים יותר ממוסכים, שמספקים את אותם מצברים בעלות גבוהה יותר. בכך אתם יכולים גם להנות משירות מקצועי של חשמלאי מנוסה שיגיע עד אליכם ולבצע חסכון בעלויות או בזמן רב נסיעה והמתנה במוסך.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...