Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המהפך של סלי וירדן

המהפך של סלי וירדן
אלבום פרטי

ירדן משה וסלי חנניה כבר חצו את רף ה-100 קילו במשקלן והחליטו אחרי אינספור דיאטות לעשות שינוי אמיתי. הן נרשמו למכון כושר והוצמדו למאמנת אישית וכיום, אחרי שחתכו למעלה כ-25 קילו כל אחת ולמדו לאהוב את עצמן הן רוצות לשתף כדי לעודד אחרים להצליח כמותן.

המהפך של סלי וירדן
אלבום פרטי
המהפך של סלי וירדן
אלבום פרטי

'זה לא מקצה שיפורים או שינוי זמני. זה מהפך חיצוני ופנימי'. זה פחות או יותר המסקנה אליה מגיעים לאחר ששומעים את סיפורן של ירדן משה וסלי חנניה אחרי מספר חודשים של אימונים. ירדן וסלי לא מכירות. למרות שהן בנות אותו גיל (25) והמציאות הובילה את שתיהן לאותו מכון כושר הן מעולם לא נפגשו ובכל זאת לשתיהן סיפור די דומה.

מגיל קטן סבלו מעודף משקל שהוביל להצקות ויחס משפיל על ידי הילדים בבית הספר. "לאורך כל הילדות, מגיל 4-5 סבלתי המון מבחינה חברתית. היו העלבות בגלל עודף המשקל שלי, זה לא היה נעים בכלל" נזכרת סלי חנניה. כמו כל אדם שסובל מעודף משקל גם לשתיים אינסוף סיפורים על דיאטות וניסיונות להרזות שהובילו ברוב המקרים לירידה זמנית ולעלייה חדה לאחר מכן. "זאת לא הפעם הראשונה שאני מנסה לרזות. ניסיתי דיאטנית, דיאטת דש, מכון מפורסם, תמיד ירדתי ובסופו של תהליך החזרתי הכל" מספרת חנניה. גם עבור ירדן משה זאת אינה דיאטה ראשונה: "מהילדות ועד לפני 5 שנים ניסיתי המון דיאטות שאף פעם לא הצליחו" היא משתפת.

קו השבר של שתיהן היה רף ה-100 ק"ג שבעקבותיו קיבלו את ההחלטה לעשות שינוי משמעותי בחייהן. ירדן הגיעה בשיאה למשקל של 100 קילו. היא החלה את השינוי לבדה והצליחה להוריד בכוחות עצמה 10 קילו. לאחר כחודשיים החליטה להירשם למכון הכושר "פרופיט" בבת ים, שם קיבלה ליווי של מאמנת אישית שליוותה אותה לאורך כל הדרך עד שהצליחה להוריד כ-25 קילו עד הגיעה למשקל של 75 ק"ג בו היא נמצאת כיום.

עבור סלי ההחלטה הגיעה שכבר שקלה 106 קילו. "הגעתי למצב של קושי בנשימה. לאחר צעידה של 20 דקות בלבד הייתי נעצרת וזה הדליק נורה אדומה אצלי. הגעתי לסניף 'פרופיט' בבת ים ולאחר שיחה עם המנחה התחלתי להתאמן אצל המאמנת הילה שי. בעקבות האימונים האישיים איתה ירדתי 24.5 קילו והיום אני במשקל של 82 קילו.

מבחינת ירדן וסלי לא מדובר רק באימוני כושר אלא גם בליווי אישי ומנטאלי. בתחילת התהליך ירדן הגיעה למצב שהיא סיפרה לה שהמטרה שלה להיות אנורקסית. ממש ככה. "הילה תמיד הייתה אומרת לי באופן נחרץ שאסור לי לחשוב ככה. 'את רוצה להיות חטובה ויפה' הייתה מתעקשת. ואני הייתי בשלי עד שזה חלחל לי בראש והיום אני אפילו לא רוצה להיות רזה  רזה אלה להיות חטובה ומוצקה והכי חשוב לאהוב את הגוף שלי" משתפת ירדן.

גם סלי מציינת שמדובר בהרבה עבודה מנטאלית: "המאמנת עזרה לי להבין מה אני צריכה לעשות ונתנה לי מוטיבציה להמשך ואני נלחמת כדי להגיע לתוצאות טובות כל הזמן".

המהפך של סלי וירדן
אלבום פרטי
המהפך של סלי וירדן
אלבום פרטי

הילה שי שליוותה ומלווה את שתיהן מספרת: "ההישג של סלי וירדן יוצא מן הכלל. עם זאת ישנן לא מעט סיפורי הצלחה כאלה אצלנו המשלבים כוח רצון והתמדה של המתאמנים והמתאמנות לצד ליווי מקצועי של מאמנים המשמשים לא פעם גם סוג של פסיכולוגים שכן יש המון עבודה מנטאלית. המסר החשוב הוא 'להרזות אבל לא להיות רזות' אלא מעוצבות וחטובות". ומה הלאה אתם שואלים? ירדן וסלי ממשיכות לשמור על ההישג הנפלא ומבקשות להעביר מסר לנשים וגברים שכמותן. "אם יש לך מטרה לכו איתה עד הסוף" מציעה ירדן ומוסיפה: "אל תקשיבו לאנשים אלא רק לעצמכם והכי חשוב תלמדו לאהוב את עצמכם ואת הגוף שלכם".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
הפיתוח הישראלי שחוסך למיליוני אנשים בארץ ובעולם בדיקה פולשנית לסרטן
על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי מדי שנה מתגלים בעולם...
משרד הביטחון וצה"ל בוחנים שימוש בפיתוח ישראלי חדשני הפועל נגד דכאון כבד, חרדות ופוסט טראומה
מפא"ת, המנהל למחקר במשרד הבטחון וכן בית חולים מרכזי וגדול...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...