Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המלצות לקונקשיינים הכי שווים

המלצות לקונקשיינים הכי שווים

מתכננים לצאת לחופשה בחו"ל בזמן הקרוב ומתלבטים איזו טיסה להזמין? בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים מעדיפים דווקא להזמין כרטיסי טיסה ליעדים שונים ברחבי העולם עם עצירת ביניים בעיקר בגלל המחירים הזולים והאטרקטיביים. עד לאחרונה הרבה מטיילים התאמצו למצוא קונקשיינים קצרים ככל האפשר, אבל אז הם גילו את העצירות הארוכות שמאפשרות להם לטייל במדינה אחרת בזמן שהם ממתינים לטיסת ההמשך ליעד הסופי. ליקטנו עבורכם מספר המלצות לקונקשיינים הכי טובים באירופה במזרח אסיה או במרכז אמריקה.

המלצות לקונקשיינים הכי שווים

עצירה באירופה

בדרך לחופשה בניו יורק, ברזיל או מקסיקו – עוצרים באירופה. אם אתם אוהבים להכיר מדינות נוספות בדרך אל היעד הסופי, טיסה עם קונקשיין באחד מהיעדים המקומיים באירופה ייתן לכם משב רוח רענן לקראת טיסת ההמשך אל היעד. ביקור באחד מהיעדים באירופה, כמו: לונדון, אמסטרדם, צרפת או פראג, יאפשר לכם לצאת לסיור יומי בעיר, לטייל באתרים, לאכול מאכלים מקומיים ולחוות טיול נוסף באותו המחיר. אמסטרדם למשל הוא יעד נפוץ ואטרקטיבי לקונקשיין. ישראלים רבים מזמינים טיסות לאמסטרדם ושוהים בעיר בין שעות ספורות ליום-יומיים. ניתן להזמין מלון מקומי במידה ואתם נוחתים בלילה או לטייל בין האתרים השונים במהלך היום: מוזיאון ואן גוך, מדאם טוסו, אנה פרנק, כיכר דאם, קופי-שופ (הדולפין מומלץ), דוכני הצ'יפס המפורסמים ורבים אחרים. לפי יעד הקונקשיין תוכלו להיערך מראש ולתכנן טיול נוסף מלא חוויות!

עצירה במזרח

אם אתם מתכננים טיול באחת ממדינות המזרח (דרום או צפון), כמו: יפן, תאילנד או הפיליפינים ובדרך מתחשק לכם לבקר בערים ציוריות ומדהימות, כמו בהונג קונג המהממת, הודו, נפאל, סין, וייטנאם ועוד. חשוב שתדעו שטיסות בדרך אל המזרח עוצרות בשני קונקשיינים, כך שברוב המקרים אתם תעצרו באחד מהיעדים באירופה: פריז, אמסטרדם, רומא, מוסקבה איסטנבול או סיאול ולאחר מכן, תמשיכו לעצירת ביניים נוספת במזרח לפני היעד הסופי. כמו כן, הטיסות למזרח אסיה באופן כללי הן ארוכות מאוד. כך ששילוב עם קונקשיין בדרך אומנם מוסיף לכם עוד מספר שעות להגעה הסופית – אך הערך המוסף של ביקור ביעד נוסף שווה זאת. למשל, עצירה בהודו נמשכת כמספר שעות, במקום להסתגר בתוך שדה התעופה, כדאי לצאת לכיוון העיר (עם מונית או אוטובוס) וליהנות מאווירה המקומית, תוכלו להתרשם מהנופים, מהריחות של המאכלים גדושי התבלינים, לצפות בלבוש המסורתי ולהקשיב לשפה המרתקת. כמה שעות בהודו, יגרמו לכם לרצות עצירה נוספת בה בדרך חזרה.

עצירה במרכז אמריקה

דרום אמריקה הפך ליעד פופולרי בקרב הישראלים בשנים האחרונות, בעיקר עבור אלו שמסיימים שאת שירותם הצבאי ומחפשים מקום עם טבע, טרקים, טיפוס הרים, שיט בנהרות ולהכיר תרבויות שונות. רוב המטיילים שפוקדים מידי שנה את דרום אמריקה, בוחרים טיסות הכוללות קונקשיין במרכז אמריקה. לאחר מכן ממשיכים אל יעדם הסופי. עצירה בארצות הברית לדוגמה מצריכה מכם ויזה מתאימה, לא ניתן להיכנס או לנחות במדינה או באחת מהערים, ללא ויזה. כן, גם אם אתם רוצים להישאר רק בשדה התעופה. לכן, שימו לב לעניין זה טרם אתם רוכשים את הכרטיס. אחרי שסידרתם את הכל, רכשתם כרטיס ונחתתם בעצירה באחת מהערים בארה"ב כגון: ניו יורק, לוס אנג'לס או שיקגו, אל תישארו בשדה התעופה. הערים הללו מציעות לכם שלל אתרים מגניבים כמו: הטיימס סקוויר  בניו יורק, פסל החירות, סוהו, סנטרל פארק  ועוד. בשיקגו תטיילו בין השדרות המפוארות, תאכלו במסעדות היוקרתיות בעולם ותרגישו כאילו אתם חיים בסרט נע ומהיר. אם בחרתם לעצור דווקא בלוס אנג'לס, אתם חייבים לבקר בסנטה מוניקה, רודיאו דרייב ובשדרת הכוכבים. אם יש לכם עצירה של יממה שלמה, כדאי גם לבקר בפארק השעשועים יוניברסל סטודיו.

חברות התעופה

חברות התעופה מציעות מגוון רחב של טיסות עם עצירות ביניים למדינות וערים שונות ברחבי העולם. בחירת טיסה עם עצירה מצריכה מכם לברר אם יש לכם מספיק זמן בין הטיסות. כלומר, אם העצירה אורכת שעה, אז לברר מתי טיסת ההמשך שלכם כדי שלא תפסידו אותה. אם יש לכם מספר שעות בזמן הקונקשיין, אל תקימו אוהל בשדה התעופה, צאו, תטיילו, תכירו עוד מקומות ותחוו את הטיול שלכם עד תום. טיסה מהנה!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפסיכיאטר נגד הפסיכיאטר- התמכרות לתרופות
בשונה מספת הפסיכולוג המיועדת לשיחות וטיפולים באמצעות עבודה בין אישית...
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
5 טעויות נפוצות בעסקת טרייד-אין לרכב
הרכב החדש כבר עוד דקה אצלכם ביד, ועכשיו רק נשאר...
על החשיבות מאחורי אימות צוואות ע"י נוטריון
כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, צוואה היא אחד מהדברים הרגישים...
למי כדאי לרכוש ביטוח צד ג' לרכב – ומהם הסעיפים החשובים שכדאי לבדוק?
ביטוח צד ג' יכול לספק הגנה מפני הוצאות כבדות לפיצוי...