Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם

המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
קרדיט תמונה: אלה מורגן מעצבת פנים

ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה שלה שלכל אדם מגיע מרחב מגורים מעורר השראה, שמשקף את האישיות הייחודית שלו ומספק לו תחושת נינוחות ושלווה. בין אם מדובר עיצוב בתים יוקרתיים או בבתים פרטיים צנועים יותר, היא תמיד שואפת למצוינות ולא מתפשרת על האיכות והסטייל. עם אלה מורגן, כל בית הופך למקום שכיף וגאווה לחיות בו, מקום שמעניק השראה ומטען חיובי בכל פעם שנכנסים בדלת. זוהי המומחיות האמיתית של אלה – היכולת להפוך חלל פיזי למחוז חלומות פרטי ויוקרתי עבור כל אחד ואחת.

עיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים – זו המומחיות של אלה מורגן, מעצבת פנים מחיפה עם למעלה מ-15 שנות ניסיון בתחום. עם רקע עשיר שכולל עבודה בחברות מובילות כמו טמבור ואבן קיסר, אלה צברה ידע וכישורים שמאפשרים לה להתאים לכל בית, גדול כקטן, עיצוב ייחודי ויוקרתי שמשקף את אישיות הדיירים.

אלה, שהיא גם מרצה מבוקשת לעיצוב פנים במכללת ויצו, מביאה לכל פרויקט ראייה רחבה המשלבת את הטרנדים והחידושים האחרונים מעולם העיצוב עם הקשבה והתאמה אישית לצרכים ולחלומות של כל לקוח. בין אם מדובר בשיפוץ של דירה, עיצוב וילה מפוארת או התאמת דירת קבלן – אלה יודעת להפוך כל מרחב למושלם ומזמין.

הניסיון הרב והמגוון שצברה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים בצפון ובמרכז הארץ, הוביל לכך שעבודותיה פורסמו בבמות מובילות, כולל מגזינים נחשבים ומדורי עיצוב באינטרנט. אך הסיפוק האמיתי עבורה הוא תמיד החיוך של הלקוח כשהוא נכנס הביתה המעוצב מחדש.

מה שמייחד את העבודות של אלה הוא החיבור בין פונקציונליות ועיצוב, היכולת שלה לנצל כל מטר ולהפוך אותו לחלל מזמין ונעים, והכישרון הנדיר להתאים את השפה העיצובית לטעם הייחודי של כל משפחה. את ההשראה היא שואבת מהטבע, מהטיולים שלה בעולם ומביקורים בתערוכות עיצוב – וחלק מהקסם הוא שהיא מצליחה להעביר את הניצוץ הזה גם ללקוחות.

אז בין אם אתם רוצים להפוך את הדירה העירונית שלכם לנווה מדבר מעוצב, לשדרג את הווילה ברמה שתתאים לארמון מודרני, או פשוט למקסם כל פינה בבית הפרטי שתמיד חלמתם עליו – אלה מורגן היא הכתובת המושלמת. עם הטאצ' הייחודי, הגישה האישית והכישרון חסר התחרות שהיא מביאה לעולם העיצוב היוקרתי – כל בית פרטי יכול להיות ליצירת אמנות מודרנית ונועזת שנעים לחיות בה.

קרדיט תמונה: אלה מורגן מעצבת פנים

בנוסף לעיצוב מרהיב ופונקציונלי, אלה מורגן מספקת ללקוחותיה חוויה מלאה ומעצימה לאורך כל תהליך העיצוב של הבית הפרטי או היוקרתי שלהם. היא לוקחת אותם למסע מרתק, החל מהפגישה הראשונית ועד לרגע הגדול של חשיפת התוצאה הסופית. אלה מסייעת ללקוחות לבחור את בעלי המקצוע, החומרים, הטקסטיל והאביזרים המתאימים ביותר, תוך שיתוף אותם בתהליך קבלת ההחלטות וחשיפתם למקורות ההשראה שמניעים אותה. כך, הלקוחות הופכים לשותפים אמיתיים ביצירת הבית החלומי שלהם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
הדוגמנית ג'סיקה אלטר חשפה את הדגמים בתערוכת "עת לפרוח לאחר 7 באוקטובר
10 מעצבי אופנה מובילים הגיעו אתמול בערב (יום ג) לקניון...
שחר חיון, בן זיני וקימור אזולאי מפגינים כישורים
עמותת חסדי דרור, המסייעת למשפחות במצוקה ולמשפחות של ילדים חולי...
ארוחת סדר פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
- Save the date - 6.6.24 מרוץ הלילה של פתח תקווה יוצא לדרך!
מרוץ הלילה של פתח תקווה יצא לדרך בפעם החמישית ביום...
הצהרת נגישות
מעודכן ליום 31/08/2023 אנחנו במקומונט תל אביב מחויבים ופועלים למען קידום...
החלה התקנת החיישנים לזיהוי מוקדם של טרמיטים בפתח תקווה
במסגרת התיאום בין עיריית פתח תקווה למשרד להגנת הסביבה לטובת...
מורה לתופים תל אביב
נכון לעכשיו, ניתן למצוא לא מעט הצעות ללימודי תופים. אבל...
גמילה ממשככי כאבים
משככי כאבים הם בין ההמצאות הגאוניות ביותר שיצרה האנושות. בתוך...
פרקט למינציה עמיד במים
עולם הפרקטים מתקדם כל הזמן ומי שמעצב מחדש את הבית...