Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המצאת שתל קל B-Lite להגדלת חזה

המצאת שתל קל B-Lite  להגדלת חזה
קרדיט CANVA

אמנם זהו פקטור שלא תמיד אנשים לוקחים בחשבון, אך משקל השדיים מהווה פונקציה ישירה לצניחה של השדיים במהלך השנים. מטופלות רבות מגיעות לקליניקת הגדלת חזה ומבקשות לעבור השתלה עם שתלי סיליקון, לעיתים מבלי לקחת בחשבון את הפרמטר של משקל השתלים.

צניחת חזה היא לא רק בעיה קוסמטית, אלא גם יכולה להשפיע על הבריאות הפיזית של האישה. ואין ספק, שיש לכך גם השפעות רגשיות, מנטליות, כאלו שיכולו לפגוע בתחושת הערך העצמי של המטופלת. שדיים נפולים נגרמות לרוב בגלל גיל, שינויים במשקל, הריון והנקה. ניתן להשתמש בניתוח להרמת חזה נפול, אך ניתוח הגדלת חזה לא תמיד עוזר עם טיפות חזה.

המצאת שתל קל B-Lite  להגדלת חזה
קרדיט CANVA

צניחת חזה – מה אני צריכה לדעת בנושא? 

צניחת חזה היא בעיה שכיחה אצל נשים כשהן מתבגרות. זה עלול לקרות בגלל שהעור נמתח לאורך זמן או בגלל הריון והנקה. זה יכול להוביל למצוקה רגשית ולכאב במקרים מסוימים. ניתוח הגדלת חזה עובד בצורה הטובה ביותר עבור נשים שמחפשות נפח גדול יותר בשדיים או שחוות אי נוחות פיזית עקב רפיון החזה. 

מה הקשר בין משקל השד לצניחה? והאם שתלי סיליקון כבדים יכולים לגרום לצניחת חזה? צניחה יכולה לקרות בגלל גיל או הריון. משקל השד הוא פרמטר שמשפיע ומשליך ישירות על צניחת חזה. וככה גם רלוונטי לגבי שתלי סיליקון כבדים. אם יש עלייה בנפח השד ובמשקל של תשלי הסיליקון, אז תתרחש צניחה. וכאן נכנסת לתמונה הטכנולוגיה של הגדלת חזה, B-Lite – שהומצאה ע"י ד"ר גוברין מנתח פלסטי מומחה. עקב משקל נמוך של שתלים, טכנולוגיה זו מאפשרת להנות מחזה שנשאר מורם ומעוצב ואינו צונח במהירות כמו חזה שמושתלים בו שתלים כבדים. 

מה יכול ניתוח הגדלת חזה לפתור?

השימוש בשתלי חזה או השתלת שומן יכול לעזור עם צניחה קלה או ירידה קלה בנפח השדיים. זאת, על ידי הוספת נפח נוסף לשדיים באמצעות שתלים של סיליקון בדרך כלל. אם יש צניחה גדולה או ירידה משמעותית בנפח, ייתכן שיהיה צורך בניתוח כדי להחזיר חזרה את החזה ולקבל מראה צעיר יותר.

בסופו של דבר,, חשוב להבין כי צניחת חזה היא תהליך טבעי. הוא מתרחש כאשר השדיים מאבדים את הגמישות והמוצקות, לאחר הריונות, בעקבות שינויים דרמטיים במשקל ועוד נסיבות שונות. בין אם אתם מעוניינת לעבור ניתוח הגדלת חזה אצל מנתח פלסטי מומחה או אצל רופא אחר, הקפידי לוודא שאת זוכה להשתלת שתלים קלי-משקל. שתל קל B-Lite מאפשר לך להנות לא רק מחזה מעוצב ויפה, אלא תוכלי גם לנסות למנוע תהליכים כמו צניחת חזה עקב שתלים כבדי משקל. קבלי כעת ייעוץ רפואי. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...