Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

המשך שיתוף הפעולה עם משרד החינוך – סמנכ"ל מינהל ופיתוח במשרד החינוך גדי מרק ביקר בעיר ועמד מקרוב על הצרכים

המשך שיתוף הפעולה עם משרד החינוך – סמנכ"ל מינהל ופיתוח במשרד החינוך גדי מרק ביקר בעיר ועמד מקרוב על הצרכים
קרדיט Pixabay

בהמשך לשיתוף הפעולה הפורה בין העירייה למשרד החינוך, אושר המתווה שיאפשר לתלמידי היסודי לחזור ללימודים ביום ראשון הקרוב (1.11). מדובר במתווה מיטבי אשר ייתן מענה חינוכי לתלמידי היסודי וכן ישמור על המעטפת הבריאותית במסגרות עצמן. כדי למנוע בלבול ואי בהירות בקרב התלמידים, ההורים, המנהלים, המורים, פעלנו באופן אחראי ומקצועי על מנת להביא מתווה מוסכם על משרד החינוך ובכך גם להפוך אותו לבר ביצוע.

קרדיט Pixabay

כפי שפורסם תלמידי שכבות א-ג' יחולקו לקפסולות של עד 20 תלמידים וילמדו חמישה ימים בשבוע בבית הספר. תלמידי שכבת ד' ילמדו חמישה ימים, ארבעה ימים בבית הספר ויום נוסף בלמידה מרחוק, תוך חלוקה לקפסולות של 20 תלמידים. המתווה לכיתות ה'- ו' טרם אושר בקבינט הקורונה ובינתיים התלמידים ימשיכו בלמידה מרחוק במשך חמישה ימים בשבוע.

בתוך כך ולאור שיתוף הפעולה ההדוק של הרשות עם משרד החינוך הגיע היום גדי מרק סמנכ"ל מינהל הפיתוח של משרד החינוך יחד עם צוות מקצועי ממשרדו לפגישת עבודה וסיור. הצוות הגיע על מנת לעמוד מקרוב אחר הדרישות שהעלתה העירייה לתקצוב מוסדות חינוך בעיר, ההולכת וגדלה. הפגישה החלה בלשכת ראש העיר במצגת מפורטת אודות המצב הקיים והצרכים הנדרשים ולאחר מכן התקיים סיור בשטח.

קרדיט Pixabay

ראש העיר רמי גרינברג, מ"מ רה"ע וראש מינהל החינוך רון כץ, צוות המינהל ואנשי המקצוע ברשות, סיירו עם צוות משרד החינוך בשכונת נווה גן, שם עמדו מקרוב על הצרכים לשש שנתי יצחק שמיר, המשיכו לחטיבת רמון אשר היום יש היא חטיבה צומחת ובהמשך נדרשת בנייה נוספת לשש שנתי רמון. הצוות המשיך בשכונה לבית הספר לחינוך מיוחד אפיק אשר עדיין שוכן במבנה (יביל) זמני, ומשם המשיכו לישיבת כפר גנים, לשש שנתי הנבנה בימים אלה – משה ארנס, ובשכונת הדר גנים-עמישב, שם עמדו על הצרכים הנדרשים בשטח הנבנה בישיבת צביה וביסודי ממ"ד מורשה.

הסמנכ"ל עמד קרוב על הצרכים האמיתיים העולים מהשטח ועל הדחיפות בקידום בנייה נוספת של כיתות בכל רחבי העיר והבטיח כי בוועדה הקרובה יעלה את הנושא ויביע דעתו על הצרכים שהוצגו בעיר פתח תקוה. ראש העיר רמי גרינברג בירך על הביקור והוסיף "העיר פתח תקוה, העיר הרביעית בגודלה, הולכת וגדלה ואנו נדרשים לבצע שינויים והתאמות. בתוך כך יש צורך בבניית מוסדות חינוך ובתוספת כיתות לימוד. אנו שמים את החינוך בראש, לא כסיסמה אלא כדרך חיים. החינוך בפתח תקוה הוא מהטובים שיש בארץ ואנו נמשיך לפעול לטובת חינוך מצוין ואיכותי לכלל תלמידי ותלמידות העיר".

קרדיט Pixabay
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...
רחל קלנר המורה לכימיה מאולפנת אמית ישורון - המורה המצטיינת בארץ
הזוכה בפרס להצטיינות בהוראה ע"ש דליה צ'שנובסקי, מטעם החברה הישראלית...
חנייה חינם בכחול לבן במהלך חג הפסח
כן כן לא דמיינתם, קראתם נכון. חנייה חינם בכחול לבן במהלך...
התלמידים דואגים לנזקקי פתח תקווה
לקראת חג הפסח, תלמידי שכבת י"א בכפר הנוער אמית פתח...
שמעון קונטראז'י – The Colors of Music
בגלריית GLOBAL ART רח' מרכז בעלי מלאכה 13 תל אביב אוצרות :...
ספיר ואברהם מדברים לראשונה למה לא הגיעו לחתונה של אחיה שניר והאם מתכננים חתונה בקרוב? יואב צפיר מספר על המשלחת לאירוויזיון ואליאב זוהר שולף טבעת בפרימיירת הסרט איימי ויינהאוס בקניון הגדול
את הקרנת הבכורה לסרט המדובר של פסח הקרוב: Back to...
"חצויות" - מיצג ייחודי ייערך בכיכר החטופים ביום ראשון 14.4
תוף מרים ענק שייבנה משלטי הפגנות ויהדהד את קול זעקת...
תערוכת צילומים חדשה המוקדשת לתושבי מערב הנגב וגבול הצפון נחנכה ביום שני בשדרת הנוסעים היוצאים לחו"ל בנתב"ג
בתערוכה מוצגות עשרות תמונות ממכלול הוויה והעשייה בישובי הנגב המערבי...
רשת SACARA ממשיכה להתרחב ופותחת סניף שלישי בעיר פתח תקוה: הסניף החדש של סאקרה נפתח בכפר גנים בהשקעה הנאמדת בכ- 650 אלף ₪
רשת הקוסמטיקה SACARA ממשיכה להתרחב ופותחת סניף שלישי בעיר פתח...
תערוכת "מסע אופטימי" תערוכת יחיד לאמנית אביבה סונסינו בבית האמנים בתל אביב
פתיחה חגיגית : 6.4.2024 בשעה 11:00 רח' אלחריזי 9 תל אביב אוצר :...