Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הנוחות מעל הכל

הנוחות מעל הכל

אחת המגמות העולות של היום זה ללא ספק חתימה על מסמך pdf אשר הינה פריצת דרך בתחום המסמכים המקוונים והינה נחשבת לדבר אמין מאוד, איכותי במיוחד וכמובן חוקי ואף טוב יותר מחתימה רגילה וזאת ממגוון סיבות והן:

  • חיסכון- תחסכו בעלויות של דפים והדפסה ושל משאבים נוספים, וכן גם תוכלו להפוך את ההליך ליעיל יותר ומהיר יותר באמצעות שליחה וחתימה מהירים במיוחד ובאמצעות חומרה איכותית וחזקה.
  • אמינות- החתימה שלכם תהיה מאובטחת ותוכלו לוודא בכל שלב שלא נעשתה עריכה של המסמך עצמו גם לאחר החתימה שלכם וזאת באמצעות החומרה הייחודית שלנו.
  • בנוסף לכך החתימה הינה חתימה קבועה כך שלא ניתן לזייף או להעתיק אותה וזאת בניגוד לחתימה שלכם, שאותה אפשר להעתיק במדיה ואתם כותבים אותה בכתב יד.

לשם כך תוכלו לפנות ל iForms וליהנות משירותי מסמכים דיגיטליים וחתימות מקוונות, חברתנו הינה בעלת ניסיון עשיר של למעלה מעשור בתחום המסמכים המקוונים תוך כך שאנו מקפידים על תודעת שירות מדהימה, אבטחה איכותית ואנשי מקצוע מיומנים אשר עומלים שעות על מנת לדאוג לכלל לקוחותינו. בנוסף אנו עובדים עם מיטב הגופים בישראל כמו: שטראוס, רכבת ישראל, פזגז ועוד.

לחתום מרחוק ובאבטחה גבוהה במיוחד

שיטה נהדרת לייעל תהליכים של חתימת מסמכים וכל הנלווה לכך זה באמצעות חתימה אלקטרונית אשר הינה נוחה באופן פלאי, חברות רבות ועסקים רבים מבינים שהעולם של היום הולך לכיוון טכנולוגי והולך לכיוון של חתימות דיגיטליות ומסמכים דיגיטליים. למסמכים הדיגיטליים יתרונות רבים, שכן הינם שמורים תמיד, ונמצאים בהישג יד כל פעם שנצטרך אותם, הקריאה בהם נוחה, המידע שמועבר בהם לא ניתן לשינוי וכן הינם מאובטחים ברמה הכי גבוהה שיש. כך שאם יבוצע בהם שינוי אתם מיד תדעו ותהיו מודעים לכך. בנוסף חתימה אלקטרונית איננה ניתנת לחיקוי שכן זוהי חתימה ייחודית שיש לכל אדם באשר הוא ואף אדם אחר לא יכול להעתיק אותה, היא ייחודית ללקוח עצמו.

 

הטכנולוגיה בשיאה

הטכנולוגיה פורצת גבולות וגורמת לכולנו כל פעם להתפעל ממנה מחדש, בין אם זה מסמכים מקוונים ומאובטחים, חתימות על מסמכים באופן ייחודי ומאובטח ועוד. אלו הם דברים הנשמעים הקטנים אך הם למעשה מקצרים תהליכים ששואבים זמן יקר מארגונים. לשם כך תוכלו לפנות לiForms וליהנות משירותי מסמכים מקוונים בצורה האיכותית ביותר תוך אבטחה מרבית ומושלמת ותוך דאגה אישית לכלל לקוחותינו. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 03-6507282 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מתעוררת מחלוקת בתוך המשפחה? אל תנהלו את הדברים לבד
משפחה היא המסגרת הקרובה והבטוחה ביותר עבור כל אחד. זוהי...
עיצוב פנים בסגנון מודרני
עיצוב פנים בסגנון מודרני
הבית הוא לא "רק" המקום הבטוח עבור כולנו, אלא גם...
לשון הרע מאחורי המקלדת- איך מתמודדים?
האינטרנט עשה מהפך אמיתי בעולם בכל תחומי החיים, כשהרשתות החברתיות...
חובותיכם גדולים מיכולתכם לשלם? יש מה לעשות
יוקר המחיה, הריביות המזנקות ובכלל תנאים של חוסר יציבות כלכלית...
מינרלים- הקוסם הסודי לעור ושיער מושלמים
טיפול בפיגמנטציה הוא אחד מענפי הקוסמטיקה הנפוצים והשכיחים ביותר בעולם,...
איך לדאוג לחיים נוחים לאנשים בגיל השלישי?
ישנם קשישים המעדיפים להישאר לגור בביתם ולהיות מטופלים על ידי...
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...