Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הסדר שאחרי הרחצה – ארונות אמבט מעוצבים

הסדר שאחרי הרחצה – ארונות אמבט מעוצבים
קרדיט pixabay

חדרי רחצה הם ללא ספק מבין החדרים הכי חשובים ומשמעותיים בכל בית. זה נכון ששנים לא נתנו להם את הכבוד הראוי, אבל בשנים האחרונות חדרי האמבט מקבלים יחס משודרג. זה ניכר בסטיילינג, בכלים הסניטרים האיכותיים, בשדרוג ארונות האמבט המעוצבים ועוד. חדרי האמבט הפכו למפלט של בני הבית ויש אשר הגדילו לעשות ויצרו ספא ביתי מפנק ומרגיע.

הסדר שאחרי הרחצה – ארונות אמבט מעוצבים
קרדיט pixabay

הדרך להפוך את האמבט לחדר הרוגע המושלם משלב בתוכו שני אלמנטים עיקריים, הראשון הוא שמירה על פונקציונליות, הכוונה היא שהחדר יהיה נוח ומרווח וניתן יהיה לבצע בו את הפעילויות הייעודיות לשמו הוא קיים. דהיינו, אמבטיה או מקלחון מרווחים, נוחים וקלים לתפעול, מוט אמבט וראש דוש איכותיים ומפנקים, כיור נוח ושלל אקססוריז מתאימים.

האלמנט השני שיש לקחת בחשבון הוא כמובן הנראות והסטייל של החדר. הכוונה לכל מה שקשור ל –  Bath Styling עם תשומת לב לניואנסים של מרקם וצבע. כיום יש טרנדים שונים ומגוונים לעיצוב חדרי ספא קסומים. הסטייל מתחיל בחיפויים שעל הקיר, בדגם המקלחון, האמבט או הג'קוזי המאובזר, בבחירה הנכונה של ארונות אמבט מעוצבים, מנח הכיור והצורה שלו, סגנון המראה וכל מה שמאפשר יצירת חדר עם השיק המושלם.

על מנת לשלב בין שני האלמנטים, הפרקטי והעיצובי,  חשוב לרכוש את כל המוצרים והאקססוריז תוך תכנון מוקדם, הן של הצורך, המידות וכמובן הסטייל הרצוי. למשל את הארונות חשוב לבחור ראשית מתוך הבנה לגודל החדר הנתון ומידות המיקום המיועד להם, צרכי האחסון מבחינת גובה ועומק הארון הנדרש ואפשרויות הפתיחה שלו. לאחר ההבנה של המידות האפשריות מבחינת חלל החדר או הנישה, חשוב לוודא שיש מספיק תאי אחסון ומגירות בהתאם לצרכים. רק לאחר מכן יש לבחור את העיצוב הרצוי.

כיום יש שפע של אפשרויות בחירה, ניתן למצוא ארון כמעט בכל סגנון וגודל. קיימים ארונות קיר גבוהים, ארוניות תלויות וארונית לנישה ייעודית. כל אלה ניתנים לבחירה בהתאם לטעם ולטרנד הרצוי, בשלל צבעים ומרקמים. בכל בחירה, בין אם בוחרים בסגנון מודרני, עתיק, קלאסי או כפרי, חשוב לוודא שהמוצר עשוי מחומרים איכותיים העמידים בפני לחות ונזקי רטיבות. חומרים כגון: עץ מלא בוצ'ר אלון, MDF מאסיבי, ארונות סיבית, לוח סנדוויץ´ בציפוי פורמייקה או פורניר ובצביעה אפוקסית איכותית.

בכל מקרה ועם כל רנד חשוב להבטיח כי פתרונות האחסון של חדר האמבטיה יהיו פשוטים ונגישים, בין אם מדובר על ארוניות או מגרות, חשוב שיהיה קל לשלוף את הציוד הנדרש וכן לנקות ולשמור על האסתטיקה והניקיון באופן כללי. מומלץ שכל המגירות יהיו בעלות מודול של טריקה שקטה עם פרזול מתקדם השומר על אורך חיי המסילות, מקל על שליפתן וניקיונן ומאפשר גישה נוחה לכל חלל המגרה. על מנת לבחור את הארון המתאים לטאץ' האישי היכנסו למגוון המלא של הארונות אמבטיה

https://www.fabio-sanitary.co.il/department/ארונות-אמבטיה-מעוצבים

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...