Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

העקרונות של חוק אמנת האג

העקרונות של חוק אמנת האג
קרדיט FREEPIK

בכל מקרה של חטיפת ילדים על ידי אחד ההורים, ללא הסכמה של ההורה השני, והעברת הילד למדינה אחרת, הרי שאז עולה הסוגייה של חוק אמנת האג. בכל מקרה של חטיפה בתוך גבולות ישראל, זה יטופל על ידי הרשויות המקומיות של המדינה. אבל בכל מקרה של חטיפה לחו"ל, אז הנסיבות הן שונות. חוק אמנת האג יוצר הסדרה של החוקים המקובלים כדי להצליח בשיתוף פעולה בינלאומי מול מדינות אחרות, במקרה של חטיפת הילד או הילדים, ממדינת ישראל למדינה אחרת בחו"ל. על חוק אמנת האג חתומות כ100 מדינות, כולל מדינת ישראל. באמצעות החוק הנ"ל ניתן להסדיר סוגיות מורכבות בין מדינות, אודות חטיפות של ילדים ממדינת ישראל למדינות בינלאומיות בחו"ל. 

העקרונות של חוק אמנת האג
קרדיט FREEPIK

החזרת ילדים חטופים להורים: סוגיה מאתגרת במיוחד 

הנושא של חטיפת ילדים בישראל הוא היבט מורכב הדורש מענה מקצועי מולו. יש הורים אשר במסגרת מאבק גירושין יחטפו את הילדים למדינה אחרת, כדי לנסות להתמודד מול הליך הגירושים בצורה טובה יותר ואולי בהקלות מסוימות, בהתאם לחוקי המדינה. ייתכן גם שהורים אלו יחטפו את הילד או הילדים מטעמי נקמה כדי להרחיק את הילדים מההורה השני, ובכל מקרה זו סוגיה מורכבת שיש להתמודד מולה באופן המקצועי והטוב ביותר. זה חשוב כדי להביא לפתרון מהיר וכדי לחסוך טראומות מיותרות מהילדים, בעקבות המאבק בין הוריהם. זו סוגיה מאתגרת ומורכבת במיוחד הדורשת טיפול מקצועי מולה, באמצעות המערכת המשפטית והחוקתית של מדינת ישראל. ללא הסכמה של ההורה חטיפה היא עבירה פלילית לכל דבר, ודורשת טיפול משפטי על ידי אנשי מקצוע המתמחים בכך כדי להחזיר ילדים חטופים להוריהם במדינת ישראל. אין ספק שכאשר מעורב בתהליך מאבק גירושין מכוער, אז הסוגייה הזו הופכת למאתגרת עוד יותר. 

היכן תוכלו לקבל ייעוץ משפטי אודות חוק אמנת האג?

אם אתם מעוניינים לקבל ייעוץ משפטי אודות חוק אמנת האג תוכלו לבחון זאת באמצעות משרדי עורכי דין המתמחים בתחום מרתק זה. עורכי דין המטפלים בחוקי אמנת האג יוכלו לייעץ לכם אודות עקרונות חוק אמנת האג וכיצד להתמודד מול היבטים מורכבים הנלווים לכך. המטרה, בסופו של דבר, היא להחזיר את הילדים החטופים להורים שלהם, ולטפל בהקדם בעניינים החוקתיים והמשפטיים הנלווים לחטיפות של ילדים, והחזרתם של הילדים בהקדם להורים הדואגים. היבט זה דורש ליווי מסור ומקצועי על ידי מיטב עורכי הדין המטפלים בכך. אם אתם מחפשים משרד עורכי דין שיוכל לסייע לכם בנושא זה, בדקו המלצות מפה לאוזן של עורכי דין מומלצים היודעים לעסוק בסוגיה המורכבת של אמנת האג, ופנו אליהם לקביעת פגישה. חפשו גם באינטרנט ובפייסבוק המלצות ופרסומים של משרדי עורכי דין מובילים שמכירים היטב ובקיאים במורכבות המשפטית של חטיפת ילדים וכיצד לטפל בכך בהתאם לחוק אמנת האג. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפסיכיאטר נגד הפסיכיאטר- התמכרות לתרופות
בשונה מספת הפסיכולוג המיועדת לשיחות וטיפולים באמצעות עבודה בין אישית...
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
5 טעויות נפוצות בעסקת טרייד-אין לרכב
הרכב החדש כבר עוד דקה אצלכם ביד, ועכשיו רק נשאר...
על החשיבות מאחורי אימות צוואות ע"י נוטריון
כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, צוואה היא אחד מהדברים הרגישים...
למי כדאי לרכוש ביטוח צד ג' לרכב – ומהם הסעיפים החשובים שכדאי לבדוק?
ביטוח צד ג' יכול לספק הגנה מפני הוצאות כבדות לפיצוי...