Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הפתרון שמאפשר גם ללקויי הלמידה להצליח

הפתרון שמאפשר גם ללקויי הלמידה להצליח

השאיפה הבסיסית שלנו כהורים היא שהילדים שלנו יסיימו את הלימודים בבית הספר כשהם יודעים לקרוא, לכתוב ולהתמודד עם פעולות בסיסיות יחסית במתמטיקה. עם היסודות האלה גם ההצלחה תגיע, שכן יהיו להם הכלים הדרושים להתמודד עם דרישות העולם. אלא שילדים רבים סובלים מקשיים בניסוח משפטים או שיש להם שגיאות כתיב בלתי נגמרות. אחרים מתקשים לקרוא ברצף או להבין את הטקסט, ועבור חלק מהילדים – אינטליגנטים וחכמים מאוד – חשבון הוא לא משימה פשוטה. לכולם יש פתרון, וזו הבשורה הטובה באמת.

 הפתרון שמאפשר גם ללקויי הלמידה להצליח

בעיה בחשבון? הגיע הזמן לאבחן אותה

אם הילד מתקשה להבחין בין "מעט" ל"הרבה" או להתמודד עם פעולות בסיסיות יחסים בחשבון, אבחון דיסקלקוליה יאפשר לכם לדעת מול מה אתם מתמודדים – ובעיקר לפעול בהתאם. במכון זרחין, מהמובילים בישראל לטיפול בלקויות הלמידה השונות, האבחון המדויק הוא היסוד שמאפשר לקבוע תכנית טיפול מותאמת לכל ילד וילדה. תכנית הטיפול על פי שיטת זרחין מעניקה לילד את הכלים להבחין בין הפעולות, לעבד את ההבדלים ולהבין את המושגים בפניהם הוא ניצב. אלה היסודות שעליהם נשענת המתמטיקה, וגם ההצלחה שלו.

הגיע הזמן לכתוב

לימודי הכתיבה מתחילים בכיתה א', ועבור ילדים רבים בשלב מוקדם עוד יותר. בתוך זמן לא רב הם כבר לומדים את כללי האיות והדקדוק, נושאים חשובים ללא ספק. עם זאת, דיסלקציה בכתיבה (המוכרת בשם דיסגרפיה) היא שמפריעה לרבים מהילדים להתמודד עם המשימה הזו. הם שוגים באיות של מילים מוכרות ובוודאי של מילים חדשות, כתב היד שלהם לא קריא ויש גם מי שמתקשה בניסוח משפטים של ממש. גם זו לא בעיה שאין לה פתרון, ועם הכלים הטיפוליים הנכונים אפשר לשפר כל מיומנות ולהעניק לילד את סט היכולות להן הוא זקוק.

הצעד הראשון: אבחון מקצועי

בין אם הילד מתקשה בקריאה, בכתיבה או בחשבון, הצעד הראשון בדרך לפתרון הבעיה – הוא האבחון המקצועי והנכון. לצורך בניית תכנית טיפול המותאמת לקשיים שחווה הילד נדרש מכון המבצע אבחון דיסגרפיה, דיסלקציה או דיסקלקוליה. עם הבנת האתגרים הניצבים בפני הילד כשהוא מתמודד עם טקסט או תרגיל בחשבון, ניתן להתגבר על השיבושים שמפריעים לו להצליח. הניסיון של צוות מכון זרחין, יחד עם אבחון מקצועי והאמונה כי כל ילד וילדה יכולים לעשות כל פעולה שרק ירצו, יצרו שיטת הטיפול אשר משיגה את התוצאות הטובות ביותר. לאבחון לקות הלמידה של הילד ולטיפול בה אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון 050-4200291.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...