Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הרוחב לא קובע – הכל על מדיחים צרים

הרוחב לא קובע –  הכל על מדיחים צרים
קרדיט pixabay

מותרות או לא מותרות, זאת השאלה?! במשך זמן רב היו מדיחי הכלים בגדר מותרות, אנשים חששו מהוצאות מיותרות של חשמל ומים בנוסף לעלות המכשיר, בין אם מדובר על מדיח מסוג רחב או מדיחים צרים. אך היום המציאות השתנתה וניתן לרכוש מכונות שטיפה ידידותיות לסביבה בעלות מערכת התייעלות אנרגטית לחסכון במשאבי חשמל ומים. זאת בנוסף להיצע הגדול והירידה במחירים. כך שניתן להתאים מהשפע הקיים את המדיח המתאים לכל צורך, גודל משפחה ותקציב.

הרוחב לא קובע –  הכל על מדיחים צרים
קרדיט pixabay

יש הטוענים כי מדיח כלים זה המכשיר החשמלי שהוא ההמצאה הכי גדולה בעולם המטבחים. האמת שאפשר להתווכח על ההצהרה, אבל ללא ספק היא אחת מההמצאות שעושות את החיים הרבה יותר קלים ואת עבודת הניקיון יעילה ומהירה. החכמה היא לרכוש את המכשיר שיענה על הצרכים ויתאים פיקס למשתמשים, בגודל ובמידות, בקיבולת ובמחיר.

את הבחירה הנכונה והמתאימה ניתן לבצע בראש ובראשונה באמצעות תכנון מוקדם. יש לבדוק את מידות המיקום המיועד למדיח, האם הוא אמור להתאים לנישה בין ארונות המטבח, האם הוא ניצב stand alone בחלל החדר, האם רוצים מכשיר אינטגרלי מלא אשר יתאים באופן מלא לעיצוב אחיד או חצי אינטגרלי שהפאנל יהיה חשוף לעין באופן תמידי.

בחינת המידות, טרם הרכישה, קריטית לבחירה הנכונה, כי לא כל המדיחים מגיעים באותם גדלים. מי שמבקש לחסוך במקום, או שהחלל מכתיב זאת יכול לרכוש ממגוון מדיחים צרים הקיים בשוק.  המדיח הצר מגיע ברוחב של 45 ס"מ, הבדל משמעותי מהמדיח הרגיל שרחב יותר ב – 15 ס"מ. בניגוד לרוחב, גובהם זהה ומידת הגובה הנפוצה היא 85 ס"מ. גם מידת העומק זהה ונעה בין 57-60 ס"מ כסטנדרט ברוב המדיחים.

מדיחים צרים יכולים לספק בצורה מיטבית את כל הצרכים והדרישות שניתן לצפות ממדיח. ניתן להכניס בתוכו כ – 8 מערכות כלים, צלחות, כוסות וסכום, זאת לעומת המדיחים הרחבים בעלי קיבולת גדולה יותר. אך מבחינת הגובה והפונקציונאליות אין ממש הבדל. גם מדיח צר בנוי כך שהחלל הפנימי מאורגן כראוי ובשל הדינמיות שיש בו ניתן להתאימו לפי הצורך וסוג הכלים שמכניסים לשטיפה.

גם מבחינת תוכניות ההפעלה אין כל הבדל בשל המידות. ישנם מדיחים צרים של מותגים בינ"ל מובילים, אשר כוללים תוכניות מתקדמות בנוסף לתוכניות הבסיסיות. תוכניות ההפעלה מותאמות לרמות הלכלוך ולסוגי הכלים המוכנסים לשטיפה. בד"כ ישנן  כ – 3 תוכניות בסיסיות המתאימות לרוב סוגי הלכלוך והכלים. מכונות בעלות מגוון רחב יותר של תוכניות הן יקרות יותר ולא תמיד יש בהן צורך. מה שחשוב זה להעריך מראש את סוגי הלכלוך והכלים שאמורים להיכנס לשטיפה ואם מדובר על לכלוך מאסיבי לרכוש את המכונה בעלת תוכניות מתאימות לטיפול ברמות לכלוך גבוהות ומאתגרות. המשמעות של ההבדל בין תוכניות ההפעלה היא בעיקר בטמפרטורת הניקוי וזמני העבודה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפסיכיאטר נגד הפסיכיאטר- התמכרות לתרופות
בשונה מספת הפסיכולוג המיועדת לשיחות וטיפולים באמצעות עבודה בין אישית...
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
5 טעויות נפוצות בעסקת טרייד-אין לרכב
הרכב החדש כבר עוד דקה אצלכם ביד, ועכשיו רק נשאר...
על החשיבות מאחורי אימות צוואות ע"י נוטריון
כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, צוואה היא אחד מהדברים הרגישים...
למי כדאי לרכוש ביטוח צד ג' לרכב – ומהם הסעיפים החשובים שכדאי לבדוק?
ביטוח צד ג' יכול לספק הגנה מפני הוצאות כבדות לפיצוי...