Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

השוואת ביטוחי נסיעות לחו"ל – כיצד עושים זאת נכון?

השוואת ביטוחי נסיעות לחו"ל – כיצד עושים זאת נכון?
מקור pixabay

בעידן ה"שמיים הפתוחים", שבו רבים מאיתנו טסים לחו"ל לפחות פעם בשנה, אם לא יותר, רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל הפכה לעניין כמעט שגרתי. בעידן טיסות ה"לואו קוסט" ושלל האפליקציות לאיתור טיסות זולות, גם רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל דורשת מיומנות ויכולת להשוות בין מספר הצעות, כדי לבצע רכישה נכונה, ביעילות ובמהירות. 

אך איך הכי נכון לבצע השוואת מחירים בין ביטוחי נסיעות לחו"ל? ואיך כדאי לערוך סקר שוק יעיל ומהיר לפני שרוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל? הנה הפרמטרים החשובים ביותר להשוואה בין ביטוחי נסיעות לחו"ל:

השוואת ביטוחי נסיעות לחו"ל – כיצד עושים זאת נכון?
מקור pixabay

היקף הכיסויים בפוליסה והתאמתם לצורכיכם

הפרמטר הראשון שחשוב לבדוק הוא שההצעה שקיבלתם מחברת הביטוח מותאמת לאופי הנסיעה שלכם ולצורכיכם הייחודיים. לא כל פוליסות הביטוח זהות וחשוב לוודא שהכיסויים הביטוחיים מתאימים לאופי הנסיעה שלכם, כמו למשל: אם אתם נוסעים לחופשת סקי חשוב לוודא שהפוליסה כוללת כיסוי ייעודי לספורט חורף. אם אתם יוצאים לטיול תרמילאים, חשוב לוודא שהפוליסה כוללת כיסוי לשירותי איתור וחילוץ. אם את בהיריון, חשוב לוודא שהפוליסה כוללת כיסוי לנשים בהיריון, בגילך ובגיל ההיריון הצפוי במהלך הנסיעה. אם אתם נוסעים עם ציוד מיוחד, כמו אופניים, מחשב נייד, ציוד צילום וכדומה, ודאו שהפוליסה כוללת כיסוי ייעודי עבורו.

וגם אם סוג הכיסויים בפוליסות השונות זהה, לעתים יש הבדלים בגובה הפיצוי שמציעה כל חברת הביטוח. בדקו מהו הפיצוי המקסימלי המוגדר בפוליסה עבור מקרי חירום שונים, כמו: פיצוי בגין אובדן , גניבה או נזק למטען, הוצאות רפואיות בעת אשפוז ושלא בעת אשפוז, הוצאות לרכישת תרופות, הוצאות איתור וחילוץ וכו'. לעתים ישנם הבדלים משמעותיים בסכומי הפיצוי ואף בגובה ההשתתפות העצמית, ואלו שיקולים שחשוב לקחת בחשבון.

היקף ואיכות השירותים למבוטחים השוהים בחו"ל

בשעת חירום, במיוחד אם אתם נמצאים בארץ זרה, חשוב שתהיה לכם כתובת לכל פניה ומי שיוכל להעניק לכם את הסיוע המהיר והמקצועי ביותר, בין אם מדובר ב"מקרה קל" כמו איחור בהגעת המטען ובין אם במקרה מורכב יותר, כמו תאונה או מצב חירום רפואי.

חשוב לבדוק האם חברת הביטוח מפעילה מוקד ייעודי לשוהים בחו"ל, הזמין 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. מומלץ מאוד לבחור בחברת ביטוח גדולה ומנוסה, במיוחד בתחום הבריאות, שיש לה קשרים עם מוסדות רפואיים בכל העולם, כך שבשעת חירום רפואית היא תוכל להפנות אתכם לקבלת הטיפול הטוב ביותר. כדאי לוודא שחברת הביטוח מציעה שירותים וכלים דיגיטליים (כמו אפליקציה, למשל), שיאפשרו לכם לבצע מגוון פעולות במהירות ומכל מקום, כגון הארכת תקופת הביטוח, קבלת מקדמה באמצעות אפליקציה להעברת תשלומים כדי לשלם עבור שירות רפואי או לרכוש ציוד חיוני במקרה של אובדן מטען וכדומה.

המשך השירות גם לאחר החזרה לארץ

השירות הקשור לביטוח נסיעות לחו"ל ממשיך גם אחרי שאנו חוזרים לארץ, במקרה שיש צורך בהפעלת הפוליסה ובהגשת תביעה. לכן, פרמטר חשוב לא פחות בהשוואת ביטוחי נסיעות לחו"ל הוא טיב השירות שמעניקה חברת הביטוח, שבא לידי ביטוי בהיבטים, כגון: זמני הטיפול בתביעה, נגישות וזמינות הכלים להגשת תביעה (האם ניתן להגיש תביעה באופן מקוון ועוד.

לסיכום, כשמשווים בין ביטוחי נסיעות לחו"ל, לא מדובר בעוד סקר שוק שנועד למצוא את ההצעה הזולה ביותר, בלבד. ההשוואה נועדה לאתר את הפוליסה המתאימה ביותר לאופי נסיעתכם ולצורכיכם הייחודיים ואת חברת הביטוח שתעניק לכם את השירות המקצועי ביותר, בחו"ל וגם בארץ.

באדיבות אתר Insurancer.co.il

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...