השחקנית מגי אזרזר, שגרירת המותג 'גרנייה', בקמפיין סביבתי משותף למותג ולעמותת אקואושן במטרה לשמור על החופים והים נקיים מפלסטיק חד פעמי!

השחקנית מגי אזרזר, שגרירת המותג 'גרנייה', בקמפיין סביבתי משותף למותג ולעמותת אקואושן במטרה לשמור על החופים והים נקיים מפלסטיק חד פעמי!
צילום: אסף לב

אמש, (יום א)  התייצבה השחקנית מגי אזרזר, המשמשת כשגרירת מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה, ליום צילומים מיוחד, במסגרתו יעלה קמפיין בישראל בשיתוף עמותת אקואושן, במטרה להעלות את המודעות לשמירה  על הסביבה תוך מיקוד בפלסטיק חד-פעמי בחופי הים.

שמים סוף לחד פעמי בחוף
צילום: אסף לב

הקמפיין שיעלה במהלך ספטמבר, הינו חלק מהאג'נדה של מותג גרנייה, "יופי ירוק", אשר באה לידי ביטוי בעידוד להפחתת השימוש בפלסטיק חד-פעמי ומעבר לרב-פעמי שאינו מזיק לסביבה, שמירה על החופים נקיים מפלסטיק חד-פעמי והעלאת המודעות הציבורית לקיימות ואיכות הסביבה, זאת לצד הפחתת הפלסטיק באריזות המותג, ברכיבים, בשיווק ובהפצה.

שמים סוף לחד פעמי בחוף
צילום: אסף לב

דניאלה פרוסקי שיאון, סמנכ"לית תקשורת וקיימות בלוריאל ישראל אמרה: "במסגרת אסטרטגיית הקיימות של קבוצת לוריאל, "לוריאל למען העתיד", אימצו גם המותגים בקבוצה אג'נדות חברתיות וסביבתיות. מותג הטיפוח גרנייה מתמקד בצמצום פלסטיק, המהווה בעיה עולמית אשר פוגעת, בין היתר, בחופי העולם כולו, כמו גם בישראל בה עד 90% מהפסולת הימית כמעט ואינה מתכלה. אנו גאים לשתף פעולה עם עמותת אקואושן הפועלת למניעת זיהום החופים והים, במטרה להעלות את המודעות ולהביא לשינוי התנהגותי כדי לצמצם את הפלסטיק החד פעמי בחופים ובים. ביחד, אנו מאמינים שנצליח לחולל שינוי תודעתי והתנהגותי".

שמים סוף לחד פעמי בחוף
צילום: אסף לב

אריק רוזנבלום, מנכ"ל עמותת אקואושן: "כדי שתוכנית קיימות תצליח, הדבר מחייב שתוף פעולה של כל הנוגעים בדבר ולמגזר העסקי יש מקום של כבוד. קבוצת לוריאל השיקה את תוכנית הקיימות העולמית שלה בעולם ובישראל ולכן בחרנו לשתף פעולה עם מותג גרנייה אשר לו ערכים דומים לפעילותנו ואשר שם לו מטרה לצמצם את השימוש בפלסטיק, הן במוצריו והן באמצעות העלאת מודעות הציבור. עמותת אקואושן פועלת בשנים האחרונות למניעת זיהום הסביבה החופית והימית מפלסטיק, בדגש על חד פעמי, באמצעות חינוך והסברה, מתן תו סביבתי, ניטור ומחקר, קידום חקיקה ועוד, ומברכת על השותפות עם מותג גרנייה לקמפיין "שמים סוף לחד פעמי בחוף".

שמים סוף לחד פעמי בחוף
צילום: אסף לב
שמים סוף לחד פעמי בחוף
צילום: אסף לב
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
איך לבחור חברת הפקה מושלמת לאירוע שלך?
תכנון אירוע, בין אם מדובר בחתונה מרגשת, תערוכה עסקית או...
מתי כדאי לפנות אל עורך דין מומחה למקרקעין?
מקרקעין הוא תחום סבוך במיוחד. מעבר למורכבות המשפטית, בכל עסקת...
היתרונות של עבודה מועדפת בצפון ישראל
עבודה מועדפת בצפון ישראל מציעה חוויה ייחודית ומעשירה עבור אלו...
סיכום הטקסים ביום הזיכרון - פתח תקווה
אמש, יום הזיכרון לחללי צה"ל ולנפגעי פעולות האיבה התקיים הטקס המרכזי...
ביטול משט יום העצמאות בהרצליה 2025
הפורום לקידום השיט בישראל והחברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה מודיעים...
קווים מהירים לתחנות הרכבת
בהמשך למאמצי עיריית פתח תקווה לשיפור מערך התחבורה הציבורית ושדרוג...
קבוצת יוזמות מעצימה את פעילותה בתחומי ההתחדשות העירונית
קבוצת יוזמות רוכשת 65% מחברת פרקש התחדשות עירונית במסגרת העסקה...
ציון 100 לעיריית פתח תקווה במדד ההון האנושי!
עיריית פתח תקווה ממשיכה להוביל גם בדירוג ההון האנושי של...
לראשונה בתל אביב – שוק עולים על גג עזריאלי
עשרות עסקים בבעלות עולים חדשים מרחבי העולם, יציגו את מוצריהם...
"בזכותם אנחנו כאן" - העירייה ביוזמת הנצחה ייחודית לזכר נופלי העיר ממלחמת חרבות ברזל
עיריית פתח תקווה החלה בימים האחרונים ביוזמת הנצחה מרגשת בשיתוף...
דילוג לתוכן