Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

השתלות שיניים בתל אביב

השתלות שיניים בתל אביב
מקור freepik

בחירת רופא מומחה עבור השתלת שיניים

מי נזקק להשתלת שיניים? אנשים צעירים, אנשים בוגרים, מבוגרים ואפילו ילדים. אנשים מרקעים שונים, עם בעיות שונות – מכל שכבות האוכלוסיה. במרכז הארץ פועלות עשרות מרפאות המבצעות השתלות שיניים וטיפולים מורכבים, והאתגר הינו למצוא רופא בכיר ומנוסה עם התמחות אמיתית בתחום של השתלות שיניים.

בכדי לבחור רופא שיניים בצורה הטובה ביותר, ראוי להגיע פיסית אל המרפאה להתרשמות וקבלת ייעוץ ראשוני חינם, לקבל הצעות ממגוון מרפאות ואף ליצור קשר עם מטופלים מרוצים של מרפאה כזו או אחרת. השתלות שיניים בתל אביב מתבצעות בקצב מסחרר, אך חשוב להקדיש לבחירת הרופא המומחה את כל הזמן הדרוש.

השתלות שיניים בתל אביב
מקור freepik

המרפאות הטובות ביותר הן הפעילות ביותר

מרפאות שיניים מובילות באיזור תל אביב והמרכז מספקות שירות למטופלים המגיעים במיוחד מכל רחבי הארץ ואפילו מחו"ל. מסקרים שנערכו בתחום, עולה כי לפני השתלת שיניים בתל אביב, מטופל יבצע בדיקה מקדימה מול 3 מרפאות שונות לפחות. המרפאות הטובות ביותר יהיו בד"כ העמוסות ביותר, ולכן גם אם תידרשו להמתנה של חודש ומעלה, שווה לעיתים לחכות בסבלנות כדי לקבל את הטוב ביותר.

עלות השתלת שיניים בתל אביב

עלותן של השתלות שיניים בתל אביב אינה שונה מעלותן של השתלות בכל מרפאה אחרת ברחבי הארץ. עלות ההשתלה נגזר ממגוון פרמטרים כגון: מצב העצם בחלל הפה, כמות השיניים שיש להשתיל, סוג השתלים, הטכנולוגיה בה תבוצע ההדמייה, כמות הטיפולים הנדרשים, היקלטות השתלים בעצם ועוד. ההמלצה הגורפת היא לבצע השוואת מחירים מקדימה לפני כל טיפול שיניים מרוכב. מרפאה שמכבדת את עצמה, תדע להפיק עבורך הצעת מחיר מסודרת ללא התחייבות.

הערך הגדול של השתלת שיניים

כל מי שחווה בחייו אובדן שיניים, מודע לחשיבות האדירה של השיניים לתפקוד היומיומי שלנו. הטכנולוגיה המתקדמת בתחום השתלים מאפשרת לשחזר את חלל הפה המקורי באופן מושלם, כך שאיכות החיים קופצת בצורה דרמטית. פתאום ניתן לאכול את כל סוגי המזון שנמנענו מהם לאורך השנים, הכאבים נעלמים וגם מבחינה אסתטית מקבלים תמורה מלאה. השתלים פותרים בעיות רפואיות מסוגים שונים, וניתן לבצע השתלת שיניים בתל אביב החל מגיל 18.

התקדמות הטכנולוגיה בשנים האחרונות

הטכנולוגיה של היום משפרת את כל השלבים בתהליך השתלת שיניים. לפני שמבצעים השתלות שיניים בתל אביב, ניתן לבצע הדמייה ממוחשבת באיכות גבוהה ביותר, המאפשרת לתכנן את ההשתלה בצורה מיטבית. מעבר לכך, כיום ישנם פתרונות חדשים לנושא של השתלת עצם ושל היקלטות השתלים בלסת.

שתלים מודרניים עשויים חרסינה או זירקוניה והם מושתלים ללא הגבלת זמן. כלומר הסיסמא "שיניים בריאות לכל החיים" מקבלת משנה תוקף. מבחינה חברתית, השתלים חוללו מהפכה של ממש והעניקו מחדש למיליוני מטופלים את היכולת לעשות שימוש מלא בחלל הפה.

מהם שתלים ומהם שלבי ההשתלה?

השתלים הינם ברגים מיוחדים, המוברגים אל תוך עצם הלסת. האתגר הוא לפתח מתכות מיוחדות שהגוף לא דוחה, ובשלב שני להרכיב עליהן את השיניים המלאכותיות. ישנם סוגים שונים של שתלים, כאשר הרופא המומחה יוכל להמליץ על הסוג המתאים ביותר למטופל. השתלות שיניים בתל אביב מתבצעות לרוב ב3 שלבים:

  • התקנת השתלים – התקנת השתל כוללת חיתוך מבוקר של החניכיים במיקום המיועד, קדיחה בעצם הלסת והתקנה של השתלים. בסיום הקדיחה תופרים מחדש את החניכיים.

  • חשיפת השתלים – שלב שקורה בד"כ בחלוף 3-4 חודשים, לאחר שמוודאים כי השתלים אכן התאקלמו בחלל הפה. יש לחתוך את החניכיים בשנית ולהרכיב ע"ג השתלים ברגים קטנים מיוחדים הנקראים כיפת ריפוי.

  • הרכבת השיניים – השלב השלישי והאחרון, בו מרכיבים את השיניים המלאכותיות על גבי השתלים. ישנן שיניים מלאכותיות העשויות חרסינה וישנן אחרות העשויות זירקוניה. לכל אחד מהסוגים היתרונות והחסרונות שלו.
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפסיכיאטר נגד הפסיכיאטר- התמכרות לתרופות
בשונה מספת הפסיכולוג המיועדת לשיחות וטיפולים באמצעות עבודה בין אישית...
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
5 טעויות נפוצות בעסקת טרייד-אין לרכב
הרכב החדש כבר עוד דקה אצלכם ביד, ועכשיו רק נשאר...
על החשיבות מאחורי אימות צוואות ע"י נוטריון
כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, צוואה היא אחד מהדברים הרגישים...
למי כדאי לרכוש ביטוח צד ג' לרכב – ומהם הסעיפים החשובים שכדאי לבדוק?
ביטוח צד ג' יכול לספק הגנה מפני הוצאות כבדות לפיצוי...