Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

התמודדות עם דירות מוזנחות בתל אביב

התמודדות עם דירות מוזנחות בתל אביב
קרדיט: Freepik

יצא לכם פעם לראות איזה בית עזוב שנשאר כך במשך שנים רבות? יתכן שבסביבת המגורים שלכם יש בית שכזה, או אולי דירה שבעלייה עזבו כבר לפני שנתיים, אך מעולם לא מכרו את הדירה. מסתבר שישנם מקרים רבים, כל אחד מסיבותיו שלו, בהם אנשים משאירים דירה ריקה המון זמן. עד שמגיע היום שהם רוצים לעשות משהו עם הנכס. אולי לגור בו, אולי למכור או להשכיר את הדירה. במקרים אלו עלולות לצוץ בעיות שונות הדורשות טיפול יסודי, ולצורך כך יש למצוא חברה לפנוי דירות מוזנחות בתל אביב.

כאשר אנו אומרים דירה ריקה, אנו מתכוונים לדירה הריקה מדיירים. אך המונח דירה ריקה הוא לא ממש נכון כי במקרים רבות הושאר רכוש רב מאחור. לפעמים אפילו מאחסנים שם ב“אופן זמני“ כל מיני רהיטים וחפצים מיותרים והבלגן שולט.

לא מדובר סתם בבלגן, אלא בזוהמה והזנחה חמורה. אתם בוודאי יודעים מה קורה בבית שלכם אם לא ניקיתם אבק במשך שבוע, אך תארו לכם בית שעמד ריק במשך 5 שנים. מדובר בחמש שנים שאף אחד לא ניקה את הבית. והאמת שאבק הוא רק בעיה שולית.

כאשר אף אחד אינו מטפל במטלות הבית והבית עומד סגור, הרהיטים והחפצים השונים סופגים לחות. כתוצאה מכך מתחילים תהליכי בלאי מואץ הכוללים עובש, טרמיטים, התפוררות וכו‘. והתופעות הללו מתפשטות בין הרהיטים. וכאשר אף אחד לא מנקה מגיעים גם מקקים, עשים ועכברים, ואלו מאיצים את ההרס בדירה וגם בפני עצמם יוצרים לכלוך רב. כך שהתמודדות עם הבעיה היא אינה קלה. כאן נולד הצורך בפינוי דירות מקצועי היודע להעניק פתרון לבית מוזנח.

התקשרו עכשיו לשי שטיקגולד להחזיר את הסדר לבית: 050-7454504

קרדיט: Freepik

דירה מוזנחת, מהיכן מתחילים

ניתן לפרק את ההתמודדות לכמה חלקים. אין הכוונה לשלבים, זאת מכיוון שיש להתמודד עם כל הדברים בו זמנית. יותר נכון יהיה להשתמש במילה אתגרים. אז להלן האתגרים שעומדים בפני מי שרוצה להתמודד עם פינוי דירה מוזנחת:

ריבוי חפצים – בדירה ישנם חפצים רבים שעמדו במשך שנים. בשל הבלאי והריקבון סביר להניח שהם בלתי שמישים ויש להיפטר מהם. השלב הראשון הוא מיון חפצים. אך זכרו איננו מדברים על ארגז או שניים, אנו מדברים על תכולה שלמה של דירה. רק זה עלול לקחת ימים שלמים. האם יש לכם זמן להקדיש לכך ימים שלמים? אתם עשויים לגלות שאחרי שלושה ימי עבודה אתם עדיין רחוקים מלסיים.

פינוי החפצים – בסופו של דבר יש לפנות את החפצים וזה מעלה שתי בעיות. האחת היא הקושי הלוגיסטי בהוצאת החפצים מהדירה, והשאלה השנייה היא מה עושים עם כל החפצים. הרי לא תוכלו להוציא את כל הבלגן שלכם לרחוב.

לכל מקרה יש את המאפיינים שלו, אך בהתחשב שרוב תושבי תל אביב גרים בבנייני מגורים סביר להניח שיש להוריד רהיטים וחפצים כבדים בחדרי מדרגות. דרוש כוח פיזי רב לעלות ולרדת במדרגות עם חפצים על הגב. זה גם עלול לפגוע בגב שלכם ולכן יש צורך בחגורת גב וגם לדעת כיצד לשאת חפצים כבדים. אתם בוודאי יודעים כמה זה מעייף להעלות את הקניות מהסופר הביתה, עכשיו נסו לדמיין פינויי של כל תכולת הדירה.

ולגבי השאלה לאן לפנות את האשפה, יש צורך בפינויי האשפה לאתרי פסולת. לא ניתן לזרוק לפח של הבניין תכולה שלמה של דירה. לצורך כך יש צורך ברכבי הובלה.

בעיות תברואה – לאחר תקופה ארוכה של הזנחה אתם צפויים למצוא בעיות תברואה שונות בדירה. למשל ישנם מקרים בהם יונים נכנסות דרך חלון שבור ומתחילות לקנן בדירה. כך הדירה מלאה בצואת יונים וזהו מקור למחלות. היונים הן רק דוגמה אחת מיני רבות. יש להתמודד עם בעיות התברואה באמצעות אמצעי מגן, וגם לבצע הדברה בדירה.

ניקוי וחיטוי – לאחר שהדירה פונתה מכל החפצים יש לבצע ניקיון יסודי. אין מדובר על נוזל ניקוי רצפות, סמרטוט ומגב. מדובר בניקוי יסודי של הכל. לצורך כך יש להשתמש בחומרי ניקוי חזקים, לשפשף ולקרצף. בואו נקרא לזה ”ניקוי תעשייתי“.

תיקון נזקים בדירה – המטרה שלכם היא להשמיש את הדירה. אולי תרצו למכור אותה, אולי להכניס דייר. סביר להניח שיש בדירה ליקויים רבים וגם אותם צריך לתקן. הדבר הבסיסי ביותר זה לצבוע את הקירות ולעשות פוליש לרצפה. אך לפעמים יש גם צורך בתיקון חלונות, דלתות וכו.

כפי שהבנתם, ישנם אתגרים רבים בפינוי דירות מוזנחות. לצורך כך יש צורך בציוד, צוות מיומן והרבה מאוד זמן. ולכם בקושי יש זמן לנשום. במעט הזמן הפנוי שיש לכם תרצו לנוח ולא לשבור את הגב ולהסתכן בעבודות העלולות לפגוע בכם.

לפנות לחברת פינוי

כאשר מתמודדים עם דירה מוזנחת, אין צרוך ”להתמודד“, פשוט אפשר להזמין את אחת מחברות הפינוי העוסקת בנישה מיוחדת זו. כמובן לא בוחרים את החברה באופן אקראי… אנחנו לא צריכים לספר לכם על הצורך לוודא כי מדובר בחרה רצינית, אמינה, מנוסה, ותיקה ומקצועית.

לאחר הפניה יש לערוך פגישה עם נציג החברה. לא במשרדיהם ולא בבית קפה – את הפגישה עורכים בנכס שאותו רוצים לפנות. זהו פרט חשוב, יש לראות את הנכס והיקף ההזנחה. יש לעבור עם הלקוח על הפרטים. ולבסוף כל זה מוביל להצעת מחיר.

אין טעם לדבר על מחירים מכיוון שכל מקרה הוא שונה וייחודי, את זה תוכלו לבדוק מול חברת הפינוי. ועל מנת להיות בטוחים תוכלו גם לבקש הצעות מחיר מחברות שונות. בכל מקרה כדאי לשים את תשומת הלב על הערך שאתם מקבלים מהפינוי, וכאשר לוקחים זאת בחשבון מבינים שזוהי השקעה קטנה ושולית. לאחר מתן הטיפול לדירה המוזנחת תוכלו להשכיר אותה. ובהתחשב במחירי השכירות בתל אביב, לא כדאי לכם לוותר על האפשרות הזו. גם אם יש להשקיע מעט בשיפוץ הדירה, זה כדאי.

צריכים עזרה עם פינוי דירה וניקיון? התקשרו אלי עכשיו050-7454504

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
הפיתוח הישראלי שחוסך למיליוני אנשים בארץ ובעולם בדיקה פולשנית לסרטן
על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי מדי שנה מתגלים בעולם...
משרד הביטחון וצה"ל בוחנים שימוש בפיתוח ישראלי חדשני הפועל נגד דכאון כבד, חרדות ופוסט טראומה
מפא"ת, המנהל למחקר במשרד הבטחון וכן בית חולים מרכזי וגדול...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...