Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

וופוריזר בתל אביב

וופוריזר בתל אביב
צילום Pixabay

בתל אביב, ישנם אנשים רבים אשר מנסים להפסיק לעשן והם מצאו כי מכשיר וופורייזר בתל אביב, מסייע להם להיגמל מעישון. העישון שורף את הריאות ולכן, ניתן למצוא חומרים שונים אשר מחליפם את הניקוטין, כאשר קיימים בהם אחוז מזערי של ניקוטין, מה שמסייע להיגמל ממנו. מדובר על טעמים שונים של נוזלי מילוי לוופורייזר, על פי הטעם האישי של כל מי שמנסה להיגמל מעישון.

ישנם מכשירי אידוי אחרים כמו וופורייזר בתל אביב אשר מיועד לצרכני קנאביס רפואי, אשר העישון של החומר הרפואי, הינו עדין ובריא יותר, מאשר עישון בסיגריה מגולגלת, או בנרגילה זעירה המיועדת לעישון קנאביס.  למעשה, שיטת האידוי עדיפה בהרבה על שיטת העישון, היות האדים הם נטולי ריח ואפשר לצרוך את הקנאביס במקומות סגורים מבלי לחשוש מריח. ישנם אנשים שרק זה עתה, קיבלו אישור לעישון קנאביס בשל מצבם הבריאותי ויהיה להם הרבה יותר קל להשתמש עם מכשיר אידוי.

וופוריזר בתל אביב
צילום Pixabay

אין צורך להתעסק עם גלגול ג'וינטים או הכנת באנגים

האדים כאמור של הקנאביס הם עדינים יותר כאשר משתמשים עם וופורייזר בתל אביב האידוי עצמו, מאפשר לוותר על הטבק על מנת לגלגל ג'וינט וחוסך את כל הטרחה של התעסקות עם גלגול ובאנג. יש לציין כי התחזוקה של הוופורייזר, הינה אפסית וממש קל לנקות אותו, עד לשימוש הבא. שאיפת השמן של הקנאביס באמצעות אידוי, היא בריאה יותר והחומר הפעיל בקנאביס {{THC, מה שמסייע להקלה בכאבים של חולים כרוניים, היות והאידוי נספג טוב יותר בגוף, מבלי לגרום לו נזק.

שיטה זו של אידוי הקנאביס, באמצעות וופורייזר בתל אביב היא אף חסכונית יותר, היות והחומר אינו מתבזבז. העישון משחרר רכיבים ע"י החום אבל הטמפרטורה הגבוהה מושגת רק ע"י שריפה ולתהליך זה, קיימות מגרעות. העישון, מהווה שריפה של ממש מה שגורם לשריפה ש מרכיבי הקנאביס.  השאיפה גורמת לכך שרכיבי שריפה רעילים, גורמים גירוי בדרכי הנשימה, נזק לגרון ולחלל הפה וכן, נזק רב לריאות.

מדוע כדאי להשתמש עם וופורייזר ולא בסיגריה מגולגלת של קנאביס?

אין תוצר של לוואי ושריפה, הצמח לא נשרף ואפשר אפילו לאייד את תכולת תא המילוי כמה פעמים עד שהארומה והרכיבים יתנדפו לחלוטין. למעשני קנאביס רפואי, וופורייזר בתל אביב הוא מערכת אשר מאפשרת את אידוין של התרכובות הכימיות הפעילות, כגון קנאבואידים וטרפנים או משמנים, כאשר  המטרה היא מינימום של תרכובות רעילות וכן, תופעות לוואי.

אחד מהיתרונות העיקריים של שימוש עם וופורייזר, הוא שניתן יהיה לבחור את טמפרטורת האידוי הרצויה, בהתאם לחומרים הפעילים שצורכי הקנאביס, מעוניינים להפיק. יש עוד גורמים נוספים שמשפיעים טוב על יעילות הטיפול כמו הזן של הקנאביס והרכב החומרים הפעילים בו, יכולת השאיפה של הצרכנים והתדירות, כמות החומר שיש לשים במכשיר האידוי ועוד.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...