Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

זה הזמן- לשיעור מקוון! בבת-ים שומרים על שגרת למידה בכל מצב

זה הזמן- לשיעור מקוון! בבת-ים שומרים על שגרת למידה בכל מצב
צילום: דוברות עיריית בת ים

בתי הספר בעיר פועלים במתכונת דיגיטלית, שומרים על הנחיות משרד הבריאות וממשיכים בלימודים

למידה מרחוק
צילום: דוברות עיריית בת ים

ראש העיר, צביקה ברוט: "מערכת החינוך בעיר מוכנה לכל תרחיש ועושה מאמץ גדול על מנת לשמור על שגרת למידה רציפה. בזמנים של חוסר ודאות- אני שמח שמערכת החינוך העירונית משמשת עוגן יציב לתלמידים וההורים".

מנכ״לית העירייה, יודפת אפק-ארזי הנחתה את אגף החינוך בעירייה לבנות יחד עם מנהלי בתי הספר מערכת שעות ללמידה מרחוק, מותאמת לכל גיל ולהנגיש אותה לכל ילדי העיר".

במרבית בתי הספר מבצעים המורים את הלמידה מרחוק באמצעות כלי האופיס, ובעיקר בסביבת ה–  TEAMS, הסביבה מאפשרת תקשורת רציפה עם הכיתה בתוך ״כיתה וירטואלית״ בתוכה ניתן לקיום שיחות וידאו משותפות ופרטניות, הגשת מטלות, שיתוף חומרי לימוד פעילויות חברתיות ועוד.  זאת בנוסף לבתי ספר נוספים שבחרו לעבוד בפלטפורמות נוספות ( google class room, zoom, משוב או מודל ). כל אלה מתאפשרים באמצעות עבודה מאומצת ויצירתית של רכזי התקשוב וצוותי ההוראה שעומלים קשה על מנת לשמור על שגרת לימודים תקינה, להמשיך להכין לבגרויות ולהיות מענה ריגשי לתלמידים והתלמידות.

במסגרת ההערכות ללמידה מרחוק, כל ביה"ס בנה 'מערכת שעות וירטואלית' בלו"ז שבועי, הכוללת מקצועות לימוד, תרגולי הכנה לבגרות, שיעורי חברה לסייע במתן כלים רגשיים להתמודדות עם המצב ואף הפוגות ספורטיביות. כל שיעורים אלו מתקיימים בעזרת מגוון הפלטפורמות הדיגיטליות המאפשרות שיחות וידאו רבות משתתפים.

הצוותים החינוכיים נפגשים בצורה דיגיטלית גם הם לישיבות מקצועיות ולהתאמת מערכי השיעור להעברה באמצעות מסך. תהליך זה דורש יצירתיות רבה בשל האתגר להעביר שיעור לכיתה שלמה מרחוק. אנשי הצוות – הנהלה, מחנכים ומורים מקצועיים רתומים כל העת לליווי התלמידים והוריהם ולתת את המענה הטוב ביותר לימים אלו.

ראש העיר, צביקה ברוט: "מערכת החינוך בעיר מוכנה לכל תרחיש ועושה מאמץ גדול על מנת לשמור על שגרת למידה רציפה. בזמנים של חוסר ודאות- אני שמח שמערכת החינוך העירונית משמשת עוגן יציב לתלמידים וההורים. הערכה גדולה לצוותים החינוכיים והתפעוליים של מערכת החינוך ואגף החינוך, הם עמוד התווך למהלכים אלה ומגלים מחויבות ויצירתיות רבה במלאכה החינוכית, גם מרחוק".

יודפת אפק-ארזי, מנכ"לית העירייה: ״בתקופה זו בה התלמידים אינם יכולים להגיע לבתי הספר, האפשרות לקיים לימודים בתקשורת רציפה ודיגיטלית, בסביבת לימוד שיתופית הופכת להכרח. עיריית בת-ים סיפקה לכל המורים והתלמידים רישיון לאופיס 365, שמאפשר למערכת החינוך להמשיך ולשמור על שיגרת הלימודים ככל שניתן וזאת לצד שמירה על נהלי משרד הבריאות לטובת בריאות הציבור״.

איריס מעיין, מתכללת התקשוב העירונית: "גאה להיות חלק בהובלת התהליכים הטכנופדגוגיים בעיר. היום יותר מתמיד אנו עדים לתהליכים שהוטמעו בעיר ואפשרו לעבור ללמידה מרחוק ברמה עירונית ללא שום קושי. תודה לכל רכזי התקשוב צוותי הוראה והמנהלים שעמלים בימים אלו קשה כדי להמשיך וללמד מרחוק."

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
הפיתוח הישראלי שחוסך למיליוני אנשים בארץ ובעולם בדיקה פולשנית לסרטן
על פי נתוני ארגון הבריאות העולמי מדי שנה מתגלים בעולם...
משרד הביטחון וצה"ל בוחנים שימוש בפיתוח ישראלי חדשני הפועל נגד דכאון כבד, חרדות ופוסט טראומה
מפא"ת, המנהל למחקר במשרד הבטחון וכן בית חולים מרכזי וגדול...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
שואפים גבוה
20 תלמידות ותלמידים שאפתנים ומוכשרים השתתפו בקורס הכנה לצבא בתחום...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...