Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

זה רך, מריח ונעים – מכונות כביסה במותגים המובילים

זה רך, מריח ונעים – מכונות כביסה במותגים המובילים
קרדיט pixabay

"יום כביסה" מדובר על מינוח שכבר מרוב האנושות אינה משתמשת בה וכבר אין ערימות על גבי ערימות של בגדים, מצעים ומגבות. זה בעיקר בשל העובדה כי כבר לא צריך יום שלם לכבס ולקרצף את בגדי השבוע החולף. היום יש מכונות כביסה מתקדמות של שלל מותגים. וניתן לרכוש בקלות ובמהירות את המכונה שתענה על כל הצרכים. המכונה שמתאימה, ממש כמו מכונת כביסה  AEG או אחד המותגים הבינ"ל האחרים למידות, לאופן השימוש, לכמות ולתדירות.

זה רך, מריח ונעים - מכונות כביסה במותגים המובילים
קרדיט pixabay

כאשר מבקשים לרכוש את המכונה 'המושלמת' חשוב מאוד להקפיד על כמה עניינים, הראשון בהם והמאוד משמעותי הוא גודל החלל והמיקום המיועד למכונה. חשוב למדוד את החדר והפינה בה עתידה המכונה להיות ממוקמת, לקחת מידות מדויקות של האורך, הרוחב והעומק. חשוב גם לבדוק את  הקרבה לארונות ומדפים ולוודא שיש נקודת חשמל ייעודית ופתח ניקוז מסודר. גם לאופן פתיחת דלת המכונה משמעות רבה, האם יש מספיק מקום לפתיחה חזיתית, האם הדלת מפתחת בצורה מרווחת ובטוחה, האם ניתן להניח על המכונה גם  מייבש כביסה ובכך לחסוך במיקום, או האם יש צורך במכונה צרת מימדים עם פתח עילי במקום.

מכונת כביסה כמו הרבה מוצרים חשמליים לשימוש ביתי אינה מוצר גנרי ויש מבחר רב של אפשרויות. חשוב להגיע לשלב הבחירה עם תובנה על הצורך והגודל המועדף. מכיוון שכל המותגים המובילים, בניהם גם מכונת כביסה  AEG פיתחו כמה גדלים של מכונות, כאלה עם תוף מצומצם וקיבולת קטנה ויש כאלה עם קיבולת גבוהה שמתאים לצרכי משפחה.

באופן עקרוני, מכונות עם קיבולת קטנה של כ- 5 ק"ג מיועדות לכביסה בתדירות נמוכה יחסית ולכמויות קטנות של בגדים, בעוד הגדולות יותר, בעלות קיבולת של 17 ק"ג מתאימות יותר לשימוש של משפחות ולתדירות גבוהה של כמה מכונות בשבוע. הבחירה הנכונה חייבת להתייחס לצורך, לתדירות ולאופן השימוש, אבל מומלץ להביט מעט קדימה ולראות האם יהיה שינוי בטווח של השנים הבאות, ואז אולי מלכתחילה כדאי לרכוש מכונה עם תוף רחב.

כחלק מההחלטות טרם הרכישה, מומלץ להבין מי עומד להשתמש במכונה ומה מידת היכולת שלו לתפוס ולהפנים תוכניות מורכבות. ישנן מכונות מאוד משוכללות בעלות תוכניות רבות, לעיתים הרבה מעבר למה שנדרש ביום יום. חשוב לוודא שהתוכניות המובנות ברורות וקלות להפעלה על מנת להפיק מהמכונה את המקסימום.

בכל אופן מומלץ מאוד לבחור מכונת כביסה  AEG או מותג אחר מוביל, מכונה חסכונית בחשמל ומים, בעלת דירוג אנרגטי מעולה לפי תקנים בינ"ל מחמירים. אלה יבטיחו איכות ללא פשרות, כביסה נקייה מהירות סחיטה מירבית ורמת רעש מינימלית ומזערית. המכונות בעלות טכנולוגיה ProSense מתקדמת, המתאימה את מחזורי הכיבוס ומחשבת במדויק את כמות המים והחשמל הנדרשות וכך מבטיחות חסכון כספי בחשבונות המים והחשמל.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...
החשיבות של בדיקות ליקויים לפני הכניסה לבית
יש חשיבות מכרעת לכל דירה או בית לעבור בדיקת ליקויים...
כירופרקטיקה: טיפול אלטרנטיבי לכאבי גב כרונים
בעולם המודרני בו אנו חיים, לא מעט אנשים סובלים מכאבי...
פתרון סכסוכים בתחום הנדל"ן בבית המשפט- מה חשוב לדעת.
מקרקעין הוא תחום סבוך במיוחד. לא רק הערך הגבוה של...