Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

זקוקים לכסף? כמה אפשרויות מלבד פניה נוספת לבנק

זקוקים לכסף? כמה אפשרויות מלבד פניה נוספת לבנק
credit: canva.com

יוקר המחיה רק הולך ומטפס, אפשר לשמוןע על כך בכל מהדורת חדשוחת או תכנית כלכלית. לכן, לא פלא שיותר ויותר אנשים נקלעים למצוקה כלכלית, ולא מדובר דווקא על השכבות החלשות ביותר אלא הקשיים חודרים עמוק אל תוך שכבת הביניים. הלוואות מהבנק הן כבר עניין שבשגרה. מינוס שמשלמים עליו ריביות הזויות בכלל הפך למובן מאליו. אז חשוב לא לקבל את המצב כמו שהוא אלא לראות איך חושבים מחוץ לקופסה, כי אין ריביות מטורפות יותר מאלה שתשלמו על המינוס. הלוואות חוץ בנקאיות הן רק חלק מהפתרונות הפיננסיים שמציעה חברת NPI המתמחה הן במציאת פתרונות פיננסיים והן בליווי פיננסי שיעזור לכם להתחיל דרך חדשה.

הבנק אומר לא, מה עושים

יש הרואים את הבנק בתור המוסד הפיננסי היחיד כמעט בו מתנהלים בכל מה שקשור לכסף שלנו, הכנסות, הוצאות וגם הלוואות. לא מעט אנשים פונים לבנק בצורה בה היו פונים לביטוח לאומי וזו כמובן טעות. הבנק הוא קודם כל גוף עסקי שמעוניין להרוויח מכך שיש  לכם חשבון אצלו. כפי שידוע, הבנק נותן שפע של אפשרויות לבעלי הון שנקלעים לחובות, אך לאזרח הקטן הוא סוגר את הדלת גם אם החשבון שלכם מתנהל אצלו כבר שנים וכל הזמן ניהלתם אותו למופת.

הלוואות חוץ בנקאיות למסורבי בנקים הן אופציה שצצה בשנים האחרונות ורק הולכת ומתפתחת מתוך הבנה שהיום חשוב לספק לאנשים פתרונות נוספים מלבד הבנק. חברות אשראי, חברות ביטוח, בתי השקעות ועוד גופים פיננסיים מוכרים נכנסים לעניין ומציעים אופציה חלופית לאלה שהבנק מסרב לתת להם הלוואה. לכן, אל תרגישו רע אם נתקלתם במצב בו הבנק סירב לתת לכם הלוואה פתחו את הראש וחפשו אופציות אחרות כי ישנן. אנו כאן כדי להציע אופציות שאפילו לא חשבתם עליהן.

להפוך את הנכס לכסף זמין

לא לדאוג.. לא אמרנו לכם למכור את הבית. בית הוא נכס במלוא מובן המילה. אם זהו המקום בו אתם גרים אין צורך לעשות זאת רק כדי להשיג כסף שיהיה זמין ונזיל עבורכם. פתרון שישנו עבור בעלי נכס הוא הלוואה כנגד נכס קיים. הלוואה זו אפשרית אפילו במקרה בו אתם עדיין משלמים משכנתא על הנכס ואפילו אם הבנק הגדיר אתכם כלקוחות מוגבלים. אנו ב NPI יודעים לקחת את הנתונים שבידנו ולהוציא מהם את הטוב ביותר עבורכם. נכס והיום אינו דבר שהולך ברגל ואך הגיוני הוא למנף אותו לטובתכם לא רק בטווח הארוך אלא גם בטווח הקצר והמיידי והלוואה מסוג זה היא הדרך.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עריכה ניתוח משא מתן ואכיפת חוזים
עורך דין חוזים מתמחה בעריכת, ניתוח, משא ומתן ואכיפת חוזים,...
כיצד מאבחנים ליקויי למידה?
ישנם ילדים אשר על אף שהם משתדלים מאוד, אינם מצליחים...
נבחרת הדיבייט הגיעה להישגים מעולים בתחרות העולמית WSC שהתקיימה בלונדון
השבוע חזרו 49 תלמידים ותלמידות מתחרות הדיבייט שהתקיימה בלונדון, שתי...
קורא ברקוד איכותי ומקצועי
על מנת שתוכלו להעביר את המוצרים שלכם ולסרוק אותם באופן...
לטפל בצורה איכותית ומבוקרת
מטופלים רבים אשר מגיעים למרפאת השיניים נחרדים ונבהלים מהמכשירים השונים,...
איתור נזילה - איך נוכל לזהות?
איתור נזילה היא בדיקה הנעשית, בין היתר, במסגרת בדק בית...
ייעוץ כלכלי לחברות
מצבו הכלכלי של בעל העסק ושל התזרים העסקי ישפיעו במידה...
משכנתא לבנייה עצמית: מדריך מקיף לבוני בתים הראשונים
מחפשים לבנות את בית חלומותיכם אך מתלבטים כיצד לממן אותו?...
חברת הובלות במרכז - איזה פרמטרים חשובים?
שירותי הובלות שונים מוצעים על ידי חברת הובלות במרכז לקהל...
מסיבת רווקות במרכז - כל מה שצריך לדעת
תכנון של מסיבת רווקות במרכז זו לא משימה קלה, וכל...