Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חאפר או אלוף: כך תדעו אם המוביל שלכם מבין עניין או סתם חובבן

חאפר או אלוף: כך תדעו אם המוביל שלכם מבין עניין או סתם חובבן
Credit: shutterstock

זה לא סוד שלצד חברות הובלה מקצועיות שמספקות שירות מצוין, פועלות לא מעט חברות חובבניות שמספקות שירות בינוני ומטה. כך תוכלו לבור את הבר מן התבן ולקבל החלטה צרכנית מוצלחת 

לפני שנתחיל, חשוב מאוד להדגיש כי נכון להיום ישנן לא מעט חברות הובלות תל אביב שנחשבות למקצועיות ביותר. התחרות הקשה בתחום ההובלות תרמה רבות להעלאת רמת השירות בשנים האחרונות ונראה כי חברות מקומיות רבות משקיעות משאבים רבים בתחום השירות. 

חאפר או אלוף: כך תדעו אם המוביל שלכם מבין עניין או סתם חובבן
Credit: shutterstock

עם זאת, לא חסרות גם חברת הובלות בתל אביב, חובבניות שליבנו יוצא אל מי שיקבל מהן שירות. כדי שחלילה לא תיפלו בפח ועל מנת שתקבלו החלטה צרכנית מושכלת ומוצלחת, החלטנו לספר לכם על כל הדרכים שיאפשרו לכם לדעת מראש "עם מי יש לכם עסק". 

לא מקבלים הצעות מחיר בטלפון 

הנורה האדומה (וגם השנייה למעשה) צריכה להידלק כבר בשיחת הטלפון עם נציג/ת השירות, ברגע שבו מציעים לכם לקבל הצעת מחיר טלפונית. קיבלתם הצעת מחיר טלפונית? הודו לנציג/ה, נתקו את השיחה והמשיכו בחיפושים. שימו לב – הצעת מחיר ניתן לקבל אך ורק לאחר שנציג מטעם החברה הגיע לדירה שלכם וסרק אותה באופן יסודי. 

בכל מקרה אחר, מדובר בהצעת מחיר שנועדה לפתות אתכם עם מחיר אטרקטיבי. בסופו של דבר מה שיקרה זה שביום המעבר עצמו יתברר שאין הלימה בין המצב בשטח לבין מה שכתוב ברשימה וכפועל יוצא מכך יהיה עליכם לשלם סכום גבוה הרבה יותר מזה שסוכם עליו מראש. לכן לא זו בלבד שעליכם לדרוש שנציג של החברה יגיע אליכם הביתה אלא שעליכם לוודא שכל פריט באשר הוא מקטן עד גדול, אכן מופיע ברשימת הפריטים בהצעת המחיר. 

אין ביטוח? אין הובלה!

כדי לסנן מראש חאפרים שמומלץ להתרחק מהם, עליכם לוודא שהחברה שאתם שוקלים לשכור את שירותיה מחזיקה בפוליסת ביטוח מתאימה. מעבר לכך, עליכם לוודא שהפוליסה רלוונטית למשאיות ששייכות לחברה וזאת כיוון שישנן חברות שנוהגות להציג פוליסות שנרכשו לביטוח רכבים שכלל אינם רלוונטיים להובלה שלכם. בהקשר זה נציין כי חשוב לבדוק את תעודת העוסק המורשה של המוביל ולא להסתפק בשם החברה בלבד. תחת זאת יש לשאול מהו שמו של בעל החברה ולוודא שזו אכן התעודה שלו. 

מקשיבים לחכמת ההמונים 

כל עוד מדובר בחברה מקצועית ובעלת ותק שפועלת כבר לא מעט שנים בתחום של הובלות פתח תקווה או תל אביב, היו סמוכים ובטוחים שתוכלו למצוא בקלות שלל ביקורות, חוות דעת, המלצות ודיס המלצות, שכתבו גולשים שקיבלו ממנה שירות בעבר. חיפוש זריז יאפשר לכם להתרשם מביקורות הנוגעות לרמת, טיב ואופי השירות, רמת המחירים, רמת האמינות וכיו"ב. אם לא הצלחתם למצוא אפילו ביקורת אחת, הרשו לעצמכם להדליק עוד נורה אדומה או שתיים. 

מניפת שירותים רחבה ככול האפשר 

באופן כללי מומלץ תמיד לתת עדיפות לחברת הובלות תל אביב שמספקת מניפה רחבה ככול האפשר של שירותים נלווים ובכלל זה שירותים כמו פירוק והרכבת רהיטים, אחסון רהיטים, ניקיון דירות, הובלה עם מנוף, הובלת פסנתרים וכיו"ב. בדרך כלל חברה המספקת מגוון רחב של שירותים נלווים היא חברה רצינית ומקצועית יותר מחברה שמספקת שירותי הובלה באופן בלעדי. כמו כן יתכן בהחלט שתזדקקו לשירותים השונים ולכן עדיף תמיד להיערך לכך מראש על ידי בחירה בחברת הובלות שמספקת את השירותים השונים. בהצלחה!  

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...