Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חברת 2sit לייצור ושיווק כסאות משרדיים – הסוד השמור של מביני עניין

חברת 2sit לייצור ושיווק כסאות משרדיים – הסוד השמור של מביני עניין

נכון, חברות לריהוט משרדי לא חסרות בארצנו הקטנה. הרוב מייבאות, חלק קטן הרבה יותר גם מייצרות פה בישראל. נראה שכיום כל הכסאות המשרדיים הולכים ונהיים דומים זה לזה וכבר לא משנה לאיזו חנות לריהוט משרדי נכנסת, תמיד תראה שם את אותו ה"שטאנץ" של כסאות מנהלים מפוארים או מודרניים המתהדרים בגב רשת, כסאות מחשב ארגונומיים מרובי ידיות כיוונון, רובם באותם סוגי הריפודים – בד דוחה כתמים (למרות שייתכן וכוס הקפה שתישפך בהמשך על הכסא לא תסכים עם ההגדרה הזאת), מחוספס מעט או בגימור "זמש", לרוב בצבעים הסטנדרטיים אליהם התרגלנו כבר כמעט בכל משרד – אפור, שחור, והכחול הנצחי שמככב עוד אז משנות ה – 80.

חברת 2sit לייצור ושיווק כסאות משרדיים - הסוד השמור של מביני עניין

מי שעובר ברחוב ששת הימים בבני ברק, ממש מול קניון איילון, סביר שיפספס את השלט הצנוע "2sit ריהוט משרדי", מה גם שחזית החנות אינה פונה לרוב אלא נמצאת בקומה שנייה.

היה ושמתם לב לשלט, ואף טיפסתם לקומה השנייה, תגיעו לחנות שכנראה תיתן לכם זווית ראיה חדשה לכל מה שחשבתם והתרגלתם אליו בתחום הריהוט המשרדי, והכסאות המשרדיים בפרט.

נתחיל מהמנגנונים הארגונומיים – רובנו מכירים היטב  את הידית שמכווננת את זווית משענת הגב, ואת הידית הנוספת שמעלה ומורידה את גובה הכסא (ויכולה אף להפיג את השעמום לפרקי זמן קצרים).

בחנות sit2 תתוודעו לאפשרויות ארגונומיות נוספות, שלא העלתם בנפשכם עד כמה אתם בעצם נזקקים להם – עד שהתיישבתם על אחד מהכסאות המחשב או כסאות המנהלים של sit2: אפשרות לקירוב והרחקת המושב ושינוי הזווית שלו, אפשרויות נדנוד לשמירה על תנועתיות הגב, תמיכה לומברית המתכווננת בדיוק לגב התחתון שלכם, אפשרות להעלאת והורדת המשענת עצמה ואפילו כיוונונים של ידיות המושב ב – 3 מימדים: גובה, קדימה ואחורה – לא תאמינו עד כמה שהאופציות האלו יכולות להיות שימושיות ולתרום לבריאותכם, כאשר יושבים במשך יום שלם מול שולחן המחשב.

גם בתחום הריפודים ההיצע של sit2 שונה לגמרי ממה שאנחנו מכירים. היות והכסאות מיוצרים פה בארץ במפעל החברה, ניתן להתאים בדיוק את סוג הריפוד המבוקש מתוך קטלוג צבעים וסוגי בדים מגוון במיוחד. זה הזמן להיפרד מכסא המחשב הכחול הנצחי, ולהגיד שלום לכסא החדש, המודרני והרענן שלכם, נניח בצבע ירוק תפוח. תוכלו גם לשלב – מושב בצבע אחד ומשענת בצבע שונה. אין סוף לאפשרויות העומדות בפניכם בדרככם להפוך את המשרד שלכם למקום הרבה יותר צבעוני ונוח.

אם נפל בחלקכם לבצע רכישה עבור משרד, או אם אתם אדריכלים, או מעצבי פנים, המחפשים ריהוט משרדי עבור אחד מלקוחותיכם, אתי – מעצבת הפנים של החברה, תשמח לעזור לכם. החל מביצוע מדידות בשטח, תכנון ועיצוב חללי העבודה השונים במשרד, והכנת הדמיות לגבי סידור העמדות השונות במרחב העבודה שלכם בדו, או בתלת מימד. אתי תסייע לכם למקסם בצורה מיטבית את חלל המשרד כך שלכל עובד תהיה פינת עבודה פונקציונלית, נוחה וארגונומית, עם כסא מחשב או כסא מנהלים שיאפשרו לעובדים שלכם לשבת שעות מרובות בנוחות מקסימלית.

בניגוד לחבות רבות הקמות ונופלות חדשות לבקרים, חברת sit2 הינה חברה וותיקה מאוד בתחום הריהוט המשרדי, בעלת וותק של 25 שנה, והיא הסוד השמור של לקוחות מביני עניין הרוכשים ממנה בקביעות כבר שנים רבות ריהוט משרדי למגוון חברות, מפעלים ומוסדות ציבור ברחבי הארץ.

הספסל שאתם יושבים עליו בנתב"ג למשל, פינות ההמתנה בחלק מבתי חולים (אנחנו כמובן מאחלים לכם לשבת על הראשון ולא על השני), מוסדות לימוד, משרדי ציבור ומשרדים פרטיים. חברת sit2 היא אחת מהחברות המובילות ביותר בתחום.

לסיכום- אם עייפתם מהמיגוון השבלוני והנדוש של כסאות משרדיים, ואתם מחפשים ריהוט משרדי שונה, יצירתי, ובעיקר והכי חשוב – ארגונומי ונוח! אתם מוזמנים לבקר בחנות של sit2 ולגלות בעצמכם את הסוד השמור של מביני העניין בתחום הריהוט המשרדי.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...