Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חיפוש עבודה בתנאי השוק החדשים

חיפוש עבודה בתנאי השוק החדשים
מקור pixabay

חיפוש משרה חדשה לעובד, ומצד שני חיפוש עובדים חדשים לאיוש משרות קיימות או משרות חדשות שנוצרו בשנים האחרונות, הוא אחד התחומים הוותיקים והמאתגרים ביותר, אשר רמת הפעילות בו היתה ונשארה גבוהה לאורך שנים. עם זאת, במהלך העשורים האחרונים וביתר שאת בשנים האחרונות, עבר התחום הזה שינויים משמעותיים. מהם השינויים העיקריים בשוק העבודה? אילו פלטפורמות מאפשרות פרסום מודעת דרושים בעיתון ומה הבדלים ביניהם? מה בין פרסום באול ג'ובס ובלוחות דרושים אינטרנטיים לבין פרסום באמצעי התקשורת הקונבנציונליים? בשורות הבאות נביא תשובות קצרות ותמציתיות לשאלות הללו.

חיפוש עבודה בתנאי השוק החדשים
מקור pixabay

השינויים העיקריים בשוק העבודה

כאמור, שוק העבודה בעולם בכלל ובמדינת ישראל בפרט, עבר טלטלה משמעותית מאד שהלכה והתעצמה בשנים האחרונות, השינויים בשוק העבודה נוגעים לשלושה תחומים: התחום הראשון – השינוי באופי ובציפיות של מחפשי העבודה. נכון לימים אלה, מחפשי עבודה אינם רואים באפשרות לתעסוקה לאורך שנים אופציה עדיפה. הנטייה שלהם היא לחפש את העכשווי ואת המיידי תטך הימנעות ממחויבות. התחום השני – תוספת של תחומי עיסוק חדשניים בשנים האחרונות, באופן ההופך את מציאת המועסק הבא לאתגר משמעותי עבור מחלקות משאבי האנוש בחברות גדולות ובעסקים קטנים ובינוניים כאחד. מדובר בתחומי עיסוק ובתחומי ידע חדשים, שקשה להעריך את התשלום המגיע לעוסקים בהם וקשה לכמת את מספר שעות העבודה החודשיות הצפויות לעובד באותו התחום. התחום השלישי והמשמעותי ביותר הוא במידת ההשקעה הנדרשת מהגופים המציעים משרות חדשות, על משת לשמר את העובדים הקיימים ולמנוע עזיבה. על מנת למקסם את האפשרויות, נוטים כלל המעסיקים לבצע פרסום מודעת דרושים בעיתונות הכתובה, כמו גם בפלטפורמות אחרות כדון פרסום באול ג'ובס, כמו גם באתרים אחרים המוקדשים לנושא. 

פלטפורמות שונות וההבדלים ביניהן

כבר הוזכרה לעיל העובדה שהעידן המודרני המתאפיין ברמה טכנולוגית גבוהה, מזמן למעסיקים ולעובדים כאחר מגוון רחב של פלטפורמות המוקדשות לתחום. פרסום מודעת דרושים, שאך לפני שנים מעטות היה נחלתם הבלעדית של העיתונים המודפסים, עבר לפלטפורמות אחרות ואתרי חיפוש עבודה ספציפיים. פרסום באול ג'ובס הפך להיות מקובל מאד. זאת בנוסף לפרסומים באתרי חיפוש עבודה אחרים, חלקם חינמיים וחלקם גובה דמי שימוש חודשיים. מחלקת כוח אדם של העסק צריכה להחליט היכן כדאי לבצע גיוס עובדים חדשים, שיענו בצורה הטובה ביותר לציפיות. בעלי עסק ומעוניינים לפרסם מודעת דרושים? אנחנו כאן בשבילכם. דאי ליצור קשר כעת ולעשות צעד ראשון בדרך לגיוס כוח אדם איכותי שיותאם בצורה מיטבית למשרה המוצעת. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...