Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חנוכה בבת-ים- יש כאן קהילה מדליקה!

חנוכה בבת-ים- יש כאן קהילה מדליקה!

לקראת חג החנוכה הקרב ובא, עיריית בת-ים בשיתוף החברה לתרבות וספורט והמועצה הדתית קוראים לתושבי בת-ים "להאיר את העיר" ולקחת חלק בפעילויות החג, אשר יתמקדו השנה בפיתוח וחיזוק קשרי הקהילה בעיר.

 

ראש העיר, צביקה ברוט: "חג החנוכה-חג האור, הוא הזדמנות לגרש את החושך ולהחליפו באחדות, שמחה וצחוק. אירועי החנוכה השונים ישימו דגש על קהילת בת-ים, קהילה שהיא סוד כוחה של העיר- מגובשת, חמה ואוהבת"

 

חג החנוכה, חג הניסים והאור הוא הזדמנות נפלאה להעלות על נס את ערך הקהילתיות ויחסי השכנות הטובים בין תושבי בת-ים. השנה, עיריית בת-ים מובילה מגוון פעילויות בעיר, בשיתוף החברה לתרבות, פנאי וספורט, המועצה הדתית וארגונים ועמותות וולונטריים הפועלים בעיר, אשר יסייעו לכם להכיר את השכנה ממול, את המשפחה החדשה בבניין ואת השכן המבוגר ליד המכולת השכונתית. כל זה, ברוח החג, עם הרבה אהבה, אור ושמחה. בנוסף לאירועים השונים שיתקיימו במרכזים הקהילתיים ובגינות השכונתיות בימי החג, יחולו שני פרויקטים מרגשים במיוחד:

חנוכה בבת-ים

מאירים את העיר

תחרות בין הבניינים השונים בעיר. כל בניין יקבל ערכת הדלקת נרות מושקעת וצבעונית הכוללת חנוכייה, חבילת נרות ושובר לקניית סופגניות. כל בניין יפרסם בפייסבוק תמונה מהמפגש עם האשטאג #מאירים_את_העיר ויכנס להגרלה זוכת פרסים, שתפנק את הבניין הזוכה בשי לחג.

 

נר מחבר

חג החנוכה הוא הזדמנות נפלאה לפתוח את הלב ולעשות מעשה טוב; בחנוכה הזה אף אחד לא מדליק לבד! תושבי בת-ים מוזמנים להדליק נרות חנוכה עם אזרחים ותיקים בסביבת מגוריהם ולהבטיח שהחג הזה יהיה שמח ומואר לכולם. במסגרת האירוע, אגף הרווחה בעירייה יקשר אתכם לאזרחים ותיקים, תושבי העיר, המעוניינים שיגיעו אליהם להדלקת נר ויספק ערכות להדלקת נרות – הכל כדי שנחגוג ביחד, כעיר וקהילה אחת מגובשת וחמה.

 

אירועים אלה, הם חלק משלל פעילויות ואירועים קהילתיים אשר יתקיימו ברחבי העיר במתנ"סים ובגינות השכונתיות. כל אירועי החג בסימן חיזוק הקהילה הבת-ימית, הידוק קשרי השכנות והגברת הטוב והאור בעיר. להרשמה לפרויקטים השונים, עד לתאריך 17.12, יש להיכנס ללינקים המצורפים:

ראש העיר, צביקה ברוט: " חג החנוכה-חג האור, הוא הזדמנות לגרש את החושך ולהחליפו באחדות, שמחה וצחוק. אירועי החנוכה השונים ישימו דגש על קהילת בת-ים, קהילה שהיא סוד כוחה של העיר- מגובשת, חמה ואוהבת. אני מזמין את תושבי בת-ים לקחת חלק וליהנות בפעילויות השונות, וכפועל יוצא לחזק את יחסי השכנות, לחזק את הקהילה הבת-ימית ולעשות טוב. תודתי והערכתי לעובדי העירייה באגפים השונים, החברה לתרבות פנאי וספורט, המועצה הדתית ולכל העמותות והארגונים של המגזר השלישי שעמלו על האירועים היפים הללו. שיהיה חג אורים שמח ומלא באור לכולם".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
אריקה רינטוביץ׳ והמובמנט פרוג׳קט גאים להציג : שאקטי - כוח נשי עוצמתי ומהפנט ביצירה המשלבת תיאטרון פיזי, מחול, אמנות וקרקס
11 במאי 2024 | סוזן דלל טריילר: https://did.li/yoBTY   שאקטי יצירתה החדשה של...
שואפים גבוה
20 תלמידות ותלמידים שאפתנים ומוכשרים השתתפו בקורס הכנה לצבא בתחום...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
קבוצת H&O פותחת רשת חנויות בקונספט חדש לתינוקות ולילדים תחת השם: KIDS O&H
חנות הקונספט הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי מודיעין ומאגדת את מותגי...
השקת גן לילי במרכז מורשת יהדות בבל
רגע מרגש בשגרה העצובה שלנו היה במרכז מורשת יהדות בבל,...
רחל קלנר המורה לכימיה מאולפנת אמית ישורון - המורה המצטיינת בארץ
הזוכה בפרס להצטיינות בהוראה ע"ש דליה צ'שנובסקי, מטעם החברה הישראלית...
התלמידים דואגים לנזקקי פתח תקווה
לקראת חג הפסח, תלמידי שכבת י"א בכפר הנוער אמית פתח...